Limmet Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Någon som haft problem att supporten inte ser samma VIP poäng som dig? För på mitt konto står det att jag har strax över 6000 VIP poäng, jag mailade supporten och berättade att jag nu klarat av steg 1 utav bonusen. Fick en stund senare ett mail där dom berättade att jag bara uppnått 5620 VIP poäng, så jag tittade efter igen och det står fortfarande att jag har 6044,5 VIP poäng. Hade du nåra VIP innan du började med denna bonus? Bara de VIP du tjänat efter du signa upp för bonusen räknas. Samma sak hände min. Hade typ 6040 VIP men fick inte första... då insåg jag att de ~350 jag hade innan inte räknades. Vilket supporten bekräftade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andbro Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Hade du nåra VIP innan du började med denna bonus? Bara de VIP du tjänat efter du signa upp för bonusen räknas. Samma sak hände min. Hade typ 6040 VIP men fick inte första... då insåg jag att de ~350 jag hade innan inte räknades. Vilket supporten bekräftade. Det löste sig dom hade lite probs... med uppdateringen:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Hur långt tid tar det innan pokersetet kommer? EDIT: Hittade det själv... 4 veckor Men då kommer efterkommande fråga, får man bekräftelse så man vet att man är i "kö", så man inte väntar 4 veckor och sen får vänta 4 till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simP Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 donat efter många många om och men sedan 30 april.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 är det för sent att ta del av detta bonus erbjudande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trixxter Postad 10 Maj , 2007 Rapport Share Postad 10 Maj , 2007 "Sätt in valfri summa på ditt real money konto, glöm inte att du även får en insättningsbonus." Någon som har fått insättningsbonus utöver de $3000 för 18K VIP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 Som sagt, är det för sent att ta bonusen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 EDIT: Nej, det var bonusen för befintliga spelare jag tänkte på. Bonusen försvinner nog inte förrän denna sida försvinner: http://pokerforum.nu/forum/erbjudanden-foer-forumet/32053-unibet-fa-upp-till-3000-i-bonus-och-markerset.html EDIT2: Fast å andra sidan skriver Unibets representant: "Hej! erbjudandet gäller månaden ut, till den 30 april. Ni har sedan 30 dagar på er att cleara bonusen från och med registrering. MVH Unibet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 12 Maj , 2007 Rapport Share Postad 12 Maj , 2007 får man bekräftelse på markersetet så man vet att man är i "kö", så man inte väntar 4 veckor och sen får vänta 4 till?. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Alltså, det står på deras sida att bonusen betalas ut i följande omgångar: $100 efter 600 VIP $200 efter 1500 VIP $200 efter 3000 VIP Har tagit över 600 VIP men inga $100 har kommit på kontot och det har gått tre dagarna nu. Har jag missuppfattat deras struktur eller borde jag inte ha fått $100 vid nuläget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Alltså, det står på deras sida att bonusen betalas ut i följande omgångar: $100 efter 600 VIP $200 efter 1500 VIP $200 efter 3000 VIP Har tagit över 600 VIP men inga $100 har kommit på kontot och det har gått tre dagarna nu. Har jag missuppfattat deras struktur eller borde jag inte ha fått $100 vid nuläget? Jag fick dem inom mindre än 1 dag.... Däremot har jag inte den blekaste aning om hur det ligger till med marker-setet, och inte en enda person som är ansvarig för bonuserbjudanden på detta forum verkar vilja SVARA på hur det ligger till med marker-seten, har inte ens fått en bekräftelse på mailet man skickade till goodies@whatthefuck.nu :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Jag fick dem inom mindre än 1 dag.... Däremot har jag inte den blekaste aning om hur det ligger till med marker-setet, och inte en enda person som är ansvarig för bonuserbjudanden på detta forum verkar vilja SVARA på hur det ligger till med marker-seten, har inte ens fått en bekräftelse på mailet man skickade till goodies@whatthefuck.nu :evil: Samma här =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pey Postad 13 Maj , 2007 Rapport Share Postad 13 Maj , 2007 Jag fick dem inom mindre än 1 dag.... Däremot har jag inte den blekaste aning om hur det ligger till med marker-setet, och inte en enda person som är ansvarig för bonuserbjudanden på detta forum verkar vilja SVARA på hur det ligger till med marker-seten, har inte ens fått en bekräftelse på mailet man skickade till goodies@whatthefuck.nu :evil: Samma här. Fram med informationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 14 Maj , 2007 Rapport Share Postad 14 Maj , 2007 Någon som vet om man kan göra bankuttag fast man bara satt in pengar via moneybookers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sureshoT__ Postad 14 Maj , 2007 Rapport Share Postad 14 Maj , 2007 Äntligen klar, clearade bara 2k av bonusen. på nl50, drygaste jag någonsin har gjort, men det var det värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 14 Maj , 2007 Rapport Share Postad 14 Maj , 2007 Någon som vet om man kan göra bankuttag fast man bara satt in pengar via moneybookers? Jepp det kan man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 15 Maj , 2007 Rapport Share Postad 15 Maj , 2007 Verkar itne ha fått ngt riktigt svar på denna fråga så jag frågar igen. Är det för sent att börja på bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Verkar itne ha fått ngt riktigt svar på denna fråga så jag frågar igen. Är det för sent att börja på bonusen? Enligt unibet snubben som skrev här så är det för sent, men via http://www.unibet.om/tokrea är det inte för sent. dock så får du inget markerset... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Då var det slaskat och klart. Tog alla 3 stegen. 18k VIP dvs. Tack till unibet för detta supererbjudande... Nu är jag så jävla less på poker efter 240h grindande på 30 dar så nu drar jag utomlands o solar. Lol. Unibet >> All. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valhed Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Pratade med deras support via telefon och de sa att bonusen gick ut igår och att de inte hade några bonuserbjudanden för tillfället. Men erfarenheterna säger mig att de säger fel rätt ofta i supporten ngn som vet om detta är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dj_Goebbel Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Pratade med deras support via telefon och de sa att bonusen gick ut igår och att de inte hade några bonuserbjudanden för tillfället. Men erfarenheterna säger mig att de säger fel rätt ofta i supporten ngn som vet om detta är sant? Reggade mig via länken på första sidan idag och bonusen finns med när man loggar in på sitt konto. Borde ju gälla i sånt fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 någon som fått sitt markerset ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Mitt kom tre-fyra veckor efter att jag hade gjort min första insättning (sätt in $50 och få ett markerset var villkoret), så det kommer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Hejsan, jag spelar på Unibet och har inte anmält mig till 500$ bonusen plus markerset än men funderar på att göra det. Enda problemet. Jag lirar på 0,25-0,5, går det att få ihop 6000 VIP poäng på bara 30 dagar? Låter ganska mkt om ni frågar mig. Tack för svar, mvh Ludas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brander Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Hejsan,jag spelar på Unibet och har inte anmält mig till 500$ bonusen plus markerset än men funderar på att göra det. Enda problemet. Jag lirar på 0,25-0,5, går det att få ihop 6000 VIP poäng på bara 30 dagar? Låter ganska mkt om ni frågar mig. Tack för svar, mvh Ludas För $500-bonusen behöver du samla ihop 3000 poäng om jag minns rätt. Jag gjorde det på drygt 1½ vecka genom att spela NL40 (4-8 bord shorthanded). Valde NL40 på grund av att potten behöver bli minst $4 för att få poäng, jämfört med minst $5 på NL50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts