Gå till innehåll

Rooney . Lock and move pls mod!


Rooney

Recommended Posts

Aaaaaackliga jaevlar i bulgarien! Fittstaderska robbade mig pa 2.3k. Fy fan alltsa. Segt sa in i helvete. Hade inte hunnit skaffa safetybox.

 

Polisanmala imorgon sa kanske man kan fa nagot pa forsakring eller sa...

 

Nu ska de supas och jag ska javlar i mig ha ett sympatiknull

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 740
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Aaaaaackliga jaevlar i bulgarien! Fittstaderska robbade mig pa 2.3k. Fy fan alltsa. Segt sa in i helvete. Hade inte hunnit skaffa safetybox.

 

Polisanmala imorgon sa kanske man kan fa nagot pa forsakring eller sa...

 

Nu ska de supas och jag ska javlar i mig ha ett sympatiknull

 

det LÄR ha varit bate_nasko's morsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det LÄR ha varit bate_nasko's morsa.

 

 

Haha :-)

 

Jag är hemma nu iaf. Sitter på Arlanda o väntar på att tåget ska gå hem till Karlstad. Varit en lååååång kväll/natt. Har dragit på mig en ruskig förkylning. Jag var ju sjuk innan jag åkte också så det suger verkligen. Åt en brakfrukost som bestod av en macka och en vatten för 90 spänn nyss också. Grymt värt.

 

Har för övrigt märkt att jag är precis som Eric i entourage för er som följer det. Har sjukt svårt att ha känslolöst sex. Dissade 3 brudar tre kvällar i rad i hopp om att få den jag ville ha mot slutet, som verkade rätt svårfångad, och inte någon som ligger runt hur som helst. Detta stämde också och sista kvällen hände det också grejer efter att vi umgåtts en del ett par dagar, så nu får man väl börja pendla till gbg då :roll:

 

Patetiskt egentligen :-) Sunny beach ragg för helvete ;)

 

Peace out. Dags att däcka på tåget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :-)

 

Jag är hemma nu iaf. Sitter på Arlanda o väntar på att tåget ska gå hem till Karlstad. Varit en lååååång kväll/natt. Har dragit på mig en ruskig förkylning. Jag var ju sjuk innan jag åkte också så det suger verkligen. Åt en brakfrukost som bestod av en macka och en vatten för 90 spänn nyss också. Grymt värt.

 

Har för övrigt märkt att jag är precis som Eric i entourage för er som följer det. Har sjukt svårt att ha känslolöst sex. Dissade 3 brudar tre kvällar i rad i hopp om att få den jag ville ha mot slutet, som verkade rätt svårfångad, och inte någon som ligger runt hur som helst. Detta stämde också och sista kvällen hände det också grejer efter att vi umgåtts en del ett par dagar, så nu får man väl börja pendla till gbg då :roll:

 

Patetiskt egentligen :-) Sunny beach ragg för helvete ;)

 

Peace out. Dags att däcka på tåget.

Hoho,, wb ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm. Såg nu innan jag skulle stänga ner att aktiedepån backat ordentligt när jag varit borta också. Kul när man läste att börsen gått rätt hyffsat i gårdagens tidning. Ligga kvar eller sälja..... Bleh. Börsen e inte min grej

Kanske skulle satsa på någon säkrare investering?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske skulle satsa på någon säkrare investering?

 

Ska se över saken när jag kvicknar till lite.

 

Hemma nu iaf. Sjukligt skönt. Märker dock mer och mer hur jävla sjuk och trött jag är, så jag kommer garanterat däcka snart. X2000 är iaf ett nice tåg att åka, helt klart ;) Funderar lite över hur jag ska bära mig åt för att vända rätt dygnet. Kan garanterat sova vääldigt länge nu, men då kommer jag väl vakna mitt inatt. Antar att det är bättre att ta 3-4h och sen pina sig igenom dagen.

