svinn Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 tycker jag verkar ha blivit, de har höjt raken på de lägsta SNG-borden med mellan 50-100%, YES det är sant 100% ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Jag tror vi kan glömma kampanjer från Unibet. Deras resultat var uselt och VD:n var noga med att påpeka att företaget inte kommer att göra några stora marknadsföringsåtgärder. Jag tolkar det som att mjölka ur de kunder man har så mycket som möjligt, och till lägsta möjliga kostnad. Vart finns det meddelandet att läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Vart finns det meddelandet att läsa? Finns på http://www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 20 Februari , 2008 Rapport Share Postad 20 Februari , 2008 Sökord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 "Positivt är bland annat att såväl vadslagningsdelen som pokern ökar, samtidigt som spelardatabasen hoppade upp 15 %." Är ju iaf lite positivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xyztobbe Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Blir det inga fler bonusar? Kom igen nu annars finns det inte så många anledningar att stanna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Blir det inga fler bonusar? Kom igen nu annars finns det inte så många anledningar att stanna... De har ju kört 60 % RB ett bra tag nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xyztobbe Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Jag får då inga 60% tillbaka. Börjar bli less. Alla verkar få massor tillbaka. Världen är orättvis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Jag får då inga 60% tillbaka. Börjar bli less. Alla verkar få massor tillbaka. Världen är orättvis Google Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmWi Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 Spelar inte där förrän de ger samma villkor som innan på €2000 bonusen. Prima e bög Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 25 Maj , 2008 Rapport Share Postad 25 Maj , 2008 60%iga bananerna är slut sista maj. Bonusen de har nu är mycket sämre än förut. Eurobytet istället för dollar ökade raken enormt! gj unibet. Ganska givet de gradvis skulle göra såhär. Först byta till euro och då köra ut massa fina bonusar/rakeback för o inte få kunderna arga över bytet sen nu stegvis trappa ned. Riktigt smart måste jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts