Saint_Bjorn Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Fick för mig att köra bildsök på HataB2B och första träffen var den här: Den självklara frågan är: får du royalties på försäljningen...? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Fick för mig att köra bildsök på HataB2B och första träffen var den här: Den självklara frågan är: får du royalties på försäljningen...? LOL! Bäst idag! /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 OMG Min vinst från bwins 10k added håller på att föröka sig storligen: Ottawa Senators at Vancouver Canucks 0-3 3 minuter kvar Miami Heat at Cleveland Cavaliers Träff New Orleans Hornets at Indiana Pacers Träff Toronto Maple Leafs at Washington Capitals Träff Lechugeros de Leon at Halcones UV Cordoba Over 171,5 Träff Insats 216: odds 8.66 Singelmatch: Ottawa Senators at Vancouver Canucks 0-3 Insats 300: Odds 1.85 Edit Fck: De räknar ju neråt i NHL 13 min kvar i detta nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Funderade ett ögonblick att lägga in en video på min tennisserve i ren glädje över den kommande sportsbettingvinsten, men som tur var så mindes jag Shahins uppmuntrande ord: "Tror inte någon förutom du uppskattar en slow motion på din serve" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Funderade ett ögonblick att lägga in en video på min tennisserve i ren glädje över den kommande sportsbettingvinsten, men som tur var så mindes jag Shahins uppmuntrande ord: "Tror inte någon förutom du uppskattar en slow motion på din serve" lol tease Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 lol tease Jag är inte stor narcissist nog för att verkligen tro att någon är särdeles intresserad Däremot så tyckte jag att videon (med inklippt jämförelse med Roddicks serve) var bra nog för att vara värd att skicka till Shahin för att få honom att känna sig mindre säker på att vinna vårt tennisrelaterade vad... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Som expert på Japansk fotboll så satsar jag 427 Sek på att Gamba Osaka går vidare i Japanska Cupen mot Yokohama F. Marinos till superoddset 1.75 ggr pengarna. Nästan lika stort sure bet som att Klantawa Senators förlorar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Jag är inte stor narcissist nog för att verkligen tro att någon är särdeles intresserad Däremot så tyckte jag att videon (med inklippt jämförelse med Roddicks serve) var bra nog för att vara värd att skicka till Shahin för att få honom att känna sig mindre säker på att vinna vårt tennisrelaterade vad... jag fryser och är 800 ddollar back och har varit uppe i 36 timmar ,ge mig filmen nu, inte mycket som värmer och piggar upp som bilden av en fin gosse i träningsuniform edit: jag ahr ont i huvet också Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Gamba Osaka vann, självfallet, under andra förlängningskvarten och jag är officiellt på lucky streak... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Hur blir man inte instakär när man ser den här bilden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Jag är inte stor narcissist nog för att verkligen tro att någon är särdeles intresserad Däremot så tyckte jag att videon (med inklippt jämförelse med Roddicks serve) var bra nog för att vara värd att skicka till Shahin för att få honom att känna sig mindre säker på att vinna vårt tennisrelaterade vad... Snygg serve /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Snygg serve /SK Upptäckte senare att jag råkade skicka ultra-mega-super-slow motion istället för slow motion Stort tack, btw... Edit: Och nej, jag upptäckte inte alls ngn pik i din kommentar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Snygg serve /SK speciellt den i högra nedre hörnet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Vad är det som händer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Vad är det som händer? huh? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 huh? Jag fattar inte varför killen lägger av med att spela. Blir han arg? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Jag fattar inte varför killen lägger av med att spela. Blir han arg? aha... Njae matchboll emot sig och han orkar inte med att förnedras mer av Roddicks monsterservar i 245 km/h. Fransmän med sin inbyggda heder, inte vunnit ett krig sedan Napoleon glansdagar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Aaah! Hårt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Bump för new year TR. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Tror jag måste dra ner på antalet 3-timmarspass i tennishallen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jol74 Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Tror jag måste dra ner på antalet 3-timmarspass framför redtube.com: Jag tror den s.k. tennisträningen helt enkelt ska dölja andra vanor som påverkar underarmens muskler. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Tillväxthormoner, så kallade ryssfemmor, obvious. Nu vet vi varför han lärt sig ryska. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 2 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Tror jag måste dra ner på antalet 3-timmarspass framför redtube.com: Jag tror den s.k. tennisträningen helt enkelt ska dölja andra vanor som påverkar underarmens muskler. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 2 Januari , 2009 Rapport Share Postad 2 Januari , 2009 Hur blir man inte instakär när man ser den här bilden? Take me ova' Sharapova <3 Ska ner o se Austrlian open och skulle fan ge vänsterarmen för att få träffa henne eller Ivanovic 1 on 1. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts