Roob Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Don't get me started on this... Ok. Vi tar en till... bara jag som inte kan se den utsökta bilden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 bara jag som inte kan se den utsökta bilden? Jag bjuder på en där hennes ansiktsdrag framhävs bättre: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 Men favoriten av de två är och förblir: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Väldigt vackra människor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 100 spänn på att hon är ryss Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 100 spänn på att hon är ryss Vad annars, min käre Watson? Vad annars... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Vad annars, min käre Watson? Vad annars...Ukrainska, Vitryss, eller från Maldovien. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 Ukrainska, Vitryss, eller från Maldovien. Äh, ALLA människor öster om Polen och väster om uralbergen är ryssar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Fuck då var jag nästan ryss och hade halva inne på den där snyggigheten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DontTilt76 Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Asså helt sjukt...... Har varit i Litauen hela denna veckan, och maken till vackrare kvinnor får man fan leta efter.... Första gången jag var i ett öststatsland, men fyyy fan... Att snittet på damerna var så högt hade jag inte en aning om! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Asså helt sjukt...... Har varit i Litauen hela denna veckan, och maken till vackrare kvinnor får man fan leta efter.... Första gången jag var i ett öststatsland, men fyyy fan... Att snittet på damerna var så högt hade jag inte en aning om! Men hur länge ska jag och Hata behöva säga detta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Ungern. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Äh, ALLA människor öster om Polen och väster om uralbergen är ryssar... +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Men favoriten av de två är och förblir: Jävlar ja hon var ju inte dålig! FAN VA SÖT. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Men favoriten av de två är och förblir: Wow... Ålder på henne? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Wow... Ålder på henne? Tolv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Tolv? Tvåsiffrigt = OK. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2008 Dagens annons: RUM I FEMINISTISKT VEGO-KOLLEKTIV I MALMÖ I VÅR!Vi hyr ut ett möblerat rum under våren 09 med eventuell förlängning. Vi är fem tjejer och två katter som delar en mysig 6-rummare på Lundbergsgatan i Malmö. Vi är veganer/vegetarianer, feminister och icke-heterosexuella. Vi tror på kollektivt boende och försöker ha så mycket som möjligt gemensamt; matlagning, matkassa osv. Vi vill att du ska vara tjej eller transperson och vegetarian eller vegan. Hyran och andra månadskostnader brukar ligga på ca 2300 kr. Kontakta Vanja Ngn som är sugen på att Wallraffa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Vad väntar du på hata? Joina för jesunamn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Kan man vara en transa som "just nu" är inne i en "mansperiod"? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Man kan väl vara en man som just nu är inne i en transaperiod? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooobin Postad 23 November , 2008 Rapport Share Postad 23 November , 2008 Vad heter tennis bruden ?=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erra Postad 24 November , 2008 Rapport Share Postad 24 November , 2008 Tror det är Maria Kirilenko eller något åt det hållet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 25 November , 2008 Rapport Share Postad 25 November , 2008 Gillar uttrycket "andra månadskostnader" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Dags för en uppdatering, måste få höra om någon annans olycka för att lindra skadorna efter den sjukaste grinden jag någonsin varit med om.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts