Appel Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 hehehe. När jag läste igenom mitt eget inlägg så ser jag att det var nog lite väl cyniskt skrivet av mig:oops: På mig bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 sport tjejer är verkligen något extra. det är svårt att slå tennisteojer men om det är några som kan tävla med dom så är det tjejer som surfar. Det är mer än sant; såg ett par surfarbabes när jag var i San Diego och Laguna beach en gång i tiden och de lämnade ett bestående intryck... Hur som helst så är lite av hemligheten med idrottstjejer att man vet att de är bra på något! Dvs man kan lita på att om man fortplantar sig med dem så kan det mycket väl trilla ut talangfull och välskapt unge! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 hehehe.När jag läste igenom mitt eget inlägg så ser jag att det var nog lite väl cyniskt skrivet av mig:oops: På mig bara äh..den var väl rätt berättigad ändå ctrl c ctrl v http://www.google.se så hitta jag massa bilder Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Men ska inte döma dig, förälskade mig nyligen i Ronni Ancona efter det att hon gästspelade i den brittiska underhållningshowen "QI", ganska en på tusen där med om än (med min subjektiva pekpinne i högsta hugg) något hetare. Men varför i helvete bytte du till en bild jag var mindre kär i? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Men ska inte döma dig, förälskade mig nyligen i Ronni Ancona efter det att hon gästspelade i den brittiska underhållningshowen "QI", ganska en på tusen där med om än (med min subjektiva pekpinne i högsta hugg) något hetare. Ja jävlar va grym hon var i QI! Måse se om det bara därför =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Hur som helst så är lite av hemligheten med idrottstjejer att man vet att de är bra på något! Dvs man kan lita på att om man fortplantar sig med dem så kan det mycket väl trilla ut talangfull och välskapt unge! Väldigt lite i.s.f. Hemligheten består primärt av det faktum att dom är sjuuuukt vältränade med alla fördelar som det innebär. Alla som har dejtat en idrottande dam vet vad jag menar. Minns speciellt en simmerska som jag dejtade flyktigt på mitten av 90-talet. Med den kroppen så kvittade det att hon inte var "riktigt hundra". Snacka om åkturer! Simmartjejer ftw. Stephanie Rice är en favorit! /#LOUDmouth# Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Ungdomens förfall äro totalt när de ser QI enkom för tittilation. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GruGloG Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Ungdomens förfall äro totalt när de ser QI enkom för tittilation. Exakt hur bra kändes det att få skriva det där ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Det kändes framför allt kul att referera till Bison som ungdomlig. Troligen till Hata också. Eller...alltså...vadå troligen? Men preliminärt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Ungdomens förfall äro totalt när de ser QI enkom för tittilation. Den enda relativt "stadiga" kvinnliga gästen i QI panelen är ju trots allt: Så när skönheter av Ronni Ancona:s kaliber gör en gästis så är en gång ingen gång och två gånger rätt lagom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jao, point taken Men en gång börjar Jo nästan strippa. Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med det - det känns bara som att det borde nämnas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 moar pics or gtfo my thread ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Ryska tennistjejer i all ära, men Ukraina är glädjande nog up and coming! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Ingår klädseln i köpet eller är det extra utrustning? Det är det jag vill veta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Behöver du sparring i götet kan jag ställa upp. Långt ifrån bra dock. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Behöver du sparring i götet kan jag ställa upp. Långt ifrån bra dock. Ska höra av mig om jag är uppe i de trakterna Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Fan i helvete, jag har blivit en riktig tradera.com-torsk på senaste! Men vad ska man göra när man ser godbitar som den här: Hur jag än vrider och vänder på datorns historia så kommer jag alltid fram till att Amigan är störst, bäst och vackrast! Jag har 10 000 ggr laddat hem emulatorer och spelat gamla amiga-spel, men tröttnat fort. Men det beror nog mest på att den där riktiga amiga-känslan inte riktigt infinner sig. Jag vill höra det där höga, skrapande ljudet som uppstår när den inbyggda diskettstationen börjar läsa från disketten! Jag vill ha en TacII-joystick i handen! Någon som kommer ihåg superspelet speedball II? För att inte tala om Another world! Att uppföljaren 'Heart of the Alien' släpptes enbart på Sega-CD är årtusendets spelskandal och får Johann Mühleggs doping att framstå som ren och skär fair play! Hur som helst så blir jag tvungen att leta igenom tradera, ebay och blocket för att försöka få tag på Sega-CD så även jag kan få ta del av denna gömda spelskatt... EDIT: CURSE OF MONKEY ISLAND och SIMON THE SORCERER!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Vem har inte spelat Speedball II? Det har spelats flitigt på Xbox Live Arcade, för att ombesörja retrobehovet. Vad gäller Amiga så har jag också väldigt vackra minnen från Cannon Fodder (med det kompletta introt!), Warlords och vad hette det...Alien Breed? Bland mycket annat, så klart. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Vem har inte spelat Speedball II? Det har spelats flitigt på Xbox Live Arcade, för att ombesörja retrobehovet. Du menar alltså att det finns någon sorts nyversion av spelet? Detta måste undersökas omgående! Vad gäller Amiga så har jag också väldigt vackra minnen från Cannon Fodder (med det kompletta introt!) Ahhhh. War has never been so fun! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Speedball!!! Hade nästan glömt det. Grymt kul! Minns ni förresten det där bilspelet där man kör högt uppe på en ramp? Minns inte vad det heter, men det och Speedball förgyllda många ungdomskvällar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Inte så mycket nyversion som en trogen version med måhända ett nytt spelläge eller så. Minns inte exakt, eftersom det fanns ett gäng olika versioner av Speedball II back in the day. I varje fall jag spelade det till både Amiga och Megadrive. SB: Testdrive? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Stunt_Car_Racer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Fanns Sexgames på amigan? Där har vi kvalite! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Fanns Sexgames på amigan? Där har vi kvalite! På tal om liknande spel: Leisure Suit Larry: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 21 Februari , 2009 Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 På tal om liknande spel:Spel? Du menar väl tutorials? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts