Staahla Postad 22 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 Varit ute och slirat på krogen idag. Slutade med taxi till Cosmo vid 2.30 då kamraten gav sig av, väl där påmindes jag om hur mycket FR suger. Hände inte ett smack vid bordet så inget intressant att förtälja. Jo förresten, en idiot tog linjen kbc kk bc med rivrad k-hög färg, naturligvis så hade den andre snubben nöten då. Snubben trodde han var guds gåva till pokern efter det tills han bustade med TPGK i stället lite senare. Aja, han värderade visst händer annorlunda än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
listig Postad 22 Juni , 2007 Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 NL 50/50 på Cosmopol? Hur är kvalitén? Var och provade PL 20/20 en kväll för ett par veckor sedan och det var extremt fiskstint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 22 Juni , 2007 Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 Varit ute och slirat på krogen idag. Slutade med taxi till Cosmo vid 2.30 då kamraten gav sig av, väl där påmindes jag om hur mycket FR suger. Hände inte ett smack vid bordet så inget intressant att förtälja. Jo förresten, en idiot tog linjen kbc kk bc med rivrad k-hög färg, naturligvis så hade den andre snubben nöten då. Snubben trodde han var guds gåva till pokern efter det tills han bustade med TPGK i stället lite senare. Aja, han värderade visst händer annorlunda än mig. TPGK är väl nötterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 NL 50/50 på Cosmopol? Hur är kvalitén? Var och provade PL 20/20 en kväll för ett par veckor sedan och det var extremt fiskstint. Kvaliteten var väldigt låg, otroligt löspassivt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Juni , 2007 Rapport Share Postad 22 Juni , 2007 hur många händer snittar du per månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 hur många händer snittar du per månad? Det blir ju en hel del faktiskt. Var ju ute på krogen igår så var så bakis idag att midsommarkröket ställdes in för min del. Slutade med NHL2006 och PES hemma hos kompisen som var med igår istället. Orkar helt enkelt inte tvådagars längre efter 28 hårda år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Äh, är också 28 och visst klarar man både två och tre dagar. Förresten, är det inte dags att byta titel på dagboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Jag har inga vänner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Äh, är också 28 och visst klarar man både två och tre dagar. Nja, jag går ju ut så sällan numera att en ordentlig herrfylla brukar sätta mig ur spel i upp till tre dagar. Förresten, är det inte dags att byta titel på dagboken? Vadå? För att jag gått even de två senaste sessionerna? Hmm, dagboksriggen kanske har släppt ja. Har ju faktiskt gått sämre sen jag började dagboken nu när du säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 . Jo, du verkar ha en dundrande midsommar du också framför forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Det blir ju en hel del faktiskt. Var ju ute på krogen igår så var så bakis idag att midsommarkröket ställdes in för min del. Slutade med NHL2006 och PES hemma hos kompisen som var med igår istället. Orkar helt enkelt inte tvådagars längre efter 28 hårda år. så länge du inte tar en charter tills teneriffa ska du väl var nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 23 Juni , 2007 Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 Det blir ju en hel del faktiskt. Var ju ute på krogen igår så var så bakis idag att midsommarkröket ställdes in för min del. Slutade med NHL2006 och PES hemma hos kompisen som var med igår istället. Orkar helt enkelt inte tvådagars längre efter 28 hårda år. Får du dille om du super 2 dagar eller? Vekling:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 23 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Juni , 2007 så länge du inte tar en charter tills teneriffa ska du väl var nöjd Jo, det är väl sant. Hellre en tredagars än en åttadagars... Får du dille om du super 2 dagar eller? Vekling:-) Jo, det är inget lätt liv jag tvingas leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 25 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Inte blivit någon poker på sistone, dock har det blivit desto mer äventyrsspel. Efter att Oblivionhistorian så fick jag blodad tand vad gäller datorspel så har spelat igenom Indigo Nights/Fahrenheit (sög dock) och nu är det Sonny Bonds och Lytton PD som gäller, dvs PQ3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 Jag blir också jävligt stört bakis nuförtiden. Det går dock att åtgärda om man börjar supa dagen efter innan den riktigt satt in som värst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 25 Juni , 2007 Rapport Share Postad 25 Juni , 2007 stackars åldringar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 stackars åldringar Tyck inte synd om oss, det handlar om vad man väljer att priorietera. Om 13-14 år när du är 28 så kommer du också inse njutningen i att vara bakfull i en vecka efter att ha druckit en folkis till middagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Tyck inte synd om oss, det handlar om vad man väljer att priorietera. Om 13-14 år när du är 28 så kommer du också inse njutningen i att vara bakfull i en vecka efter att ha druckit en folkis till middagen. Tro mig, jag har haft min beskärda del av bakfylla, iaf om man jämför med mitt kompisgäng. Ni har bara blivit veka och mesiga på ålderns höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rammy Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Jag blir också jävligt stört bakis nuförtiden. Det går dock att åtgärda om man börjar supa dagen efter innan den riktigt satt in som värst... Mina bakfyllor blir också värre och värre för varje gång. Återställare funkar riktigt bra men då gäller att man inte ska ut och köra bil eller nåt annat viktigt =)... Förbeställde nåt sorts antibakfyllepiller på tax-free inför min Cypernresa, kan komma med rapport på hur det fungerar senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Jag blir också jävligt stört bakis nuförtiden. Det går dock att åtgärda om man börjar supa dagen efter innan den riktigt satt in som värst... Jo, men jag vet inte riktigt om det är den vägen jag tänkt gå. Tro mig, jag har haft min beskärda del av bakfylla, iaf om man jämför med mitt kompisgäng. Ni har bara blivit veka och mesiga på ålderns höst. Vänta tills den dag då din mamma inte kommer in med mjölk på morgon, då är det inte lika kul att vakna bakis ska du se. Förbeställde nåt sorts antibakfyllepiller på tax-free inför min Cypernresa, kan komma med rapport på hur det fungerar senare... Gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 26 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Spelade första sessionen på snart en vecka nu. Det tog inte lång tid innan jag påmindes hur tråkigt poker var dock. Slutade med 192 händer och 1.5k upp. Nu blir det PQ4 i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Vänta tills den dag då din mamma inte kommer in med mjölk på morgon, då är det inte lika kul att vakna bakis ska du se. moralkakor från morsan och hångarv från farsan är nog mer standard, var glad att du får lida i ensamhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 26 Juni , 2007 Rapport Share Postad 26 Juni , 2007 Förbeställde nåt sorts antibakfyllepiller på tax-free inför min Cypernresa, kan komma med rapport på hur det fungerar senare... dom fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Antingen är det för att ämnesomsättningen går ner, eller för att man är, som jello säger, vekare som "äldre" (tror mera på tes nr1 iof) men nog blir man mer och mer bakis ju äldre man blir. Sen KAN det ju även vara att man som yngre inte tänker så mkt på att man är bakis utan fortsätter att köra på "som vanligt". Och det det då iof kan tolkas som att vi pensionärer är veka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 27 Juni , 2007 Rapport Share Postad 27 Juni , 2007 Jag har typ inga problem med huvudvärk, det är ju bara att ta lite tabletter, men det jävla illamåendet känns ju som att man ska falla ner död vilken sekund som helst... Nån som testat nåt medel mot det när de varit bakis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts