Gå till innehåll

Finalbord Main Event


Matteprof

Recommended Posts

  • Svars 885
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satt och räknade lite på antal marker i spel och har en fråga...

 

Enligt pokernews har spelarna tillsammans 127415000 marker. Om alla började med 20k skulle det då vara 6370,75 spelare, men det var bara 6358. Har det tillkommit 255k när dom växlat bort marker eller är det något fel? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och räknade lite på antal marker i spel och har en fråga...

 

Enligt pokernews har spelarna tillsammans 127415000 marker. Om alla började med 20k skulle det då vara 6370,75 spelare, men det var bara 6358. Har det tillkommit 255k när dom växlat bort marker eller är det något fel? :?

Åååh, är du seriös?

 

Först det första; vem fan bryr sig om det är rätt eller fel med markerna?

 

För det andra; ja, förmodligen har de räknat fel när de stackat upp, dvs när de växlat marker. Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åååh, är du seriös?

 

Först det första; vem fan bryr sig om det är rätt eller fel med markerna?

 

För det andra; ja, förmodligen har de räknat fel när de stackat upp, dvs när de växlat marker. Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet.

 

Inte sååå seriös :-)

Bara kul att veta, har för mig att det var förra året dom hade lite problem med antal marker (hade väll tillkommit någon miljon?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åååh, är du seriös?

 

Först det första; vem fan bryr sig om det är rätt eller fel med markerna?

 

För det andra; ja, förmodligen har de räknat fel när de stackat upp, dvs när de växlat marker. Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet.

 

pf måste skaffa den där smileyn från 2+2 med en olycklig gubbe och tre frågetecken ovanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra året så fanns det en gratis stream av finalbordet. Har ni hittat någon sådan i år? Gratis eller ej.

 

Förra årets gratis stream var ESPNs pay-per-view, som av en miss gjordes tillgänglig gratis via en länk. ESPN fixade till missen efter några timmar så att inga nya tittare kunde komma in den vägen, jag skulle gissa att de har fixat till det misstaget redan från början i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...