Gå till innehåll

PartyPoker cashout


jaken

Recommended Posts

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg att Partypointsen har blivit tidsbegränsade till 180 dagar!! Tycker jag är lite kasst om man vill spara dom och casha ut en större summa direkt från dom. Med det nya systemet blir det småskvättar bara

 

/doope

 

Citat från Party Poker:

 

If you are inactive for 180 days or more, your existing PartyPoints will expire and you won't be able to redeem them. Don't lose out - log in today and keep your account active.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På doope låter det som att om man tjänar 50pp på en dag som försvinner dom om 180 dagar oavsett om man är aktiv eller inte. Kanske inte var så han menade.

 

 

Jo, det var antagligen så han menade, något han antagligen hade missuppfattat. Därav min post.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att jag inte hjälper dig särskilt mycket eftersom det här är för SnG... Dock är det ju betydligt enklare att räkna eftersom man vet hur förhållandet rejk/PartyPoints. Iaf blir det i rakeback för de olika nivåerna:

 

J: 2%

Q: 4%

K: 6%

A: 8%

 

Inte så mycket att hänga i julgranen med andra ord. Att räkna ut motsvarande för CG blir svårare eftersom det inte bygger direkt på hur mycket man individuellt rejkar utan istället hur många rejkade händer man spelar.

 

Informativt. Hur är den här rakeprocenten i jämförelse med andra (bättre) siter? Vad har tex pokerstars? (För Sng-spelare alltså) Nyfiken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge skall man egentligen få vänta på att pengarna kommer till neteller från partypoker. Jag cashade ut från 4 sajter för ca 50 h sen . Jag har fått in pengar från övriga ( noble, pokerroom, littlewoods) men inte party. Det står nåt i cash out historiken att det kan ta 7-21 dagar sedan "processed" eller eller nåt (orkar inte logga in och kolla skiten). Kan jag få vänta ett par veckor??:evil:

Jag måste väl följa upp mitt eget inlägg. Tydligen så får jag mina pengar, check,per post. Märkligt. Jag klickade på neteller ikonen varje gång det var nån chans till det. Men partypoker har sitt eget lilla sätt att se på det. Efter 6 mån inaktivitet vad gäller netelleranvändning så upphör kopplingen till neteller. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle logga in på mitt konto på Partypoker idag efter ett tags inaktivitet och fick info om att det var tillfälligt låst. Mailade supporten och frågade varför och fick ganska snabbt ett svar.

 

the reason for the closure of your account is because of the transfer of money from one financial source(Credit card) to another(Moneybookers). We are sorry to inform you that your account cannot be reactivated again at our site and we request you not to create any more accounts again in the future. Consider this as a final contact with us.

 

Sincerely,

Zabeer

 

1. Jag har inget Moneybookerskonto och har alltså inte gjort överföringen på mitt konto som för övrigt var nästintill tomt.

 

2. Varför finns möjligheten att göra en sådan transaktion om det är förbjudet?

 

Så, nu har jag har fått skriva av mig lite irritation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Jag har inget Moneybookerskonto och har alltså inte gjort överföringen på mitt konto som för övrigt var nästintill tomt.

 

2. Varför finns möjligheten att göra en sådan transaktion om det är förbjudet?

 

Så, nu har jag har fått skriva av mig lite irritation.

:shock: Förståeligt.. Ganska otrevligt mail, där de verkar tvärsäkra på att du är en crook. Om det är som du säger har de ju uppenbarligen en security-issue. Flejma dem efter noter! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag står i kö till bord och trycker "take seat" när jag får en plats så ploppar borden upp utanför skärmen vilket är ganska störigt. Nån som vet vad man gör åt det?

När jag trycker tile tables så vet den vart skärmen är...

 

Högerklicka skrivbordet,egenskaper,fliken inställningar,markera så skärm 1 är blå och 2an skuggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk att bli tacklad på måste jag ändå skriva denna post. Jag har letat men inte hittat någon post så om det finns något i detta ämnet snälla ge mig en länk.

 

Jag ville ta ut pengar från PartyPoker och insåg då att med deras Exchange Rate så förlorar jag 0,3-0,4 kr per $ (enligt forex) vilket blir ganska många hundralappar snabbt. Hur gör ni när ni tar ut från PartyPoker. Kan man be dom skicka i USD valuta och blir det samma summa eller växlar dom på min bank i Sverige istället (med trolig mycket bättre växlingskurs)?

Om man kör genom neteller blir det bättre växlings kurs då?

Alla hjälp uppskattas!

 

edit: Kanske ska tillägga att detta var när jag skulle chasa ut till mitt Visa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk att bli tacklad på måste jag ändå skriva denna post. Jag har letat men inte hittat någon post så om det finns något i detta ämnet snälla ge mig en länk.

 

Jag ville ta ut pengar från PartyPoker och insåg då att med deras Exchange Rate så förlorar jag 0,3-0,4 kr per $ (enligt forex) vilket blir ganska många hundralappar snabbt. Hur gör ni när ni tar ut från PartyPoker. Kan man be dom skicka i USD valuta och blir det samma summa eller växlar dom på min bank i Sverige istället (med trolig mycket bättre växlingskurs)?

Om man kör genom neteller blir det bättre växlings kurs då?

Alla hjälp uppskattas!

 

edit: Kanske ska tillägga att detta var när jag skulle chasa ut till mitt Visa.

 

Kör via bankwire.. överlägset bästa kurs!! Akta dig för neteller då det kommer kosta dig tusenlappar istället för hundringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör via bankwire.. överlägset bästa kurs!! Akta dig för neteller då det kommer kosta dig tusenlappar istället för hundringar.

 

Vadå det är väl samma kurs för uttag till visa å bankwire?? :shock:

 

Fast avgiften för uttag till visa är $1 å för bankwire e den 5$ om jag inte missminner mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...