 

Panodil, hostmedicin, lite nässpray och cornflakes borde fixa biffen. Som vanligt lättad över att komma hem och se att alla pengarna var kvar på alla konton också. Någon mer än jag som blir paranoid så fort jag lämnar "scenen" någon vecka? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var comebacken avklarad. Gick väl, sådär, lite, jävligt bra ;) Hehe. Ibland är det lätt att lira poker. Set vs överpar, AA vs KK med stora stackar. AK vs A9 ai pre var ju inte heller helt fel. Gjorde bara några tveksamma spel men det får man väl ta när man är lite rostig. Förlorade ändå ingen pott över $200 :) Orkar inte lira mer nu. Förkyld som sagt och helt dåsig efter en hel dag inne framför datorn. Dusha, käka o kolla lite serier istället.

 

Såna här händer e lite tiltande. Han hade 33 för setet. Hade varit sååå glad att trycka in flopp men självklart ska han slowspela. Riktig fisk var han. Skön betalning river ändå.

 

Seat 1: i got what ($391.65 in chips)

Seat 2: palyboy_ ($430.80 in chips)

Seat 3: dannolito ($665.00 in chips)

Seat 9: jauff ($644.95 in chips)

Seat 10: Hero [ 9 of Clubs,Ace of Clubs ] ($406.00 in chips)

ANTES/BLINDS

jauff posts blind ($2), Hero posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

i got what folds, palyboy_ folds, dannolito folds, jauff calls $2, Hero bets $12, jauff calls $12.

 

FLOP [board cards 3 of Clubs,9 of Spades,5 of Clubs ]

jauff checks, Hero bets $21, jauff calls $21.

 

TURN [board cards 3 of Clubs,9 of Spades,5 of Clubs,10 of Clubs ]

jauff checks, Hero bets $55, jauff calls $55.

 

RIVER [board cards 3 of Clubs,9 of Spades,5 of Clubs,10 of Clubs,Queen of Clubs ]

jauff checks, Hero bets $145, jauff calls $145.

 

SHOWDOWN

Hero shows [ 9 of Clubs,Ace of Clubs ]

Hero wins $471

 

 

Annars lirade jag 21.5/19/4.2. 650 händer och 35PTBB/100. Får gärna fortsätta så :D

 

Nu ser jag också att PT räknat fel. Istället för 1850 upp är jag det som står nedan. Alltid trevligt :D

 

23/8 $2042

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Har för övrigt märkt att jag är precis som Eric i entourage för er som följer det. Har sjukt svårt att ha känslolöst sex. Dissade 3 brudar tre kvällar i rad i hopp om att få den jag ville ha mot slutet, som verkade rätt svårfångad, och inte någon som ligger runt hur som helst. Detta stämde också och sista kvällen hände det också grejer efter att vi umgåtts en del ett par dagar, så nu får man väl börja pendla till gbg då :roll:

 

Patetiskt egentligen :-) Sunny beach ragg för helvete ;)

 

Peace out. Dags att däcka på tåget.

 

Hemma från min andra Sunny resa för sommaren, och det går bara att sammanfatta den som bästa någonsin. Lite för att jag träffade en väldigt go tjej som jag kommer fortsätta träffa, men mest för att det var sånt sjukt jävla drag o så jävla mycket SVENSKAR! Tidigare i sommar när jag var där så var det oerhört standard att springa in i norrmän överallt. O svenskarna som fanns var skåningar :whoco5: . Det var verkligen FULLT av brudar där nu också. Nästan mer än killar. Kvaliteten varierade och många var slampiga men.. Jag hittade ett guldkorn :)Avböjde tre ligg med dessa "slampiga" brudar bara för att kanske ha chansen att få ligga med hon jag fått upp ögonen för. Två av dessa brudarna var dessutom på mig även efter jag dissat dem första gången. Som sagt, de gör lite vad som för att få komma till. Helt klart värt väntan på "min" brud när man fick möjligheten sista kvällen :) Att det sen var svåååååårt att få upp den efter 7 dagars supande är en annan historia ;)

 

 

 

 

Sammanträffande eller e de du? :P

 

