Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha jag kanske har missuppfattat bonuskraven då? Man kan alltså bara få $20 i bonus på .25/.50 och 3*$20 på .50/1 borden? Så det betyder att det är på högre än $1/2 bord man måste spela för att casha ut hela bonusen?

 

Ehh nej.

Du kan såklart cleara hela bonusen på 0,25-0,50. Bara det tar längre tid än på högre nivåer. Men risken blir ju såklart mindre oxå. Att du får $20 i taget för 300 rejkade händer är väl glasklart?

 

SÅ fortsätt du att spela som du gör. Thight som en...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoSense skrev:

Ehh nej.

Du kan såklart cleara hela bonusen på 0,25-0,50. Bara det tar längre tid än på högre nivåer. Men risken blir ju såklart mindre oxå. Att du får $20 i taget för 300 rejkade händer är väl glasklart?

 

SÅ fortsätt du att spela som du gör. Thight som en...

Men då tycker jag det är konstigt att statestiken inte uppdateras på min BRP status...Har ju vatt så här i ett par dagar nu...jag vet inte kanske e dom bara jävligt sega på att uppdatera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha jag kanske har missuppfattat bonuskraven då? Man kan alltså bara få $20 i bonus på .25/.50 och 3*$20 på .50/1 borden? Så det betyder att det är på högre än $1/2 bord man måste spela för att casha ut hela bonusen?

 

Ehh nej.

Du kan såklart cleara hela bonusen på 0,25-0,50. Bara det tar längre tid än på högre nivåer. Men risken blir ju såklart mindre oxå. Att du får $20 i taget för 300 rejkade händer är väl glasklart?

 

SÅ fortsätt du att spela som du gör. Thight som en...

 

Det är väl inte såklart, det beror väl på om han har de nya eller de gamla reglerna och mycket talar väl för att han inte har de gamla eftersom bonusen inte ökar längre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men har bonusen rullat in fint förut, så kan dom ju inte ändra reglerna helt plötsigt?

 

Är det så att dom iaf gjort det, så tycker jag du ska casha ut dina dollar och bonushora nånannanstans. Fast samtidigt verkar ha hittat rätt tomtiga bord, så du kan ju bara byta prima site, för att inte just TGC ska få raken :twisted:

 

7 sultans tycker jag har snyggaste layouten, men vet inte om dom har någon likande bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoSense skrev:

Är det så att dom iaf gjort det, så tycker jag du ska casha ut dina dollar och bonushora nånannanstans. Fast samtidigt verkar ha hittat rätt tomtiga bord, så du kan ju bara byta prima site, för att inte just TGC ska få raken

Ja jag har spelat på Ladbrokes i över ett år och det har gått upp å ner. Men herregud vilka tomtiga bord det finns här på gaming club. Tar nog ut vinsten hittills för att hora vidare nån annanstans :twisted: man behåller $100 för att fortsätta spela på dessa tomte bord :D

 

tack för ni tog er tid å svara

 

/scouserandy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha jag kanske har missuppfattat bonuskraven då? Man kan alltså bara få $20 i bonus på .25/.50 och 3*$20 på .50/1 borden? Så det betyder att det är på högre än $1/2 bord man måste spela för att casha ut hela bonusen?

 

Ehh nej.

Du kan såklart cleara hela bonusen på 0,25-0,50. Bara det tar längre tid än på högre nivåer. Men risken blir ju såklart mindre oxå. Att du får $20 i taget för 300 rejkade händer är väl glasklart?

 

SÅ fortsätt du att spela som du gör. Thight som en...

 

Eh. Nej igen.

 

Jag signade upp mig på TGC förra veckan och läste (till skillnad från en del andra verkar det som ;)) igenom kraven. På 0.25/0.50 kan du spela ihop 300 bonuspoäng, sedan är det stopp på den nivån. 0.50/1.0 kan ge ytterligare 400 bonuspoäng sen är det stopp där. 1/2 kan ge ännu 800 poäng och sen är det stopp. För att samla ihop fler poäng och maximera bonusen behöver du spela på ännu högre nivåer. Där kan du hålla på tills du har samlat ihop $300.

