Gå till innehåll

Finalbord Main Event


Matteprof

Recommended Posts

  • Svars 885
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dags för finalbord, 9 spelare kvar

 

Raymond Rahme

Alex Kravchenko

Lee Childs

Jerry Yang

Lee Watkinson

Tuan Lam

Philip Hilm

Jon Kalmar

Hevad "Rain" Khan

 

 

Man får väl sympatihålla på Hilm då :D

 

På dansken? Är du tokig?

En dansk ska inte få vinna innan en svensk, det kommer ju bli jobbigt runt borden..

 

Hellre då att ryssen får ta´t..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur fan lyckas man komma 10:a i WSOP med sådant här fiskspel.. 100k/200k blinds.

 

Hand #36 - Steven Garfinkle Eliminated in 10th Place ($476,926)

Hand #36 - Hevad 'Rain' Khan has the button in seat 10, Steven Garfinkle moves all in from middle position for 3.515 million, and Raymond Rahme calls from the small blind. Garfinkle shows :Ac::3s: , and Rahme has :Qc::Qd: . Garfinkle needs to improve to stay alive.

 

17,6 bbs... ALL IN! hur rädd kan man bli för en flop??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte som det minsta märklig, den pushen. Imo.

 

Visst anten gör ju sitt till. Men att påstå att pushen inte är det minsta märklig tycker jag är en ordentlig överdrift.

 

Jag tycker fortfarande det är ett fiskspel ifrån mittenpos med A3o, så desperat behöver han inte vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(Lite info om 4st av de på finalbordet, inlägg från annan tråd)

 

Lee Watkinsson är väl inte helt okänd, 1 WSOP bracelet och 2.6m inspelade dollar (som ger 82:a plats på all-time listan)

 

Alex Kravchenko vann ett bracelet tidigare i år (omaha hi/lo) och har bubblat ytterligare ett finalbord i år.

 

Jon "Skalie" Kalmar är en spelare som varit med länge online, en av ladbrokes mest kända tillsammans med Paul "ActionJack" Jacksson

 

Philip Hilm har som någon skrivit tidigare varit och slaskat på EPT. Spelar sjukt konstigt i mina ögon (vilket gör att man kan kalla det kreativt?). Baserat på det jag sett såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på att han sitter i Seat 6, killen som synar i seat 1 (enligt cardplayer i SB) så är det tidig mitten pos(4:e person att agera av 10)... på seat 2 sitter Alex K med 6.5m, så det är ju rätt BB att attackera...

 

Nu utgår jag ifrån att rapporteringen av pokerpages/cardplayer är korrekt. De är oftast väldigt dåliga på rapportering, men när det bara är ett bord så kan de väl inte misslyckas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...