Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

Länk Plz!

 

Det är just intensiviteten som är så underbar i versionen i Saturday night live. De verkar nästintill förhäxade på scen. Extra underbart att den långhåriga biffen sparkar (!) efter Neil i slutet av låten....

 

ledsen har ingen länk men dom lira ihop på en MTV gala om det kan vara till någon hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hejsan hoppsan i den retarderade lingonskogen...

 

För tillfället är jag inne i en helvetesgrind utan dess like. Detta beror på en underbar slump. Jag hittade 4.19 dollar på en site och dessa lyckades jag på kort tid tilta upp till 200 dollar. Efter närmare kontroll upptäckte jag att jag inte bara hade rake back på hela 50% - utan också att det fanns ett rake race som verkade möjligt att vinna.

 

Förutsättningarna är alltså enligt följande. Ledaren i racet har rakat 2200 $. Jag startad igår på noll och är nu uppe i cirkus 700 (Hur mycket ledaren har ökat är obekant...). Min rulle på siten är 900.

 

Planen är att grinda 3-4 bord 9-10 timmar per dag tills månaden är slut, kontot bustas eller jag får multipla epilepsianfall.

 

För att minimera bustningsrisken spelar jag ej högre än PLO 100.

 

Belöning vid framgång är EPT. Priset jag får betala är fetma, minskad porrsurfning och uttråkning.

 

För att få perspektiv på mitt Dylanfrosseri så håller jag just nu på att leta fram tidernas bästa boybandslåtar! Hjälp gärna till.

Här är de bästa so far:

http://www.youtube.com/watch?v=AgH-jWCny9U

 

PS: Ja, jag är besviken på att Djens är bannad, Baresi våldtagen och att min family guy-nedladdning crashade...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Belöning vid framgång är EPT. Priset jag får betala är fetma, minskad porrsurfning och uttråkning.

 

 

PS: Ja, jag är besviken på att Djens är bannad, Baresi våldtagen och att min family guy-nedladdning crashade...

 

1. Om du bara spelar 3-4 bord så kan du lätt surfa/porrsurfa samtidigt.

 

2. Fixade alla säsonger av family guy för några dagar sen.

Jag tror dom som skapade family guy är världens smartaste människor, ja tillochmed smartare än hjort.

Dom är helt enkelt på en annan level än oss andra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan hoppsan i den retarderade lingonskogen...

 

För tillfället är jag inne i en helvetesgrind utan dess like. Detta beror på en underbar slump. Jag hittade 4.19 dollar på en site och dessa lyckades jag på kort tid tilta upp till 200 dollar. Efter närmare kontroll upptäckte jag att jag inte bara hade rake back på hela 50% - utan också att det fanns ett rake race som verkade möjligt att vinna.

 

Förutsättningarna är alltså enligt följande. Ledaren i racet har rakat 2200 $. Jag startad igår på noll och är nu uppe i cirkus 700 (Hur mycket ledaren har ökat är obekant...). Min rulle på siten är 900.

 

Planen är att grinda 3-4 bord 9-10 timmar per dag tills månaden är slut, kontot bustas eller jag får multipla epilepsianfall.

 

För att minimera bustningsrisken spelar jag ej högre än PLO 100.

 

Belöning vid framgång är EPT. Priset jag får betala är fetma, minskad porrsurfning och uttråkning.

 

För att få perspektiv på mitt Dylanfrosseri så håller jag just nu på att leta fram tidernas bästa boybandslåtar! Hjälp gärna till.

Här är de bästa so far:

http://www.youtube.com/watch?v=AgH-jWCny9U

 

PS: Ja, jag är besviken på att Djens är bannad, Baresi våldtagen och att min family guy-nedladdning crashade...

Önskar dig lycka till och se till att ta hem det.

Mindre porrsurfning är dock ett rätt stort pris att betala =/

 

Vilken site pratar du om föresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Borde vi inte ha en motsvarighet till K-märkning här på forumet? Där Cleburne, Baresi mfl kan ingå. Dessa skulle då endast kunna temporärbannas av de vanliga moderatorerna.

 

För full scale Ban skulle krävas absolut majoritet bland moderatorerna pluss ett externt godkännande av Hjort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag har aldrig ens dragit på mig en varning, trots x antal mordhot och diverse hetsiga dispyter med Eury, Jennez m.fl. Jag fick en vänligt menad tillsägelse en gång efter ett polackskämt, men har alltså noll prickar.

 

Edit: det var inte på något sätt meningen att jämföra Eury med Jennez. Det vore att förolämpa Jennez.

 

Edit 2: För övrigt saknar jag också Baresi. Eller har han ett nytt nick nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag har aldrig ens dragit på mig en varning, trots x antal mordhot och diverse hetsiga dispyter med Eury, Jennez m.fl. Jag fick en vänligt menad tillsägelse en gång efter ett polackskämt, men har alltså noll prickar.

 

Edit: det var inte på något sätt meningen att jämföra Eury med Jennez. Det vore att förolämpa Jennez.

 

Edit 2: För övrigt saknar jag också Baresi. Eller har han ett nytt nick nu?

 

Ja, Eury är utan tvekan forumets stora pajas. Självutnämnd expert på alla områden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppet och ärligt?

 

Öppet och ärligt, men helt utan mystik och spänning...

 

Förresten är jag förvånad att ingen vågar vara först ut med en boy band-låt... Får väl tolka det som att jag redan hittat de två bästa.

 

På tal om musik så har jag identifierat tidernas mest pinsamma låtrim:

2:38 in, bara att njuta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...