Källa: http://www.flashback.info/showpost.php?p=8106981&postcount=1043

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog mig en session på UB där borden såg redigt smaskiga ut, och tro mig. Det var dom. Hade några sanslösa fiskar. En drog iväg 1.6k på 100 händer. Inget till mig dock :( Mot andra hade jag det också svårt och jag tror de flesta ändå slutade upp mot mig, om än ganska lite. Swingade som sata, och tyvärr neråt mot slutet. Hade många duster med en regular och det var riktigt tråkigt att jag förlorade dels AA vs TP+runner runner färgdrag där färgen träffade river. En annan var AQ vs AJ på J hög bräda där vi blev all in med mitt färgdrag. Drar inte ut såklart och jag ifrågasätter hans spel starkt. Torskade även mot en dryg treoutare och en AK vs AQ ai pre, så det är bara tillfälligheter som håller mig från ett riktigt monsterplus.

 

Hade annars några situationer jag spelade mycket tveksamt i, och de bidrar också till att jag inte plussat mer än jag gjort trots så många fina potter som jag tog. 500$ fick jag kastat på mig av en fisk. No pair no draw. Helt sick.

 

Den här handen e jag jävligt lack på. Det är så dåligt att jag inte bettar turn. Allt han kan tänkas betala av med spelar ju vidare o allt annat checkar. MÅSTE betta verkligen. Att han sen spelar den sååååå passivt som han gör är dock knepigt. Kanske förklarar hans nitstats 14/12/3 det. Bettade ganska lite river för att inducera en raise av en dam. Brukar aldrig spela såhär passivt och det måste varit en kombination av att jag är ringrostig samt okoncentration som gjorde att jag gjorde bort mig såhär. Tappade sjukt mkt värde.

 

KinkyKid is at seat 0 with $430.10 (sitting out).

PrimeMethod is at seat 1 with $471.90.

checkzilla is at seat 2 with $686.20.

boknows76 is at seat 3 with $559.80.

Hero is at seat 4 with $1009.90.

mocked is at seat 5 with $414.20.

The button is at seat 2.

 

boknows76 posts the small blind of $2.

Hero posts the big blind of $4.

 

Hero: Ad Qh

 

Pre-flop:

mocked folds. PrimeMethod raises to $14. checkzilla

folds. boknows76 calls. Hero calls.

 

Flop (board: Qd Qs Th):

KinkyKid has reconnected.

boknows76 checks. Hero checks. PrimeMethod

bets $42. boknows76 folds. Hero calls.

 

Turn (board: Qd Qs Th As):

Hero checks. PrimeMethod checks.

 

River (board: Qd Qs Th As 8c):

 

Hero bets $78. PrimeMethod calls.

 

Showdown:

Hero shows Ad Qh.

Hero has Ad Qh Qd Qs As: full house, queens full of aces.

PrimeMethod mucks cards.

(PrimeMethod has Qc Kc.)

 

 

Ingen som helst read på FI. Spelar vi annorlunda någon gata? Vi måste väl folda river va? Chansen för trebarrel känns väldigt liten ändå. Som sagt, ingen som helst read.

 

toddbg is at seat 0 with $411.20.

boknows76 is at seat 1 with $456.40.

DTS3 is at seat 2 with $603.90.

Hero is at seat 3 with $396.

golfer20x is at seat 4 with $728.70.

KinkyKid is at seat 5 with $520.

The button is at seat 2.

 

Hero posts the small blind of $2.

golfer20x posts the big blind of $4.

 

720standtler: Th Tc

 

 

Pre-flop:

KinkyKid folds. toddbg raises to $14. boknows76

folds. DTS3 folds. Hero calls. golfer20x

folds.

 

Flop (board: 4d 4s 4h):

Hero checks. toddbg bets $27. Hero

calls.

 

Turn (board: 4d 4s 4h 6s):

Hero checks. toddbg bets $70. Hero

calls.

 

River (board: 4d 4s 4h 6s 9s):

 

Hero checks. toddbg bets $125. Hero ??

 

 

Och sen den handen jag är mest osäker på. Ser väldigt gärna kommentarer på den.

 

Jeepman är dunderfisken jag talade om tidigare. Helt crazy stats o han gav som sagt bort 1600 på 100 händer. DTS2 är en fisk som ändå vet vad han gör. 40/20/3 någonting i stats, och han har gjort några riktigt tveksamma spel.

 

Först funderar jag över preflop. Jag hade inte dunderfiskreaden på Jeepman vid detta tillfälle. Bör jag reraisa igen kanske? Känns nästan så. Väljer den passivare linjen och callar. Floppen är halvläskig och jag funderar på hur jag ska agera. Ska man calla eller raisa här? Call känns nästan bäst va? Mest för att Jeepman är efter oss att agera också. Leder vi känns det som vi leder stort.

 

Killerintent is at seat 0 with $333.55.

PrimeMethod is at seat 1 with $396.

DTS3 is at seat 2 with $582.50.

Hero is at seat 3 with $480.

jeepman74 is at seat 4 with $816.40.

KinkyKid is at seat 5 with $921.20.

The button is at seat 5.

 

PrimeMethod posts the small blind of $2.

DTS3 posts the big blind of $4.

jeepman74 posts out of turn for $6($2 dead blind).

 

Hero: Kh As

 

Pre-flop:

Hero raises to $20. jeepman74 re-raises to

$36. KinkyKid folds. PrimeMethod folds. DTS3

calls. Hero calls.

 

Flop (board: 6h Qs Ks):

DTS3 checks. Hero checks. jeepman74 bets

$112. DTS3 calls. Hero ?

 

 

Sessionen iaf $357 upp efter att jag tagit lite småpotter mot slutet. Var nere på back ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis varit på stan och shoppat lite. 2 pikéer och en tröja. Morsan suckade som vanligt när jag nämnde shopping. Har så sjukt mycket kläder. Kåt på pikéer som fan också. Hela garderoben full av dem :D

 

För övrigt är livet jävligt bra just nu. Småförälskad, pokern rullar, och aktiedepån återhämtar sig så sakterliga. Bara jag blir frisk nu och kan dra ner till Gbg så är allt perfekt :-)

 

Men såhär bra är det väl inte för länge antar jag. Löningshelg så jag antar att fiskarna kommer ha julafton mot mig med utdragningar till höger och vänster, på måndag rasar börsen och på tisdag blir jag dissad, eller nått ;) Måste tänka positivt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en session på Betsson men hann inte lira mer än 350 händer innan klienten började strula och haka upp sig. Ingen aning om vad felet var. Brukar bli så när jag har igång zonealarm och spelar, men nu var den ju avstängd. Internet var det inte heller något fel på. Irriterande som fan. Spelade inte heller särskilt bra o bluffade iväg lite helt i onödan, och hade lite bakflyt några rivrar. Blev också bortbluffad lite segt. Väldigt dålig bluff av Fi dock.

 

Aja, det blir mer spel senare. +- för dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat en till session nu. Kanske 7-800 händer. Började ruskigt segt o jag 2 inköp innan jag visste ordet av det. Läckte varje pott. Sen började det dock så sakterliga vända och jag vann lite potter. Räddades gjorde jag av några sanslösa fiskar som donerade på alla möjliga roliga sätt. Tyvärr drog också några ut helt sjukt. Kunde verkligen haft en sån där multiplus session igen. Blev 3 outad river för $750 av en stor donk bland annat. Sen åkte jag faktiskt på en KK vs AA också, men det är ju bara justice efter igår ;) Han hade dock bara $300 i stacken så det var skönt.

 

Det var en positiv session och jag kom verkligen igång med agressiviteten. Trebettade friskt och jag märkte också att man fick jävla action. Att jag sen fångar KK 2 ggr, AK 1 gång, och QQ två gång på samma bord inom loppet av 15 händer och får någorlunda action varje gång gör ju inte saken sämre :D

 

Lyckades då trots katastrofinledningen sluta ca $800 och jag är duktigt nöjd. Bör också vara ca 800 + för dagen ca. Mer spel senare. Lönehelg som sagt. Förväntar mig massor med fisk.

