Gå till innehåll

PartyPoker cashout


jaken

Recommended Posts

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som har koll på hur många som är med ungefär på players club rullarna? både 1,500 och 500. Undra om det är värt att offra en skönhetsömn mot detta?

 

Har prövat ett par st de senaste månaderna och det har i princip aldrig varit färre än 800 startande. Någon gång tror jag att vi var 1700 som drog igång. Kanske lägre trafik dagtid i veckorna, men kvällar och speciellt helgkvällar är det packat med frustrerade utdragningsexperter, alla med målet att få in en-outare mot mig. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Var ett år sen jag spelade online och har börjat igen på party. Var är alla amerikanska spelare, och var kommer alla tyskar ifrån? Har inte sett en enda spelare från USA men det sitter 2-3 tyska spelare på varje $100-200 bord. Har jag missat nått? (Det har jag förmodligen och jag skall inte klaga för tyskarna spelar inte bra )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Var ett år sen jag spelade online och har börjat igen på party. Var är alla amerikanska spelare, och var kommer alla tyskar ifrån? Har inte sett en enda spelare från USA men det sitter 2-3 tyska spelare på varje $100-200 bord. Har jag missat nått? (Det har jag förmodligen och jag skall inte klaga för tyskarna spelar inte bra )

 

Jänkarna har tyvärr blivit portade från de flesta pokerrum :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har party styrt upp något med sina party points någon som vet vad det är? Det finns olika levels man kan komma till som K där jag är och ska då ha "Take advantage of deluxe features and benefits " undrar om någon vet vad dessa deluxe features and benefits! är förnågot lr på nästa nivå " Experience the ultimate package of features and benefits " hittar inte vad detta är på deras sida...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu har party styrt upp något med sina party points någon som vet vad det är? Det finns olika levels man kan komma till som K där jag är och ska då ha "Take advantage of deluxe features and benefits " undrar om någon vet vad dessa deluxe features and benefits! är förnågot lr på nästa nivå " Experience the ultimate package of features and benefits " hittar inte vad detta är på deras sida...

 

Värdelöst, verkligen 0 information finns det. Det står inte vad kraven är baserade på för tidsrymd (per månad, kvartal, år, evig tid?) och det står inte vad de olika levels ger för fördelar förutom att man snabbare får poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu med det nya partypointsystemet är det inte rätt så bra rakeback då på party? Jag kan inte hur man räknar på sånt här men vet bara att jag drog in 1000 party points igår och jag ligger på kings så kunde dragit in mer om jag låg på aces och jag lire på NL 100... 1000 points blir 10 dollar om man sliter ut det i cash. Det jag tänkte på va om någon ville räkna på detta som har lite mer koll än jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge skall man egentligen få vänta på att pengarna kommer till neteller från partypoker. Jag cashade ut från 4 sajter för ca 50 h sen . Jag har fått in pengar från övriga ( noble, pokerroom, littlewoods) men inte party. Det står nåt i cash out historiken att det kan ta 7-21 dagar sedan "processed" eller eller nåt (orkar inte logga in och kolla skiten). Kan jag få vänta ett par veckor??:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mail från Party idag med texten;

 

"Congratulations you are a queen!"

 

Tack, men jag känner mig inte så bögig.

 

Allvarligt så verkade det vara nån slags ranking som innebar att jag nu skulle dubbla partypoints (jippi...). Kollade inte upp det då jag spelar så lite att det knappast kan vara nåt bra. Verkade spela roll hur mycket man rakear.

 

Nån som fått nåt liknande och har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu med det nya partypointsystemet är det inte rätt så bra rakeback då på party? Jag kan inte hur man räknar på sånt här men vet bara att jag drog in 1000 party points igår och jag ligger på kings så kunde dragit in mer om jag låg på aces och jag lire på NL 100... 1000 points blir 10 dollar om man sliter ut det i cash. Det jag tänkte på va om någon ville räkna på detta som har lite mer koll än jag.

 

Antar att jag inte hjälper dig särskilt mycket eftersom det här är för SnG... Dock är det ju betydligt enklare att räkna eftersom man vet hur förhållandet rejk/PartyPoints. Iaf blir det i rakeback för de olika nivåerna:

 

J: 2%

Q: 4%

K: 6%

A: 8%

 

Inte så mycket att hänga i julgranen med andra ord. Att räkna ut motsvarande för CG blir svårare eftersom det inte bygger direkt på hur mycket man individuellt rejkar utan istället hur många rejkade händer man spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...