Gå till innehåll

Dagboken B2B-kan-dra-åt-helvete


HataB2B

Recommended Posts

  • Svars 4,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Måste förresten säga att det är glädjande att se att tennisen är på väg åt rätt håll igen med spelare som Giles Simon (som spöade Federer i en fantastisk match häromdagen) och Andy Murray. Rörliga spelare med ett stort defensivt register och underbara kontringar!

 

Jag håller med dig men det finns fler än de som du nämner. Nadal är väl tex en extremt rörlig och defensivt skicklig spelare som har fruktansvärt vassa kontringar. Sen så är ju Federer det ultimata exemplet på en rörlig spelare. Hans kattliknande steg när han är på topp är det inte många som slår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, har man tålamod att vänta en vecka mellan bollarna och se på när han testar strängarna, rättar till shortsen och tittar på sina egna biceps...

 

 

Jag gillar inte heller Nadals beteende på banan men det var väl inte det vi diskuterade nu? Han är en fantastisk spelare som bjuder på bra tennis under de dueller som spelas i matcherna. Sen så är det domarnas uppgift att stoppa hans ritualer. Det räcker med att de börjar varna honom varje gång så kommer han till slut att lägga av med otygen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens sportsbetting fortsätter enligt följande:

NHL:

100 dollar på Detroit mot Pittsburgh

100 dollar på Montreal mot Ottawa

100 dollar på under 5.5 mål Dallas mot Los Angeles

 

NBA:

100 dollar på Atlanta mot Chicago Bulls

 

3 av 4 får väl ses som godkänt. Lite snöpligt med Detroit, men ett trevligt lillplus ändå! (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 av 4 får väl ses som godkänt. Lite snöpligt med Detroit, men ett trevligt lillplus ändå! (=

 

Jag klagar inte...

Lyckades som sagt att ge odds mot Detroit till 1.09 och ngn stackare nappade med lite under 80 dollar så jag backade bara kring 20 dollar på matchen :-)

 

Edit: Men, ja! Det var för jävla tiltande, särskilt mtp 6-4målet :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Storchansning inatt:

$400 på Vancouver till 2 ggr pengarna mot Colorado

$246 på Toronto -4.5 till 1.83 ggr pengarna mot Philadelphia (NBA)

 

 

Hoppas nu de retarderade bröderna Sedin kan sätta ett par baljor.

 

På vilket sätt anser du bröderna Sedin vara efterblivna? Är det för att de har varsin familj, spelar hockey i världens bästa liga i en av världens finaste städer och tjänar miljoner dollar varje år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilket sätt anser du bröderna Sedin vara efterblivna? Är det för att de har varsin familj, spelar hockey i världens bästa liga i en av världens finaste städer och tjänar miljoner dollar varje år?

 

Om man nu inte skall överanalysera kan det ju också helt enkelt vara ett sätt att krydda och föra in lite humor i dagboken?

 

Dessutom borde det ju räcka med att dom är rödhåriga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du vad humor är?

 

Ja det vet jag. Att kalla folk för efterblivna är inte speciellt roligt enligt mig. speciellt inte när den som skriver det är fullt allvarlig.

 

För övrigt så skrattar jag dagligen åt Hata:s bravader och det han skriver. Han är forumets kung och hans dagbok är den första jag letar upp när jag loggar in. Jag tänker dock inte acceptera allt han skriver utan att ifrågasätta det jag inte gillar. Så hoppas jag att alla resonerar. Om inte så är de en grupp med ja-sägare.

 

Ja-sägare, folk med otroligt dåligt självförtroende, finns det massor av. Den de ser upp till gör aldrig fel och de ifrågasätter aldrig det han elelr hon gör.

 

Att som du acceptera att han kallar Sedin-bröderna för efterblivna utan att ens reagera det minsta är typiskt ett sådant beteende som jag beskriver här över. Att de sen inte är det minsta efterblivna tar bort allt det roliga. Det enda "skämtet" gör är att förnedra de som redan är just efterblivna. Men visst, skratta du åt de som det skojas om istället för att skratta med dem.

 

Det enda acceptabla i hans skämt är att han sparkar uppåt. Båda bröderna är ljusår mer framgångsrika än både Hata, mig eller dig. Därför blir det inte lika motbjudande.

 

Nåja, nu är det fritt fram för dig att såga mig totalt för att jag inte älskar allt som din gud skriver. Jag ska dock avråda dig från att kalla mig moraltant eller dylikt. För någon sådan är jag inte och kommer aldrig att bli. Idiot och andra härliga ord duger dock när du i brist på ordförråd letar onda saker att kalla mig för.

 

Ahh, sådant jag skrattar åt: Seinfeld, Simpsons, Robert Gustavsson, Hata, Robin Williams, Phil Hellmuth, Morsan och farsans hund, Scrubs, Pang i bygget, riggade pokersidor, ungdomar som inte kan uttrycka sig normalt osv osv osv...

 

MVH

 

/Suron

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutar med $84 på Washington Capitals mot Carolina Odds: 2.64

 

 

Tacka Bäckis och Semin för vinsten... Grattis by the way. Nu hoppas vi på segrar för Toronto och Vancouver också. Håll tummarna för att den stekhete målvakten Luongo fortsätter att hålla nollan. En fjärde plumpfri match för honom vore mumma.

 

Semin 2+3 så här långt och Bäckström är 1+3... Inte illa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suron du är tragisk som orkar bry dig. Ville bara säga det. Tragisk. Jag bryr mig verkligen inte och kommer inte läsa nått motlägg. Men oj vad du måste ha det tråkigt.

 

Jag har det jävligt kul... Att läsa era hatbrev till mig pga att jag ifrågasatte något Hata skrev finner jag otroligt underhållande.

 

Frågan jag ställer till dig är varför man inte kan reagera på att någon kallar någon annan för efterbliven? Varför är man tråkig för att man inte skrattar åt det?

 

Om du inte bryr dig så undrar jag varför du läser det jag skriver och bemödar dig med att skriva ett ganska långt svar till mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är samma Suron som sitter ut på SvS och bara snackar skit istället för att spela så verkar han ha alltför mycket fritid ja :lol:

 

Heja vancouver nu då! Gogo!

Om jag är ledig från jobbet och sitter framför datorn och kikar på NHL-hockey så passar jag på att kika in här i pauserna. Så visst, ibland så har jag har mycket fritid. Det hoppas jag att ni också har. Annars så tycker jag synd om er.

 

 

Sitta och klaga på SVS gör jag ibland då det är den företeelse på jorden som jag hatar mest... Huvudorsaken är dock att psyka de nollor som sitter vid samma bord och försvarar den riggade skitklienten trots att de just blivit utdragna av den tionde runner runner-Royal flushen i rad när de sitter med fyrtal. :-)...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...psyka de nollor som sitter vid samma bord och försvarar den riggade skitklienten trots att de just blivit utdragna av den tionde runner runner-Royal flushen i rad när de sitter med fyrtal. :-)...
På vilket sätt är de nollor? Är det verkligen ett schysst sätt att se på hårt arbetande svensson som vill ha lite kul vid pokerborden? Jag tycker du har en väldigt nedlåtande ton mot dem.

 

Tomta ner lite, tack. Retarderade är ett bra ord som passar bra i flera sammanhang, det räcker så, du behöver inte analysera det djupare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...