checkamat Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 matusow och negreanu, lika jobbiga båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Detta resultat hade han iofs innan wsop.. Blev han en bättre nätpokerspelare efter WSOP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 5 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Surt för dig då att han fått så många VPPs av det där att han går plus på det haha. Och du kan ju kolla hans MTT-statistik på OPR;-). Rainkhan är Gud. Ohh ahh ahh ahhh ohh aah! BUUULLLDOOOOOZEEEER Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Vafan, är jag bara nämnd en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 phil laak jävla fjolla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Det är många som inte gillar Shawn Sheikan här. Det gör för övrigt inte den amerikanska immigrationsmyndigheten heller. De vill nämligen kasta ut honom ur landet: http://www.cardplayer.com/poker-news/article/9781/poker-pro-shawn-sheikhan-facing-deportation-to-iran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Humberto Brenes är extremt irriterande. Mike Matusows garv är också extremt irriterande. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Det är många som inte gillar Shawn Sheikan här. Det gör för övrigt inte den amerikanska immigrationsmyndigheten heller. De vill nämligen kasta ut honom ur landet: http://www.cardplayer.com/poker-news/article/9781/poker-pro-shawn-sheikhan-facing-deportation-to-iran According to ICE, more than 9,300 people have been deported since Operation Predator began in 2003. Operation Predator is the name of the program that was instated by Homeland Security to protect children from sexual predators. The stated goal of Operation Predator is to “safeguard children from foreign national pedophiles, human traffickers, international sex tourists, and other predatory criminals.”Fan vad jag hatar USA... Nu ska vi se, när han är 22 bast så har han sex med en sjuttonårig tjej. Det är inte direkt pedofili i min bok. Sheikhan served nine months in jail and was put on probation for five years after being convicted of misdemeanor sexual battery charges in 1995. För det får han sitta i fängelse i nio månader. Bara det är ju skandal. Att sedan slänga ut honom 10 år senare? Komemntar: Om det var en våldtäkt så kan jag såklart ändra ståndpunkt, men det verkar det inte ha varit, utan "ungdomlig förälskelse" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jenki Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 phil laak jävla fjolla whyyyyyyyyyy? han är fan cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Har du råkat ut för hans blind steal eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Hur kan man inte gilla Daniel Negreanu? Finns det någon mer sympatisk, rolig och trevlig pokerspelare? Howard Lederer och Chris Ferguson däremot - jisses vad tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 själv tycker jag det är någonting med Dilba som gör att man bara vill ta livet av sig ...själv tycker jag det är något med Dilbas syrra som gör att man bara VILL... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Shawn Sheikhan, mår illa bara av att skriva namnet... är med dig till 100% så jävla skönt när matasow disar den jäveln:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AloDan Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Nu får jag väl fan, men tycker Phil Ivey är klart överreklamerad. Dessutom jävligt osympatisk ;-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Megadeth Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Håller faktiskt helt med dig om Ivey. han sitter ju bara och stirrar konstigt på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 ...själv tycker jag det är något med Dilbas syrra som gör att man bara VILL... http://video.google.com/videoplay?docid=3526263036636160388&q=dee+demirbag&total=7&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 Jag har inget emot Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=3526263036636160388&q=dee+demirbag&total=7&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 Jag har inget emot Dee Oväntat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=3526263036636160388&q=dee+demirbag&total=7&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 Jag har inget emot Dee hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Fan vad jag hatar USA... Nu ska vi se, när han är 22 bast så har han sex med en sjuttonårig tjej. Det är inte direkt pedofili i min bok. För det får han sitta i fängelse i nio månader. Bara det är ju skandal. Att sedan slänga ut honom 10 år senare? Komemntar: Om det var en våldtäkt så kan jag såklart ändra ståndpunkt, men det verkar det inte ha varit, utan "ungdomlig förälskelse" USA är... USA. The land of the free. The leader of the free world. Hundra advokater per tio invånare.. Tio lawsuites per capita. Three strikes and your're out... bla, bla, bla. I love it... Eh, nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xander Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Hallååå? Hur kan det vara så få som nämner Glimne? Han är sååååå trååååkig och tight och sämst. Leenard är grym, skulle vilja ha honom som statsminister. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Hallååå? Hur kan det vara så få som nämner Glimne? Han är sååååå trååååkig och tight och sämst. Leenard är grym, skulle vilja ha honom som statsminister. Jag tror inte man kan anklaga Glimne för att vara tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Hallååå? Hur kan det vara så få som nämner Glimne? Han är sååååå trååååkig och tight och sämst. Leenard är grym, skulle vilja ha honom som statsminister. Största felsurret någonsin i ett och samma inlägg. 1. Glimne är inte tråkig. 2.Lennard stavas inte Leenard. 3.Om du vill ha honom som statsminister så ska jag fan se till och få dig omyndigförklarad om du ens har uppnått åldern 10 ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 Kära forumiter. Vilken pokerspelare hatar ni mest av alla? Känd som okänd. . mig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2007 USA är... USA. The land of the free. The leader of the free world. Hundra advokater per tio invånare.. Tio lawsuites per capita. Three strikes and your're out... bla, bla, bla. I love it... Eh, nja. Troligtvis finns det inget som har knäckt så många som "The American Dream". Så jävla många som lever i ghettot med falska förhoppningar och finner sej i det just därför. Sry:oops: OT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts