Gå till innehåll

Rooney . Lock and move pls mod!


Rooney

Recommended Posts

snyggt rooney! hoppas det fortsätter i rätt riktning

 

ty :)

 

Har en hand jag funderat lite på. FI är 30/13/1.3. Hittar vi en valuebet river här? Isåfall, hur stor? Han spelar ju rätt skumt. Leder turn som flushar bordet och är ett överkort, och checkar river. Har vi något att hämta value ur?

 

Seat 1: bajkr ($394.00 in chips)

Seat 7: zuz69 ($437.60 in chips)

Seat 9: wp donkey ($400.00 in chips)

Seat 10: Hero [ King of Diamonds,Queen of Clubs ] ($379.90 in chips)

ANTES/BLINDS

zuz69 posts blind ($2), wp donkey posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

Hero bets $14, bajkr folds, zuz69 calls $12, wp donkey folds.

 

FLOP [board cards 6 of Spades,9 of Spades,3 of Diamonds ]

zuz69 checks, Hero bets $23, zuz69 calls $23.

 

TURN [board cards 6 of Spades,9 of Spades,3 of Diamonds,Queen of Spades ]

zuz69 bets $50, Hero calls $50.

 

RIVER [board cards 6 of Spades,9 of Spades,3 of Diamonds,Queen of Spades,3 of Hearts ]

zuz69 checks, Hero ?

 

 

Det är möjligt att det blir utgång ikväll faktiskt. Spikar vad det blir efter träningen. Tjao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 740
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och där hade man klonkat in sig på topp tre värsta bakfyllor. Jävlar va dåligt jag mår. Och på det ska jag ner och klippa mig om en halvtimme. Hur fan ska detta gå....

 

Du måste snabbt skriva in allt om denna top3 i stora bakfylletråden! =) http://pokerforum.nu/forum/off-topic/34424-den-stora-bakistraden.html

Att klippa sig när man är grymt bakis måste väl ändå vara bra. Då blir man iaf av med lite av det onda håret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste snabbt skriva in allt om denna top3 i stora bakfylletråden! =) http://pokerforum.nu/forum/off-topic/34424-den-stora-bakistraden.html

Att klippa sig när man är grymt bakis måste väl ändå vara bra. Då blir man iaf av med lite av det onda håret.

 

Haha nice tråd :)

 

Trodde jag skulle spy ner hela salongen när jag klippte mig men jag klarade av att hålla mig. Värre var det under cykelfärden hem som slutade med att jag låg på alla fyra i ett dike och spydde. Minen på farsan o hans två ungar som cyklade förbi måste ha varit priceless.

 

En fågeljävel passade på att skita på min arm också. Vad fan är oddsen för det liksom?

 

Godnatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En fågeljävel passade på att skita på min arm också. Vad fan är oddsen för det liksom?

 

Godnatt

 

Det kallas för karma!! jag är helt övertygad om att fågeln inte hade avlastat sig själv på dig om du varit mindre bakfull. ALLT ont åt samma hålls samtidigt. Sen vänder det 187grader!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bakfyllerapporteringen fortsätter.

 

Fortfarande inte ätit något idag. Låg nyss i sängen och kved över mitt magont som kommer i omgångar. En Pasta Alfredo är dock på ingång nu och jag hoppas det sätter lite fart på magen, på ett bra sätt :)

 

Träning ikväll. Aldrig skippat träning för en bakfylla men idag har jag ju trots allt väldigt ont i halsen och kan skippa den med gott samvete.

 

Något som jag inte har så gott samvete över är att jag är bakfull sommarens finaste dag, och inte kommer göra något vettigt över huvud taget av den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nice tråd :)

Trodde jag skulle spy ner hela salongen när jag klippte mig men jag klarade av att hålla mig. Värre var det under cykelfärden hem som slutade med att jag låg på alla fyra i ett dike och spydde. Minen på farsan o hans två ungar som cyklade förbi måste ha varit priceless.

 

hände faktikst min polare för inte så länge sen :) vad fan gör man då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skäms och aldrig mer visar sig där igen?

 

Haha typ :) Jävlar va pinsamt.

 

Mår bättre nu. Kanske till och med kan pallra mig ner till älven o bada sen men de fortfarande lite tveksamt. Bestämt mig för att skita i pokern helt idag iaf :) Tror de e bäst så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träning ikväll. Aldrig skippat träning för en bakfylla men idag har jag ju trots allt väldigt ont i halsen och kan skippa den med gott samvete.

 

En av mina tränare sa att det inte är så bra för hjärtat att ta ut sig om man är bakis. Skulle googla, men det är för varmt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Träning ikväll. Aldrig skippat träning för en bakfylla men idag har jag ju trots allt väldigt ont i halsen och kan skippa den med gott samvete.

I vintras hade vi hockeyträning på NYÅRSDAGEN. En annan hade ju däckat redan vid 22 dan innan så man måde ju skapligt åtminstone. Lite segt att vi bara blev typ sju stycken på träningen (av runt 25 pers). :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av mina tränare sa att det inte är så bra för hjärtat att ta ut sig om man är bakis. Skulle googla, men det är för varmt.

 

Jag fick faktiskt problem med hjärtat efter att ha spelat match när jag var bakis. Det följde med mig ett par veckor o slutade med att jag fick gå till vårdcentralen o ta prover o ekg o shit.

 

Kanske ska lyda rådet :P

 

I vintras hade vi hockeyträning på NYÅRSDAGEN. En annan hade ju däckat redan vid 22 dan innan så man måde ju skapligt åtminstone. Lite segt att vi bara blev typ sju stycken på träningen (av runt 25 pers). :lol:

 

Standard ju ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt!

 

Har lyckats slå i huvudet o skaffat mig en redig bula. Inträffade när jag skulle ställa in en tallrik i diskmaskinen och sen resa mig upp. VEM FAN SÄTTER EN SÅ VASS KANT DÄR?

 

På detta så fryser jag som ett as under sommarens varmaste dag. Sitter med långbyxor o långärmad huvdtöja nu. Feber var det ja....

 

Please god, bring me some more. Still standing tall :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ja de kanske får bli de senare. Ha feber är jävligt segt. Fast frågan är om jag inte hellre har feber o kryper ner under täcket o fryser lite, än tar en ibumetin/ipren eller vafan som helst och istället börjar svettas som en jävla gris. Pallar inte ligga mer i sängen nu. Tagit flertalet kalldushar men det hjälper ju bara 10-15 min liksom.

 

Man skulle haft AC alltså..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt på att UB ska ha identifikationspapper för mitt uttag när jag tar ut till neteller som jag tagit ut till flera gånger och även satt in med flera gånger. Hur jävla hjärndöda får man bli? Okej om de sen löst det snabbt, men nu har jag väntat tre dagar på att få svar på mina inskickade papper också.

 

Skönt att börsen fick en fin uppgång idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade 2 st 50 sng och 2 st 30 sng. Kom tvåa i två stycken och 3a i de andra två. 5 manna sngs alltså. En av HU matcherna skulle jag ha haft. Den andra var jag stort underläge i. Kass på sngs ändå alltså :P

 

Back $54

 

Tar 4 st till nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sngs är faktiskt rätt rolig omväxling när man känner att man inte pallar lira cg för att man är för trött eller nåt liknande. Brukar själv göra det, hade ett kontot där jag bara lirade på skoj och lirade när jag var spelsugen fast kände att det inte var ev att sätta sig å spela sin vanliga nivå.

Fixade $30 till $500 sen cashade jag ut :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...