Gå till innehåll

Er mest hatade pokerprofil.


Ripperkof

Recommended Posts

  • Svars 206
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns väl inte ett enda pokerproffs som är intressant...

 

Bara sponsrade, feta, lata, fula, dumma snubbar som lärt sig säga "all-in".

 

Hur kan man ha dessa som idoler????

 

Herregud, du har verkligen issues. Hur mycket har du torskat för att bli så här bitter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, du har verkligen issues. Hur mycket har du torskat för att bli så här bitter?

 

Men jag ändrade mig ju. Pontus Gårdinger är ett föredömme inom pokern: Ödmjuk och kunnig, samt ett riktigt fint varumärke för pokern. Inga divalater alls. Även Dilba är bra, men sen kan jag nog inte komma på fler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, du har verkligen issues. Hur mycket har du torskat för att bli så här bitter?

 

Strävan efter att provocera behöver inte ha med bitterhet att göra. Det tråkiga är att han är en så pass usel provokatör. PerK, var är finessen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strävan efter att provocera behöver inte ha med bitterhet att göra. Det tråkiga är att han är en så pass usel provokatör. PerK, var är finessen?

 

Och vari ligger det provokativa med att faktiskt vara imponerad av Pontus Gårdinger? Han vann pokermiljonen i konkurrans av en massa proffs, en ren talang! Samma sak med Dilba, hon var nära att kamma hem allt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och vari ligger det provokativa med att faktiskt vara imponerad av Pontus Gårdinger? Han vann pokermiljonen i konkurrans av en massa proffs, en ren talang! Samma sak med Dilba, hon var nära att kamma hem allt!

 

Här var du (enligt mig) ganska rolig. Jag brukar använda mig av samma teknik när min sambo försöker bråka med mig. Är hon inte 100% tydlig med vad hon syftar på svarar jag på något annat. tex (påhittat):

 

Hon: Så du menar att det du sa under middagen igår var trevligt? (syftar troligen på att jag kallade henne dum i huvudet under middagen).

Jag: Ja, vad är det för otrevligt med att säga så?

Hon: Jag tror dom flesta skulle hålla med om att man är otrevlig när man kallar ngn dum i huvudet!!!!!!!

Jag: Jaha, förlåt, jag trodde du menade när jag tackade för maten!

 

 

Men när du ändå är inne på PG. Var det inte han som vaknade upp en morgon och i sin svåra bakfylle kom på att han på natten när han kom hem satte sig vid datorn och beställde en Loui Vuitton-golfbag för 60k? Det jag undrar är hur rätt det är att ha en LV-bag? Känns ganska avlägset oavsett pris...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...