Lemiux Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Tjena Vad är det för MSN adress ni har? Mvh Jan support@heypoker.com Citera
kraclob Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Räknade lite på om man har en bonus kombinerat med att köpa tourticks och fick det till 71% för sng spelare. Nästan som på den gamla goda tiden. Nån som kan konfirmera att jag räknat rätt? Citera
Akumila Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Räknade lite på era bonusar kombinerat med att köpa tourticks och fick det till 71% för sng spelare. Nästan som på den gamla goda tiden. Nån som kan konfirmera att jag räknat rätt? Yes. 71,5 % får jag det till. Några punkter mer om man köper de billiga ticketsen. Citera
el_kryddo Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Kan man använda VIPsen i shopen alltså även om man har 8x? Har sett att de inte försvinner trots att bonusarna betalats ut. Citera
Skanke Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 Kan man använda VIPsen i shopen alltså även om man har 8x? Har sett att de inte försvinner trots att bonusarna betalats ut. Det stämer fint, du kan handla fast räkna inte med några grejer Hehe hoppas det får i ordning på leveranserna vid shopbytet..... Citera
el_kryddo Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Nån som har koll på hur lång tid cashouts till Moneybookers tar? Citera
SNGPRO Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 fått mina till mb inom 24 H 4 ggr nu iaf. Citera
HeySupport Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Ibland kan dessa uttag gå igenom på ett dygn, men tyvärr har vi ingen egen cashier/bank utan använder oss utav Ongames. Därför kan vi inte kontrollera uttagen själva. Ett uttag ska max ta 5 arbetsdagar. Nån som har koll på hur lång tid cashouts till Moneybookers tar? Citera
Agent Cooper Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Ungefär vilket datum öppnar ni upp den nya shoppen? Citera
HeySupport Postad 2 Februari , 2009 Rapport Postad 2 Februari , 2009 Ungefär vilket datum öppnar ni upp den nya shoppen? Vi har inte spikat ett datum än. Så fort vi vet vilket datum det blir kommer vi gå ut med det här på forumet och även i ett mail utskick. Citera
Skanke Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 Jabbadabba min kalender PS3a dök upp idag Vasterljung är namnet i kan adda om ni vill..... Citera
weddie Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Varför kan jag inte se prisstrukturen på alla stora turneringar för? Jag får upp något fel medd, men alla andra turneringar funkar.. jag pratar om bigdeal, 150$ etc.. Citera
Agent Cooper Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Precis, nu talade jag om cashouts till VISA kortet. Vi väntar faktiskt på bankwire och kommer få det i början av nästa år. Anledningen till att vi inte kan ha det nu är för att Ongame inte har bankwire som uttagsmetod i dagens läge. Det finns vissa Ongame skin som har bankwire redan men de använder sig utav sin egna cashier, medans vi använder oss av Ongames cashier. Hoppas att du orkar vänta ett litet tag till! Ungefär hur länge dröjer det innan bankwire/banktransfer kan användas vid uttag? Citera
HeySupport Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Ungefär hur länge dröjer det innan bankwire/banktransfer kan användas vid uttag? Det kommer nog dröja ett litet tag tyvärr. Vi ska försöka att implementera det inom ett par månader. Hoppas att du klarar dig bra med de metoder vi har i dagsläget så länge. Mvh, Hey Citera
HeySupport Postad 9 Februari , 2009 Rapport Postad 9 Februari , 2009 Varför kan jag inte se prisstrukturen på alla stora turneringar för? Jag får upp något fel medd, men alla andra turneringar funkar.. jag pratar om bigdeal, 150$ etc.. Har du möjlighet att skicka ett screenshot på ditt problem till support@heypoker.com så ska vi undersöka detta. Mvh, Hey Citera
mahjar Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Hej, igår kväll när jag spelade så "krashade" heypoker(många som hade problem). Eftersom inget fungerade, så stängde jag av klienten samtidigt som jag var inne på ett bord(cash game). När heypoker sedan fungerade igen så ser jag att den summan jag hade på bordet innan jag stängde av inte fanns på mitt konto. Nån som haft det problemet innan? Har skickat mail till supporten men inte fått svar än. Citera
animalplanet Postad 1 Mars , 2009 Rapport Postad 1 Mars , 2009 Hej, igår kväll när jag spelade så "krashade" heypoker(många som hade problem).Eftersom inget fungerade, så stängde jag av klienten samtidigt som jag var inne på ett bord(cash game). När heypoker sedan fungerade igen så ser jag att den summan jag hade på bordet innan jag stängde av inte fanns på mitt konto. Nån som haft det problemet innan? Har skickat mail till supporten men inte fått svar än. Nästan helt säker på att det kan ta upp till 24h innan du får tillbaka $ du satt inne med på bordet. Bara att vänta, så trillar det in. Citera
HeySupport Postad 2 Mars , 2009 Rapport Postad 2 Mars , 2009 Hej, igår kväll när jag spelade så "krashade" heypoker(många som hade problem).Eftersom inget fungerade, så stängde jag av klienten samtidigt som jag var inne på ett bord(cash game). När heypoker sedan fungerade igen så ser jag att den summan jag hade på bordet innan jag stängde av inte fanns på mitt konto. Nån som haft det problemet innan? Har skickat mail till supporten men inte fått svar än. Hej. Du behöver inte oroa dig. Alla spelare som förlorade pengar under "krashen" kommer att bli återbetalade. Ongame har startat en undersökning som har tagit lite längre tid än vanligt. Vi ber dig tålmodigt att invänta pengarna och tackar för ditt tålamod. Citera
Snygglenn Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Är det någon inställning för att klienten ska börja spara HH? Jag lyckas inte komma på hur det går till, hjälp tack! Citera
Vrakman Postad 4 Mars , 2009 Rapport Postad 4 Mars , 2009 Det kommer nog dröja ett litet tag tyvärr. Vi ska försöka att implementera det inom ett par månader. Hoppas att du klarar dig bra med de metoder vi har i dagsläget så länge. Mvh, Hey Ni är medvetna om att ni har insättningsmetoder som inte motsvaras av era uttagsmetoder? Hur löser man det då??? Citera
Skanke Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Ni är medvetna om att ni har insättningsmetoder som inte motsvaras av era uttagsmetoder? Hur löser man det då??? Intresant, vad är svaret Hey? Citera
Ebbesson Postad 5 Mars , 2009 Rapport Postad 5 Mars , 2009 Var snart 4 månader sen jag beställde en kortblandare i er vipshop, har fortfarande inte fått hem den! Citera
weddie Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Varför ska Ongame vara så sjukt jobbiga och ha ett tak på San Remo kvalet ikv? AAAAAAAAAAAAAH Citera
HeySupport Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 Ni är medvetna om att ni har insättningsmetoder som inte motsvaras av era uttagsmetoder? Hur löser man det då??? Hej. Problemet ligger tyvärr inte i våra händer. Observera att detta är satt av MasterCard, förmodligen på grund av säkerhetsskäl. Jag skulle råda dig att kontakta MasterCard för ytterligare information. Mvh, Hey Citera
HeySupport Postad 11 Mars , 2009 Rapport Postad 11 Mars , 2009 Var snart 4 månader sen jag beställde en kortblandare i er vipshop, har fortfarande inte fått hem den! Hej. Alla produkter som ska inom sverige blev skickade förra veckan. Om du inte har fått den ännu, var vänlig att skicka ett pm med ditt nick så ska jag undersöka detta! Tack för tålamodet. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.