Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 lol, fascistmod jävel! Ända sen jag blev mod och inte du, så har du bara gett mig skit i alla trådar och svarat på alla mina HAs att jag spelar som en fisk. Vilket iofs är sant, men så lät det ändå inte förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Klyka, var snäll och skriv allt i ett inlägg i forts, det där kallas för post-hunting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SonnyB Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Det var mest bara för att visa att den posten var helt seriöst menad. Hade du nåt syfte i övrigt med ditt inlägg? Ja, syftet var att visa på att detta är ett forum: ett ställe man inte signerar sina inlägg på. Du ser, jag använde mig av verktyget SARKASM för att driva hem den poängen, men det gick dig tydligen över huvudet ändå. I framtiden ska jag vara mer tydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Ok nu vill jag att forumets MODERATORER slutar gå ot i min dagbok. Meningen är väl att ni ska sätta något slags standard för forumets övriga medlemmar? Just snygga förebilder som kommer in och totalförstör en bra och informativ dagbok med irrelevant trams så här. Skämmes tamejfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Jello, vänligen välj en mindre avatar, max storlek är 120x80. Du har fått en varning för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Ja, syftet var att visa på att detta är ett forum: ett ställe man inte signerar sina inlägg på. Du ser, jag använde mig av verktyget SARKASM för att driva hem den poängen, men det gick dig tydligen över huvudet ändå. I framtiden ska jag vara mer tydlig. Jasså, det var sarkasm.. ja, då så. Hur som haver, faktum är att jag redan visste att detta är ett forum. Det framgår ju av web-adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Umm, jag förstår ju nu att det inte var du jello som bytte din avatar, utan ngn annan!! Varning borttagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Umm, jag förstår ju nu att det inte var du jello som bytte din avatar, utan ngn annan!! Varning borttagen... Men vem har ändrat din avatar? Det borde väl vara samma person som har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Ok, snart låser jag denna dagboken pga moderatormaktmissbruk. EDIT: FYI, internt snack om Klykas framtida moderatorskap pågår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Ok, snart låser jag denna dagboken pga moderatormaktmissbruk. Som du håller på så blinkar besvara- / låst-knappen. Där kan man snacka om missbruk. Hycklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 EDIT: FYI, internt snack om Klykas framtida moderatorskap pågår. Fyra poster i rad skrivna av DIG, kallar du det internt SNACK?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Ok nu vill jag att forumets MODERATORER slutar gå ot i min dagbok. Meningen är väl att ni ska sätta något slags standard för forumets övriga medlemmar? Just snygga förebilder som kommer in och totalförstör en bra och informativ dagbok med irrelevant trams så här. Skämmes tamejfan! !!!!!!! !!!!!!! !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Haha, detta är underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 asså wtf, är det sjukaste levlingarna lr vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Grattis, bra jobbat grabbar o tjejer! Nu har jag fått avdela >100 inläg till den här jävla skittråden för att ni ska sluta våldta Jellos dagbok! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jag tror fan nån har hackat klykas konto. Nu ska jag sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fcmange Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Grattis, bra jobbat grabbar o tjejer! Nu har jag fått avdela >100 inläg till den här jävla skittråden för att ni ska sluta våldta Jellos dagbok! du är alltid så hård Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Momus Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Ok, snart låser jag denna dagboken pga moderatormaktmissbruk. Humor av sällan skådad kaliber. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fetto Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 När en representant från sveriges mest ambivalenta skitförbund gör bort sig in public på det här sättet, är det dags att tänka om. Refund på medlemspengarna snarast, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 ... Skärpning Myssion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Humor av sällan skådad kaliber. QFT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Refund på medlemspengarna snarast, tack. Du är ju inte medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Okej pajkastning i all ära men nu får ni ge er.. Moderatorer som sitter och tjaffsar på varandra i de öppna delarna av ett forum sköter inte sin uppgift på ett bra sätt. Som medlem på detta forum accepterar jag att följa de regler som PF.nu har och att dessa efterhålls av moderatorerna men jag kräver å andra sidan att moderatorerna sköter sin uppgift och är fullt införstådda med allt vad deras uppgift innebär! Har nu myssion och klyka något emot varandra så fine men fixa detta internt och inte här. Tills problemet är löst anser jag att klyka och myssion inte ska figurera som moderatorer. Mvh Burning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts