Gå till innehåll

PartyPoker cashout


jaken

Recommended Posts

Håller på och räknar lite på min ekonomi här, har inte kört så mkt på Party poker så är det någon som vet hur en insättning till Partypoker syns på kontoutdraget? Vad står det?

 

Partypoker skickar ett mail till dig där dom säger vad som står. Minns fan inte va d va då jag mest tar ut va ...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 134
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade ingen allmän Partypokertråd så jag frågar här. Vad får vinnaren av leaderboardsen? Letat runt på deras sida utan resultat.

 

Det finns en tråd avsedd för PP, men orkar inte hitta den och länka :P

 

Det var längesen jag lirade där men har för mig att de två bästa lirar HU om $1000... Är inte alls säker, dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle logga in på mitt konto på Partypoker idag efter ett tags inaktivitet och fick info om att det var tillfälligt låst. Mailade supporten och frågade varför och fick ganska snabbt ett svar.

 

 

 

1. Jag har inget Moneybookerskonto och har alltså inte gjort överföringen på mitt konto som för övrigt var nästintill tomt.

 

2. Varför finns möjligheten att göra en sådan transaktion om det är förbjudet?

 

Så, nu har jag har fått skriva av mig lite irritation.

 

PartyPoker verkar ha fått något rejält hjärnsläpp på sistone. Idag kontaktade de mig och meddelade att de inte tänkte betala ut den rakeback jag får för de kunder jag har vidarebefodrat till sidan. Anledningen var att jag uppmanar spelare till att skapa ett nytt konto med mig som affiliate. Detta ska jag tydligen ha skrivit på min hemsida.

 

1. Jag har ingen hemsida.

2. Jag har bara en spelare som blivit medlem genom mig. Han har varit det i över ett år och har givetvis bara ett konto på Partypoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag efterlyser här en disskution med partyansvariga om en ändring av en regel på party. På de flesta sidor kan man inte gå ut från ett rum och sen köpa in sig igen en kort stund senare för ett mindre belopp. Tex om man börjar med 200 på 5/10 vinner upp sig till 400. En massa spelare utnyttjar detta faktum vilket förstör spelet en aning. Varför kan man egentligen göra detta på party? Jag tror att det är dåligt för partypoker att låta folk köpa in sig igen på detta sättet. Kom gärna med kommentarer till vad jag skrivit även negativa kan jag gärna vidarutveckla min ståndpunkt. ( som om jag behövde skriva och be nån att säga nåt negativt:-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...