Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror jag talar för alla när jag undrar hur tvättstugeincidenten slutade?

 

Helt odramatiskt (lyckligtvis); jag satt kvar i lägenheten och ugglade till ungefär 03:20 innan jag vågade mig tillbaka för att stoppa kläderna i torktumlaren.

 

F.ö kan väl bilden på Mariahs ölmage aldrig vara äkta? Vill minnas att hon har en hel armé av stylister.

 

Jag är visserligen övertygad om att star quality stylister kan fixa både det ena och det andra, men hur i helvete de ska lyckas styla upp en rejäl ölbuk övergår mitt förstånd :-)

 

 

(Det skall iofs inom parentes sägas att det inte krävs särdeles mycket för att ngt ska övergå mitt förstånd, men men)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är visserligen övertygad om att star quality stylister kan fixa både det ena och det andra, men hur i helvete de ska lyckas styla upp en rejäl ölbuk övergår mitt förstånd :-)

 

 

(Det skall iofs inom parentes sägas att det inte krävs särdeles mycket för att ngt ska övergå mitt förstånd, men men)...

 

Menar givetvis att dom aldrig skulle sätta på henne kläder som får henne att se ut som värsta trash.

 

Wp i tvättstugan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens sportsbetting fortsätter enligt följande:

NHL:

100 dollar på Detroit mot Pittsburgh

100 dollar på Montreal mot Ottawa

100 dollar på under 5.5 mål Dallas mot Los Angeles

 

NBA:

100 dollar på Atlanta mot Chicago Bulls

 

Ryggar rubbet o hoppas att du klonkar vidare. (=

 

Edit: Post nr 1000 måste väl ge bra rigg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fas

fas

df

asdg

asg

a

s

dfc

sa

df

sa

 

Så tycker jag om att detoit tappade 5-2 ledning...

 

En liten tröst är att jag sålde av mitt bet med med 2 minuter kvar. Gav odds på 1.09 mot detroit och ngn matchade med 77 dollar. Undrar om han är nöjd nu 8-)

 

Hur som helst så backade jag bara 26 dollar på matchen istället för 100 och eftersom montreal vann så hittade jag miniplusset...

 

Nu gäller det att stenhårt leta basketstream!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Atlanta spöade, som planerat, chicago bulls och jag inkasserade 154 friska dollar.

 

Enda matchen som är kvar är Kings vs Dallas och där ser jag fram emot en oerhört tråkig och målsnål match så att jag att jag vinner 12 bantimmar tennis...

 

Ser minst sagt mörkt ut då det står 1-1 redan i första perioden :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Modern tennis:

 

Det där var en fruktansvärt felvisande filmsnutt producerad av någon bitter damtennisfantast. Varför inte posta en film på alla tusentals fantastiska bolldueller som de där två superspelarna har bjudit oss på de senaste åren? Dagens topptennis är fantastisk underhållning. En match mellan Nadal och Federer slås bara av en bra NHL-match eller en dito från Premier League.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där var en fruktansvärt felvisande filmsnutt producerad av någon bitter damtennisfantast.

 

Japp. Så måste det vara!

Det är därför killen som producerat sekvensen har döpt klippet till: "Federernation: down half a break? Not a problem." och därutöver lagt ut ytterligare 40 klipp med Federer och kallat dem Federernation, Darth Federer m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste förresten säga att det är glädjande att se att tennisen är på väg åt rätt håll igen med spelare som Giles Simon (som spöade Federer i en fantastisk match häromdagen) och Andy Murray. Rörliga spelare med ett stort defensivt register och underbara kontringar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...