 

 

Dagens största donation. Helt unreal det här verkligen. Killen sitter dessutom och spelar ofta. Börjar bli min favoritfisk.

 

Seat 1: Blacky00. ($910.30 in chips)

Seat 2: jauff ($532.50 in chips)

Seat 3: Hero [ Queen of Clubs,Queen of Spades ] ($463.30 in chips)

Seat 8: Hypoxial ($335.20 in chips)

ANTES/BLINDS

Hypoxial posts blind ($2), Blacky00. posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

jauff bets $20, Hero bets $64, Hypoxial folds, Blacky00. folds, jauff calls $44.

 

FLOP [board cards Queen of Diamonds,3 of Hearts,Ace of Hearts ]

jauff checks, Hero bets $89, jauff calls $89.

 

TURN [board cards Queen of Diamonds,3 of Hearts,Ace of Hearts,9 of Diamonds ]

jauff checks, Hero checks.

 

RIVER [board cards Queen of Diamonds,3 of Hearts,Ace of Hearts,9 of Diamonds,10 of Spades ]

jauff checks, Hero bets $212, jauff bets $379.50 and is all-in, Hero calls $98.30 and is all-in.

 

SHOWDOWN

jauff shows [ Ace of Diamonds,8 of Spades ]

Hero shows [ Queen of Clubs,Queen of Spades ]

Hero wins $930.60

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du måste beta turn i QQ-handen, sjukt dragig bräda. AK-handen funkar nog syn ganska bra, du har ju As också =). TT-handen utan read får vi nog mucka river. AQ-handen på QQT-flopp ska du beta ut turn/beta mer på river. Kan raisas på flopp också.

 

Var faktiskt inte direkt rädd för drag över huvud taget. Nästan alltid har han ett dåligt ess där, som jag vill få honom att tro är bra. Det lyckades ju. Ibland kan han väl dock ha draget, och då är jag nästan säker på att han försöker bluffa turn. Firre som sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss avslutat kvällens session. Kommer inte spela mer. Nötte ca 1k händer och det hände i princip ingenting. Skittråkigt var det verkligen. Backade lite i slutändan. Inte mkt att orda om.

 

En lurig hand. FI är 27/17/3 och duktig regular. Spelar väl ibland lite högre. Hur spelar vi vidare? Kan mkt väl se honom testa mig flopp med lite randomhänder. Han gör även spelet med set och färgdrag alldeles säklert. På turn snappar jag upp stegdraget. Är det värt att gå på linjen färgdrag och pusha? Har ju alltid outs river om han har setet. Vad gör ni? En liten grej som talar mot färgdraget är att han bettar så lite. Känns som att han velat committa sig hårdare med färgdraget.

 

Seat 1: thefat32 ($595.85 in chips)

Seat 5: Hero [ 10 of Diamonds,10 of Hearts ] ($400.00 in chips)

Seat 6: BingoBult ($387.50 in chips)

Seat 10: BHemmingsen ($260.20 in chips)

ANTES/BLINDS

BHemmingsen posts blind ($2), thefat32 posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

Hero bets $14, BingoBult calls $14, BHemmingsen folds, thefat32 folds.

 

FLOP [board cards 4 of Hearts,9 of Diamonds,8 of Hearts ]

Hero bets $25, BingoBult bets $88, Hero calls $63.

 

TURN [board cards 4 of Hearts,9 of Diamonds,8 of Hearts,7 of Clubs ]

Hero checks, BingoBult bets $122, Hero ??

 

 

Dagen slutar $510 och jag kan väl inte säga att jag är särskilt nöjd. Grindade 3k händer. Men men, grönt som grönt ;) Kunde varit värre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var faktiskt inte direkt rädd för drag över huvud taget. Nästan alltid har han ett dåligt ess där, som jag vill få honom att tro är bra. Det lyckades ju. Ibland kan han väl dock ha draget, och då är jag nästan säker på att han försöker bluffa turn. Firre som sagt.

