Gå till innehåll

Recommended Posts

  • Svars 789
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Räknade lite på era bonusar kombinerat med att köpa tourticks och fick det till 71% för sng spelare. Nästan som på den gamla goda tiden. Nån som kan konfirmera att jag räknat rätt?

 

Yes.

71,5 % får jag det till. Några punkter mer om man köper de billiga ticketsen.

Postad
Kan man använda VIPsen i shopen alltså även om man har 8x? Har sett att de inte försvinner trots att bonusarna betalats ut.

 

Det stämer fint, du kan handla fast räkna inte med några grejer :mrgreen:

 

Hehe hoppas det får i ordning på leveranserna vid shopbytet.....

Postad

Ibland kan dessa uttag gå igenom på ett dygn, men tyvärr har vi ingen egen cashier/bank utan använder oss utav Ongames. Därför kan vi inte kontrollera uttagen själva. Ett uttag ska max ta 5 arbetsdagar.

 

 

Nån som har koll på hur lång tid cashouts till Moneybookers tar?
Postad
Precis, nu talade jag om cashouts till VISA kortet. Vi väntar faktiskt på bankwire och kommer få det i början av nästa år. Anledningen till att vi inte kan ha det nu är för att Ongame inte har bankwire som uttagsmetod i dagens läge.

 

Det finns vissa Ongame skin som har bankwire redan men de använder sig utav sin egna cashier, medans vi använder oss av Ongames cashier.

 

Hoppas att du orkar vänta ett litet tag till!

 

Ungefär hur länge dröjer det innan bankwire/banktransfer kan användas vid uttag?

Postad
Ungefär hur länge dröjer det innan bankwire/banktransfer kan användas vid uttag?

 

Det kommer nog dröja ett litet tag tyvärr. Vi ska försöka att implementera det inom ett par månader. Hoppas att du klarar dig bra med de metoder vi har i dagsläget så länge.

 

Mvh,

Hey

  • 3 weeks later...
Postad

Hej, igår kväll när jag spelade så "krashade" heypoker(många som hade problem).

Eftersom inget fungerade, så stängde jag av klienten samtidigt som jag var inne på ett bord(cash game).

När heypoker sedan fungerade igen så ser jag att den summan jag hade på bordet innan jag stängde av inte fanns på mitt konto.

Nån som haft det problemet innan? Har skickat mail till supporten men inte fått svar än.

Postad
Hej, igår kväll när jag spelade så "krashade" heypoker(många som hade problem).

Eftersom inget fungerade, så stängde jag av klienten samtidigt som jag var inne på ett bord(cash game).

När heypoker sedan fungerade igen så ser jag att den summan jag hade på bordet innan jag stängde av inte fanns på mitt konto.

Nån som haft det problemet innan? Har skickat mail till supporten men inte fått svar än.

 

Nästan helt säker på att det kan ta upp till 24h innan du får tillbaka $ du satt inne med på bordet. Bara att vänta, så trillar det in.

Postad
Hej, igår kväll när jag spelade så "krashade" heypoker(många som hade problem).

Eftersom inget fungerade, så stängde jag av klienten samtidigt som jag var inne på ett bord(cash game).

När heypoker sedan fungerade igen så ser jag att den summan jag hade på bordet innan jag stängde av inte fanns på mitt konto.

Nån som haft det problemet innan? Har skickat mail till supporten men inte fått svar än.

 

Hej. Du behöver inte oroa dig. Alla spelare som förlorade pengar under "krashen" kommer att bli återbetalade. Ongame har startat en undersökning som har tagit lite längre tid än vanligt. Vi ber dig tålmodigt att invänta pengarna och tackar för ditt tålamod.

Postad
Det kommer nog dröja ett litet tag tyvärr. Vi ska försöka att implementera det inom ett par månader. Hoppas att du klarar dig bra med de metoder vi har i dagsläget så länge.

 

Mvh,

Hey

 

 

Ni är medvetna om att ni har insättningsmetoder som inte motsvaras av era uttagsmetoder? Hur löser man det då???

Postad
Ni är medvetna om att ni har insättningsmetoder som inte motsvaras av era uttagsmetoder? Hur löser man det då???

 

Hej. Problemet ligger tyvärr inte i våra händer. Observera att detta är satt av MasterCard, förmodligen på grund av säkerhetsskäl.

 

Jag skulle råda dig att kontakta MasterCard för ytterligare information.

 

Mvh,

Hey

Postad
Var snart 4 månader sen jag beställde en kortblandare i er vipshop, har fortfarande inte fått hem den!

 

Hej. Alla produkter som ska inom sverige blev skickade förra veckan. Om du inte har fått den ännu, var vänlig att skicka ett pm med ditt nick så ska jag undersöka detta! Tack för tålamodet.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...