Staahla Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Jag har ju semester. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 9 Juli , 2007 Rapport Share Postad 9 Juli , 2007 Grattis till semestern. Men det ÄR tillåtet att skriva dagbok då ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Nu har jag, semester till trots, dragit på mig blåstället och spelat en session. Började med en session nl1k och plussade strax under 3k på 646 händer, kul förvisso men långt ifrån kvällens höjdpunkt. Det var nämligen att jag slog fhaugen, Sveriges 59e bästa spelare genom tiderna, i en HU-batalj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Du föräras härmed denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=2087 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morr Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Heja Staahla friskt humör, det är du som gör så kuken dör! (Fan, ville skriva "står", men då rimmade det ju inte) No offense! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 http://www.pokervalue.se/poker/hh.php?hh=v&id=2087Det är jag som lärt honom att slå om med Kxs och Qxs. Vänligen skicka pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Det är jag som lärt honom att slå om med Kxs och Qxs. Vänligen skicka pengar. Låt mig bli en pokernerd så kanske en slant skickas över Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 hmm vet inte hur jag hamnade i den här tråden, är ju ingen som postar i den. jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Då var det ett faktum, min första backmånad någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Då var det ett faktum, min första backmånad någonsin. Visst suger det. Men tyvärr måste man ju räkna in även minusmånader. Och ngt säger mig att det är många av de sämre hobbyspelarna som har sommarlov från pokern just nu, och då blir ju även spelet svårare att knäcka. Bara att ta nya tag inför nästa månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Visst suger det. Men tyvärr måste man ju räkna in även minusmånader. Och ngt säger mig att det är många av de sämre hobbyspelarna som har sommarlov från pokern just nu, och då blir ju även spelet svårare att knäcka.Bara att ta nya tag inför nästa månad. Åh, Appel. Jag blir alldeles varm i kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
musen91 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Då var det ett faktum, min första backmånad någonsin. Hur kan man gå back på en månad ? det är inte bara otur kan man ju säga .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Hur kan man gå back på en månad ? det är inte bara otur kan man ju säga .... Håller med. Det beror enligt min erfarenhet alltid på bristande självdisciplin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Hur kan man gå back på en månad ? det är inte bara otur kan man ju säga .... :rolleyes: :rolleyes: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 ofta man har backmånader om inte en eller flera av dessa stämmer 1. spelar väldigt hög nivå mot likvärdigt motstånd. 2. spelar få händer 3 spelar för dåligt. jag kan inte minnas senaste gången jag hade en back månad som inte berodde till stora delar på mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 ofta man har backmånader om inte en eller flera av dessa stämmer 1. spelar väldigt hög nivå mot likvärdigt motstånd.2. spelar få händer 3 spelar för dåligt. jag kan inte minnas senaste gången jag hade en back månad som inte berodde till stora delar på mig själv. Du glömde 4. Badrun ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Spelar man 7k händer på en månad så tycker man ju att utfallet ska ha konvergerat mot väntevärdet. Det är kanske det som det har gjort dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Eftersom jag legat på -$1.4/hand sen jag avslutade dagboken så funderar jag på att återuppliva den. Jag brinner väl inte för det men å andra sidan så är det inte så kul att betala en tia per hand jag spelar heller. Månadens mål får bli att försöka överträffa julis 7000 händer, samt skriva tentan i materialteknik som jag försovit mig till två ggr nu. Är vädret ok så ska jag även jogga av mig tilten efter de sessioner jag backat så att jag äntingen är rik och fortsatt lönnfet eller som en jakthund i kroppen och gul. Btw, nu när jag officiellt är en månadsloser så är det bäst att passa på att be de fina tjejerna på forumet att pma mig för vidare kontaktinfo, att döma av vad jag sett på krogen så är loser ett attribut de gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Vad det gäller tjejerna så tror jag inte det finns såna i rätt ålder för dig här. Är ju trots allt 18-årsgräns på att spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Månadens mål får bli att försöka överträffa julis 7000 händer, samt skriva tentan i materialteknik som jag försovit mig till två ggr nu. Är vädret ok så ska jag även jogga av mig tilten efter de sessioner jag backat så att jag äntingen är rik och fortsatt lönnfet eller som en jakthund i kroppen och gul. hehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Btw, nu när jag officiellt är en månadsloser så är det bäst att passa på att be de fina tjejerna på forumet att pma mig för vidare kontaktinfo, att döma av vad jag sett på krogen så är loser ett attribut de gillar. Hinner du ens in på krogen innan du hamnar på första bästa flyg till kanarieholmarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Hinner du ens in på krogen innan du hamnar på första bästa flyg till kanarieholmarna? boom headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Det börjar åt rätt håll ivf, spelade 200 händer och plussade 2k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 Vad lat du verkar vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts