Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sugen på att spela i mellandagarna? Är hemma i småland och sugen på lite julmatsförbränning...

 

Im game :mrgreen: !

 

Men räkna inte med något stort motstånd :roll: .

Är själv i V-mo julafton t.om annandan men är ledig till 7:e jan så någon dag skulle man kunna få till.

 

Edit: såg att det gick boka tider på ljuseveka online. http://www.bokabana.se/varnamo/login.php

 

Edit igen: Har en polare som spelar dubbel med en kompis, dom ville gärna ha en match. Så ett alternativ är att teama upp och spöa skiten ur dom :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska du alltid börja bråka med tjejer? Handlar det om den minimala skillnaden i viktklass?

 

Svaret är mycket enkelt, tror jag: jag föredrar intelligenta tjejer som biter tillbaka. Bästa testet är att vara lite skarp i ett par kommentarer och ger de ordentligt mothugg/ger mig en kontrollerad överfil så vet jag att de kan vara "the girl".

 

Börjar hon dra mig i håret, storböla eller hämta Ivan "den förskräcklige" för att döda mig så vet jag att hon inte är min typ...

 

Sedan är problemet att jag lätt "over-do it, a bit" på fyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha vänslas lite med hennes kompis så bar det till slut ner till deras hytt, men där stötte jag på rejäl patrull då kompis No 3 påstod att; ”de kommer att ångra sig imorgon om jag låter dig stanna”. Tyvärr blev jag iom detta uttalande utkörd ur hytten :-(
Man borde kunna stämma cockblockers för psykiskt lidande och genital besvikelse.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns ytterst osannolikt! Jag har inte varit i Stockholm sedan jag tog en taxi utanför Cosmopol 23:45 på julafton...

 

Första tanken var vafan. Sen insåg jag den fina humorn. WP.

 

Får jag slänga upp några söta bilder på dig här från dina stockholms äventyr? Känns som dina fanboys need it :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...