Gå till innehåll

PartyPoker cashout


jaken

Recommended Posts

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade ett konto med 140$ på multipoker, finns det ngra möjligheter att få över dessa till partypoker eller är de borta i cyberrymden?.

 

Party köpte väl Multi, så det konto du hade på Multi bör fungera på Party och ditt saldo bör vara oförändrat.

 

Det finns väl en Partypoker representant här på forumet, PMa han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det är rätt tråd att ta fråga i, men jag chansar.

 

Installerade om datorn till svenkt Windows XP Home, och efteråt så får jag inte Betpot (overcards.com för mer info) scriptet att fungera, jag har installerat senaste versionen av FreePHG men likt förbaskat fungerar det inte. Det fungerar på övriga sajter som tex FTP och Crypto. Någon som kan bekräfta att ni fått det att fungera med Svenskt windows? (körde engelsk version tidigare, och det är enda skillnaden vad jag kan se...)

 

Har du senaste versionen av AHK? På vilket sätt funkar inte scriptet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tittar på pokersitescout så ser man ju att partypoker hämtat sig något efter att de amerikanska lagarna ändrade sig. Tyskland och Ryssland nämns som två faktorer. Stämmer detta? Vi satt och spekulerade om framtida marknader igår och nämnde just dessa. Japan nämndes oxå som ett pengastarkt land som gärna får finansera mig. Någon som vet mer om utvecklingen? (själv ser jag inte vartifrån spelarna på mina bord kommer ifrån eftersom jag mixtrat med annan design m.m.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller.

 

Jag satt nyss och funderade över detsamma, det verkar inte som om Party har någon reload denna månad. Jag hittade ingen i klienten heller. Kanske den som representerar Party här på PF numera kan verifiera att det är så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller.

 

Jag satt nyss och funderade över detsamma, det verkar inte som om Party har någon reload denna månad. Jag hittade ingen i klienten heller. Kanske den som representerar Party här på PF numera kan verifiera att det är så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som fått någon månadsreload som man alltid brukar få i slutet på månaden? Jag har inte fått någon och ingen av mina kompisar har fått någon heller.

 

Jag saknar också nån trevlig reload. Eftersom mitt konto på Hollywood Poker står oanvänt så kunde jag ju flytta över stålarna till Party och cleara en bonus tänkte jag...

 

Jag hoppas som många andra att Party snart får en egen grupp igen och ökar aktivitetsnivån! Det är trots allt rätt mycket svensk trafik på Party och vi behöver en tråd för badbeats och mutor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ursäkta en dum fråga, men...

 

Jag fick en reloadbonuserbjudande igår, det står att jag har till den 22:a att "claima" den, men hur länge har jag på mig att tjäna in de partypoints som behövs? $100=300pp

 

Tack på förhand

 

VanMassenhoven

 

de skulle jag också vilja veta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ursäkta en dum fråga, men...

 

Jag fick en reloadbonuserbjudande igår, det står att jag har till den 22:a att "claima" den, men hur länge har jag på mig att tjäna in de partypoints som behövs? $100=300pp

 

Tack på förhand

 

VanMassenhoven

 

Jag tror man har fram till den 22:a att claima den också, står det under mina "Bonus Details" iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntar fortförande på mina Ölglas jag vann i en utlottning här på forumet av partypoker, har väntat väldigt lääääääänge. Hoppas dom skärper sig.

 

Det va ju kul :lol:

Jag tycker nog att partypoker har blivit sämre och de har förlorat en del kunder tack vare problem med klienten.

Synd jag äslkade deras turneringar MPT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...