Gå till innehåll

Er mest hatade pokerprofil.


Ripperkof

Recommended Posts

  • Svars 206
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hatar nog inte någon öht, men har lite svårt för svensken som tokgal i WSOP för några år sedan. Dålig stil.

 

Glömt hans namn. Mats något, kanske? Känns som om det kvittar.

 

Mats Andersson heter han, håller med, drygt som fan.

 

Själv hatar jag också Ken Lenaard, när han snackar känns det som att han är guds gåva till världen. Visst ska man vara lite självsäker och kaxig, men känns som han skjuter i höjden med det. Han må va grym, men så jävla grym är han inte.

 

Jag hatar nog alla sådana självgoda spelare förresten, de som tror de är bättre på alla sätt o vis. Typ ni ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv hatar jag också Ken Lenaard, när han snackar känns det som att han är guds gåva till världen. Visst ska man vara lite självsäker och kaxig, men känns som han skjuter i höjden med det. Han må va grym, men så jävla grym är han inte.

 

Bara att instämma.. Sjukt trött på killen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personligen tål jag absolut inte Nalle Hedlund, han må vara bra vissa stunder, men något gör att jag bara hoppas han gular.

 

 

Kan bara hålla med. Har till&med försökt få av honom nån € på 24h, men han må juh som sagt vara bra hrmm vissa? stunder...

 

//J

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ogillar Jamie Gold för han hade tur i WSOP. Han var ingen idiot vid bordet iaf utan det är ren avundsjuka ni spyr ut. Däremot måste man hata Humberto Brenes, en jävla clown vid bordet. En sådan snubbe skulle man sänka efter att han man spelat mot han. Dryg, drygare, Humberto..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ogillar Jamie Gold för han hade tur i WSOP. Han var ingen idiot vid bordet iaf utan det är ren avundsjuka ni spyr ut. Däremot måste man hata Humberto Brenes, en jävla clown vid bordet. En sådan snubbe skulle man sänka efter att han man spelat mot han. Dryg, drygare, Humberto..

 

Nja, tror du har fel. Jämför t.ex. Joe Hachem, han är ju störtskön! Jamie Gold fick ju jämt nötterna och därför vann han WSOP, ej välförtjänt. Hata är väl starkt ord, men gillar honom inte.

 

Sen läste jag nåt om att han hade lovat halva sin vinst till någon vän som han blåste, eller försökte blåsa. Detta kan ju iofs vara nån golddigger som kommer i efterhand med nåt fejk-kontrakt, vet ej detaljer.

 

Sen humberto var lite lugnare förut, nu instämmer jag med alla andra, drygare än drygast. Om nån sett NBC National HU Champs från förra året, så i ett av avsnitten står Brad Booth och dissar honom, riktigt sevärt ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...