Matteprof Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Dags för finalbord, 9 spelare kvar Raymond Rahme Alex Kravchenko Lee Childs Jerry Yang Lee Watkinson Tuan Lam Philip Hilm Jon Kalmar Hevad "Rain" Khan Man får väl sympatihålla på Hilm då Citera
Partyjack Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Dags för finalbord, 9 spelare kvar Raymond Rahme Alex Kravchenko Lee Childs Jerry Yang Lee Watkinson Tuan Lam Philip Hilm Jon Kalmar Hevad "Rain" Khan Man får väl sympatihålla på Hilm då På dansken? Är du tokig? En dansk ska inte få vinna innan en svensk, det kommer ju bli jobbigt runt borden.. Hellre då att ryssen får ta´t.. Citera
Doubleofaces Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 På dansken? Är du tokig?En dansk ska inte få vinna innan en svensk, det kommer ju bli jobbigt runt borden.. Hellre då att ryssen får ta´t.. finns det ngn infosida någonstans där de profilerar spelarna, tidigare vinster osv? Citera
Rubicon Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Hur fan lyckas man komma 10:a i WSOP med sådant här fiskspel.. 100k/200k blinds. Hand #36 - Steven Garfinkle Eliminated in 10th Place ($476,926) Hand #36 - Hevad 'Rain' Khan has the button in seat 10, Steven Garfinkle moves all in from middle position for 3.515 million, and Raymond Rahme calls from the small blind. Garfinkle shows , and Rahme has . Garfinkle needs to improve to stay alive. 17,6 bbs... ALL IN! hur rädd kan man bli för en flop?? Citera
eurythmech Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Känns inte som det minsta märklig, den pushen. Imo. Citera
Colderose Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Om en ryss skulle vinna Main Event, vad skulle det betyda för pokern i världen? Kanske en och annan ny "fisk" (ryssar) vid onlineborden? Citera
fredde80 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 30k ante också, så 600k i potten... Vore det inte bra för pokern om ryssen vann? Även om det finns en del ryssar som lirar så vore det väl bra om fler började? Dansken ger mig Jamie Gold känsla... Citera
fcmange Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Känns inte som det minsta märklig, den pushen. Imo. jo ? Citera
fcmange Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 eller jag tänkte iofs inte på anten Citera
Coxxa Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Håller Jon "skalie" Kalmar som storfavorit nu! Citera
Rubicon Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Känns inte som det minsta märklig, den pushen. Imo. Visst anten gör ju sitt till. Men att påstå att pushen inte är det minsta märklig tycker jag är en ordentlig överdrift. Jag tycker fortfarande det är ett fiskspel ifrån mittenpos med A3o, så desperat behöver han inte vara. Citera
mysiskatten Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Ryssen är ju riktigt duktig. http://www.pokerpages.com/players/profiles/23175/alex-kravchenko.htm Citera
eurythmech Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Jag tänker mer opportunism än desperation. Citera
mysiskatten Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Om en ryss skulle vinna Main Event, vad skulle det betyda för pokern i världen? Kanske en och annan ny "fisk" (ryssar) vid onlineborden? Jo tänk om Poker skulle bli lika stort som Schack i ryssland Då är det kanske vi som blir fiskarna Citera
fredde80 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 (Lite info om 4st av de på finalbordet, inlägg från annan tråd) Lee Watkinsson är väl inte helt okänd, 1 WSOP bracelet och 2.6m inspelade dollar (som ger 82:a plats på all-time listan) Alex Kravchenko vann ett bracelet tidigare i år (omaha hi/lo) och har bubblat ytterligare ett finalbord i år. Jon "Skalie" Kalmar är en spelare som varit med länge online, en av ladbrokes mest kända tillsammans med Paul "ActionJack" Jacksson Philip Hilm har som någon skrivit tidigare varit och slaskat på EPT. Spelar sjukt konstigt i mina ögon (vilket gör att man kan kalla det kreativt?). Baserat på det jag sett såklart. Citera
fredde80 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Med tanke på att han sitter i Seat 6, killen som synar i seat 1 (enligt cardplayer i SB) så är det tidig mitten pos(4:e person att agera av 10)... på seat 2 sitter Alex K med 6.5m, så det är ju rätt BB att attackera... Nu utgår jag ifrån att rapporteringen av pokerpages/cardplayer är korrekt. De är oftast väldigt dåliga på rapportering, men när det bara är ett bord så kan de väl inte misslyckas? Citera
eurythmech Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Ooops, jag hade temporärknarkat när jag kommenterade handen. Tolkade det som att han restealpushade över en raise. Citera
FordPrefect Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Får hoppas att Watkinson vinner då FullTilt isf måste ge honom $10 miljoner extra för att han lyckades kvala in via deras sida Citera
yone Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Får hoppas att Watkinson vinner då FullTilt isf måste ge honom $10 miljoner extra för att han lyckades kvala in via deras sida Ja, det är ju en nätt liten extrabonus Citera
hajen Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Rainkhan Ftw! Vad har vi för livelänk då ? Espn var bra förra året. Citera
Hasselby Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Rainkhan Ftw! Vad har vi för livelänk då ? Espn var bra förra året. http://sports.espn.go.com/espn/poker/pokerPPV kostar $19.95 Citera
Recommended Posts