Gå till innehåll

Er mest hatade pokerprofil.


Ripperkof

Recommended Posts

Finns många störande enligt mig, här följer några:

 

Annie Duke "jag är så dålig oj du är mycket bättre tyck synd om mig"

 

Michael mizhrachi/johnny chan för att dom har noll personlighet och verkar tycka att alla andra som spelar poker är värdelösa i jämförelse.

 

Chris Ferguson OFC killen som förstör alla poker avsnitt jag någonsin sett honom i genom att sitta och sova 2 minuter varje gång det blir hans tur.

 

Gillar däremot hellmuth/Tony G starkt och dom får gärna sitta vid samma bord det brukar bli en succe varje gång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 206
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alla "kändisar" som får testa spela poker i tex pokermiljonen och har lite tur där och sen ska bli pokerproffs..

 

Men värst är nog Thomas Brolin fast pokerprofil är väl fel titel på honom, mest avdankade kändisen genom tiderna som fortfarade biter sig kvar borde passa bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla "kändisar" som får testa spela poker i tex pokermiljonen och har lite tur där och sen ska bli pokerproffs..

 

Men värst är nog Thomas Brolin fast pokerprofil är väl fel titel på honom, mest avdankade kändisen genom tiderna som fortfarade biter sig kvar borde passa bättre.

 

Alexandra Pascalidou(?). Grek fi**** var ju helt manisk på finalbordet och gjorde alla tänkbara fel och kommentarer... Horribelt.

Samma sak med Ken, hur fan kan man ta upp en sådan anka vid bordet ? Jag skulle inte ens pissa på han om han brann. Skulle vilja se någon göra något liknande mot han och han skulle få tårar i ögonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns många störande enligt mig, här följer några:

 

Annie Duke "jag är så dålig oj du är mycket bättre tyck synd om mig"

 

Michael mizhrachi/johnny chan för att dom har noll personlighet och verkar tycka att alla andra som spelar poker är värdelösa i jämförelse.

 

Chris Ferguson OFC killen som förstör alla poker avsnitt jag någonsin sett honom i genom att sitta och sova 2 minuter varje gång det blir hans tur.

 

Gillar däremot hellmuth/Tony G starkt och dom får gärna sitta vid samma bord det brukar bli en succe varje gång!

 

 

The Grinder är ju skönast!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Devilfish - På filmklippet är han ju smått obehaglig

 

Jamie Gold - Fisk som oförtjänt klonkade wsop. Tillskillnad från Moneymaker verkar han dock inte vara en skön person.

 

När det gäller spelstilar så tycker jag att Chris Ferguson, Phil Laak och Sheikhan är ganska tråkiga, väldigt mkt abc poker.

 

Sen finns det vissa spelare som har noll utstålning som typ Victor Ramdin, Howard Lederer och Ted Forrest.

 

Favoritspelare är nog Sam Fahra, världsklass på table talk, och en rolig spelstil med mkt gambling. Sjukt kul att ingen riktigt verkar veta var han fått alla sina pengar ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den äckligaste genom alla tider måste ju vara den lilla snorvalpen Derek (?) Molina (?) som tog sig rätt långt i main förra året. Han kanske inte kvalificerar sig som "pokerprofil" men iaf. Han satt och äcklade sig vid bordet och till sist så kastade det andra ärkesvinet vid bordet Jamie Gold en marker i bröstet på honom, för övrigt det enda bra den mannen gjort i sitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han verkar vara en riktig gris.

Jag ogillar dryga spelare som inte kan ta en förlust.

Jag trodde många skulle välja Tony G, men ni har väl precis som jag märkt att det faktiskt är en skön kille, visserligen kan han spåra ur lite, men han tar en förlust utan att gnälla. Grymt underhållande spelare som också är riktigt duktig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...