JNL Postad 28 December , 2007 Rapport Share Postad 28 December , 2007 Föga förvånande så fungerar det nu. Ibland räcker det bara med att fråga. Ingen aning om vad jag gjorde annorulnda den här gången men nåt var det tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Nu har version 1.0 släppts. Tankar om det? Jag har inte testat de senare versionerna tillräckligt för att kunna ge bra kritik men det jag har sett innan har jag gillat. Programmet kostar $80 men man får lite rabatt om man beställer tidigt eller bara spelar lowstakes. Ska ni köpa det eller kanske vänta på PT3? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Jag ska kolla upp vad folk tycker om HUD:en, samt undersöka möjligheterna att föra in samtliga händer jag spelat i HM:s databas, antingen genom att exportera från PT2, eller genom att beställa från Stars. Men jag kommer troligen köpa inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 funkar HM till prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Som det står på första sidan på http://www.holdemmanager.net så gör det det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Okej, jag har laddat ner, installerat, importerat en massa. Skickade nyss iväg pengar. Meneeehh...det verkar inte funka helt 100% ännu, så jag antar att jag kommer låta den stå och samla damm ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Vad är det som inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheWeak Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 Nån som lyckats få in exporterade ipoker händer från PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 6 Februari , 2008 Rapport Share Postad 6 Februari , 2008 Kör Holdem Manager själv och tycker det är bra, har dock aldrig testat PT. Nån som testat båda som kan tänka sig att kommentera angående vad det viktigaste jag missat är? Är jag dum som inte har PT också? Angående Holdem Manager, vilka sorts sökningar brukar ni göra? Vad letar ni efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uffe_getsome Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Funderar på att skaffa Holdem Manager och ville höra hur ni som använder det tycker att det fungerar? Något som jag inte hittat är även om det finns några speciella datorkrav för att kunna använda programmet? Funkar det bra med Windows Vista Home Premium? Något annat som är värt att veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Funderar på att skaffa Holdem Manager och ville höra hur ni som använder det tycker att det fungerar? Något som jag inte hittat är även om det finns några speciella datorkrav för att kunna använda programmet? Funkar det bra med Windows Vista Home Premium? Något annat som är värt att veta? Det funkar inte med alla siter. Finns ett par buggar... Men admin uppdaterar programmet varje dag så det mesta är nog löst ganska snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uffe_getsome Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Tack för info! Läste på hemsidan att det ska funka till Crypto, spelar själv på Interpoker i första hand. Vilka sajter var det du tänkte på som det inte funka till Kosmo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 Tack för info! Läste på hemsidan att det ska funka till Crypto, spelar själv på Interpoker i första hand. Vilka sajter var det du tänkte på som det inte funka till Kosmo? Boss media/svenskaspel är det jag kommer på nu. nyaste versionen som uppdateras typ varje dag. ->http://www.rvgsoftware.com/hm/hmtestupdate.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uffe_getsome Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 ok, har du även koll på om programmet kräver mkt av datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 17 Mars , 2008 Rapport Share Postad 17 Mars , 2008 ok, har du även koll på om programmet kräver mkt av datorn? ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dedu Postad 19 Mars , 2008 Rapport Share Postad 19 Mars , 2008 Fungerar holdemmaneger till primas miniview? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myten Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Boss media/svenskaspel är det jag kommer på nu. Bumpa till när dom har fixat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Någon som har fått HUD'en att funkar på Ipokers mini bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 Något som har en StatRanges.XML-fil som är anpassat till 6max NL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Funkar det till SvS än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
struve Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Funkar det till SvS än? BOSS stöds inte av Holdem Manager ännu. Jag har provat att köra SvS fast då med HHConverter + Holdem Manager. Funka sådär för mig problemet var att Holdem Managers HUD började dra mycket kraft ur CPU:n. Det blev rätt segt och då körde jag ändå bara ett bord. Bör nämnas att min dator är rätt gammal men på iPoker kan jag köra fyra bord med Holdem Manager utan problem. Någon annan här som kör Holdem Manager + HHConverter på SvS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ackeman Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Är det någon som vet var man finner underlag för att ställa in färgerna i HUDen, dvs att PFR under 5% blir grönt, 5-16 rött, 16-100 grönt etc. För PT finns det en fil att hämta hem så man slipper färglägga själv som nån barnunge på dagis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anjovi Postad 18 Juni , 2008 Rapport Share Postad 18 Juni , 2008 Är det någon som vet var man finner underlag för att ställa in färgerna i HUDen, dvs att PFR under 5% blir grönt, 5-16 rött, 16-100 grönt etc. För PT finns det en fil att hämta hem så man slipper färglägga själv som nån barnunge på dagis på deucescracked.com så finns det en gratisvideo där en snubbe visar hur man gör detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 3 Juli , 2008 Rapport Share Postad 3 Juli , 2008 När man installerar holdem manager och har vista kommer det upp att man måste: Disable User Control in your Control Panel-Users section. Jag är skitkass på datorer, skulle någon kunna hjälpa mig med vad som menas. /O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 4 Juli , 2008 Rapport Share Postad 4 Juli , 2008 Nu har jag i alfall fått igång programmet men jag får inte igång någon HUD... Det verkar som om programet inte känner av att det finns ett öppet bord! Ja jag vet att jag är jävligt kass på datorer och att det är något som jag gjort fel eller missat. Om det finns någon kunnig själ som skulle vilja hjälpa mig att komma igång så skulle det vara skitsnällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts