Gå till innehåll

Staahla - NBA-slutspel!


Staahla

Recommended Posts

  • Svars 901
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Får se om jag spelar något idag. Var i väg och grillade och åt som en tok, fortfarande matt sen dess. Piggnar jag till så kanske det blir en session.

 

Pga lathet har jag inte läst en enda bok bortsett från lite studielitteratur sen förra sommaren så jag klev på Ulysses av Joyce häromdagen och dra på trissor, den får Bröderna Karamazov att likna en Kallepocket. Där har jag att göra sommaren ut. Eller livet ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahintilt på ryska?

Det är hindi för "Min svävare är full med ål". Så i någon mån, ja.

 

Skulle dock behöva lite mer utlopp för tilten, blev duktigt förnedrad igår av några två- och treoutare och en fittriver som gav toppkåken mot fi:s floppade fyrtal. Hur gör man för att få det ur sig? Hur ska ett klövdjur göra? Staahla? Please!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkiga HH:s

PFs mest kräsne medlem.

 

Första gången jag kollar in i den här dagboken och det var det mest meningslösa jag sett.

 

EDIT: rillegs var nog fan sämre trots allt.

Jaså? Medriggen säger annat.

 

Skulle dock behöva lite mer utlopp för tilten, blev duktigt förnedrad igår av några två- och treoutare och en fittriver som gav toppkåken mot fi:s floppade fyrtal. Hur gör man för att få det ur sig? Hur ska ett klövdjur göra? Staahla? Please!

Gå upp i nivå och tilta av dig.

 

Har du lirat ngt mot Ponky på iPoker? Hur är han?

Deja vu? Frågade du inte det igår också? Tror inte jag spelat mot honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deja vu? Frågade du inte det igår också? Tror inte jag spelat mot honom.

 

Ingen däscha vy för min del, eftersom du aldrig svarade. Nu gjorde du ju det men det var ju rätt intetsägande... du kunde lika gärna låtit bli så att jag kunde fråga en gång till på msn ikväll så du kunde tok-ignorera mig ytterligare en gång...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen däscha vy för min del, eftersom du aldrig svarade. Nu gjorde du ju det men det var ju rätt intetsägande... du kunde lika gärna låtit bli så att jag kunde fråga en gång till på msn ikväll så du kunde tok-ignorera mig ytterligare en gång...

Haha, va? Jag gick ju in i PT och kollade efter hans namn och svarade dig. Har tom för mig att du svarade något kufiskt, inte helt säker på det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om jag ska göra stan i kväll för första gången på länge. De flesta i umgängeskretsen är iofs bortresta, så får se hur det blir med det.

Hade gärna ställt upp på lite umgänge, men jag är rädd att jag hamnar på fel kontinent. Ska ju på fest imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...