 

Missade att den var 3betad pre och att såpass mycket var inne i potten redan, så check är helt okej. My bad =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutar upp för sessionen men är redigt besviken. Kunde definitivt gjort saker bättre i flera situationer idag. Tiltad som fan på NoMorePleaze också som gjorde två riversuckouts mot mig. Inte så kul att jag bestämmer mig för att sitta ett varv till också och blir överkåkad :shock:

 

 

Att ha reads gör allt mkt lättare alltså. Aggro FI. Släpper aldrig.

 

majadera is at seat 0 with $380.50.

GentlGenocide is at seat 1 with $404.

moneymaraud is at seat 2 with $443.10.

Tranquilyo is at seat 3 with $784.

Hero is at seat 4 with $743.90.

BabyShark362 is at seat 5 with $496.

The button is at seat 1.

 

moneymaraud posts the small blind of $2.

Tranquilyo posts the big blind of $4.

 

Hero: Kd Kc

 

Pre-flop:

 

Hero raises to $14. BabyShark362 folds.

majadera folds. GentlGenocide folds. moneymaraud

re-raises to $46. Tranquilyo folds. Hero

calls.

 

Flop (board: Qs Jd 8c):

moneymaraud bets $96. Hero calls.

 

Turn (board: Qs Jd 8c Th):

moneymaraud bets $288. Hero goes all-in for

$601.90. moneymaraud goes all-in for $301.10.

Hero is returned $300.80 (uncalled).

 

River (board: Qs Jd 8c Th 2h):

 

Showdown:

Hero shows Kd Kc.

moneymaraud shows Ac Jh.

 

 

Tack vare några rediga donationer slutar jag helt ok +. Utan dem hade resultatet inte alls varit särskilt roligt.

 

$879

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, tiltande och äcklig session nyss. Kom helt fel in i det från början. Vet inte hur många händer det blev men back slutade det iaf. Så störigt då jag var på väg att återhämta mig när jag kastades ner i skiten igen. Inte mkt att göra åt dock. Spelade rätt ok men hamnade i ett par luriga situationer. Gjorde dock något bedrövligt spel. Blev inte jättedyrt dock. Torskade bara en hand med fullt inköp. Läckte alltså som ett såll. Gör att det är ännu mer tiltande att vara back. Ok om man åkt på några riktiga smällar liksom. Var på väg in i tilten mot slutet och stängde av. Hann plocka en 400$ pott innan dock och reducerade backet lite.

 

Här är fullinköpshanden. Var tiltad på honom sen innan o det var såååå nice att floppa setet. Hur fan ska han inte ha floppat set han med? Gah.

 

Seat 1: Dolphpower ($474.95 in chips)

Seat 3: lopane ($349.90 in chips)

Seat 4: sinclair__ ($590.20 in chips)

Seat 9: Hero [ 3 of Clubs,3 of Diamonds ] ($414.50 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($2), Dolphpower posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

lopane folds, sinclair__ bets $15, Hero bets $46, Dolphpower folds, sinclair__ calls $33.

 

FLOP [board cards 6 of Clubs,9 of Hearts,3 of Spades ]

Hero bets $75, sinclair__ calls $75.

 

TURN [board cards 6 of Clubs,9 of Hearts,3 of Spades,6 of Spades ]

Hero checks, sinclair__ bets $100, Hero bets $291.50 and is all-in, sinclair__ bets $367.20 and is all-in.

 

RIVER [board cards 6 of Clubs,9 of Hearts,3 of Spades,6 of Spades,7 of Diamonds ]

 

SHOWDOWN

sinclair__ shows [ 6 of Hearts,6 of Diamonds ]

Hero shows [ 3 of Clubs,3 of Diamonds ]

sinclair__ wins $1,006.70

 

Sessionen $1000 back och således 100 back för dagen. 1.5k händer spelade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...