 

För varje 300:e poäng du får ihop får du $20.

 

På 0.25/0.50 får du 1 poäng per rakead hand om raken blir c25 (max på dessa bord).

På 0.50/1.0 och däröver får du 3 poäng per rakead hand om raken blir c25 eller mer.

 

Det tog mig ~1000 händer på 0.25/0.50 för att samla ihop bonusen på den nivån (i och med att många händer inte når full rake). Gissar att jag klarar mig med under 200 händer på 0.50/1.0 för att få hem nästa 300 poäng (3 ggr så många poäng och större sannolikhet att raken når c25). Sen vågar jag mig nog inte högre upp i nivåerna; jag har bara lirat 0.25/0.50 tidigare och 0.5/1 känns som ett tillräckligt steg att ta nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men har bonusen rullat in fint förut, så kan dom ju inte ändra reglerna helt plötsigt?

Har man maxat bonuspoäng på en nivå kommer det inte fler poäng. Det är inte ändrade regler, det är precis som det ska vara.

 

7 sultans tycker jag har snyggaste layouten, men vet inte om dom har någon likande bonus?

 

De har ett liknande erbjudande, men där krävs det 600 poäng per $20 och det ges endast 2 poäng per rakead hand 0.5/1.0 (1 på 0.25/0.5 och 3 på 1/2 precis som hos TGC). Däremot tror jag inte att man kan "cappa" en nivå där, men jag är inte säker.

 

Annars kan jag rekommendera bet365 för en lättspelad primabonus. Spela 250 rakeade händer och få $50 i bonus. Det är kombinerat med ett bivillkor att du ska ha satsat minst $50, men det gör du säkerligen till och med på 0.25/0.50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men har bonusen rullat in fint förut, så kan dom ju inte ändra reglerna helt plötsigt?

Har man maxat bonuspoäng på en nivå kommer det inte fler poäng. Det är inte ändrade regler, det är precis som det ska vara.

 

 

fast det är ju ändrade regler om man jämför med i december och innan där man kunde spela ihop hela bonusen på vilken nivå du ville

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man maxat bonuspoäng på en nivå kommer det inte fler poäng. Det är inte ändrade regler, det är precis som det ska vara.

 

 

fast det är ju ändrade regler om man jämför med i december och innan där man kunde spela ihop hela bonusen på vilken nivå du ville

 

Om du läser scouserandys tidigare inlägg ser du att han signade upp förra veckan. Alltså kör han - och har hela tiden kört - under de nuvarande bonusreglerna och ingenting har ändrats för hans del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte helt säker, kan någon säga bu eller bä, på om vi som signat med "gamla" bonussystemet får ut hela?

 

Jag har cashat ut $200 i bonuns nu... trots att jag inte spelat högre än $1/$2 som mest. Det borde ju vara omöjligt - om de inte har vett nog att ge oss gamla rävar de regler som vi hade när vi signade! (Dvs inget nivåtak)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Check... har inte uppdaterats på typ två dagar... och har spelat MYCKET under de dagarna, så väntar på att det ska droppa in ett par tjugor! :) Låter ju helt klar bra då om det är gamla reglerna som gäller!

 

 

För övrig, för mig som är grön, vilket pokerprogram rekommenderas ihop med TGC? Känner att jag behöver något så jag kan analysera mitt spel bättre....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar i vanliga fall på PP FL 2/4$ och brukar plussa en del. Har nu spelat 3 kvällar på TGC då jag tyckte att 300$ bonusen var lockande (just nu känns det som om det var en fälla dock).

 

Fösöker alltså spela på 2/4$ även på TGC för att klara hela bonusen, det känns som om det är hårdare motstånd på TGC och att bonusen inte riktigt uppväger detta.

 

Vad säger ni som spelar mkt där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit:

Och vad gör jag fel som bara får ner filer med innehållet:

"An Error has occoured while processing your request."

 

?

 

Testa att välja ett mindre intervall.. kan vara att det blir timeout pga att du exporterar för mycket på en gång. Men idag och igår verkar primas HandHistory ha deckat helt å hållet så det finns nog inte mkt å göra just nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit:

Och vad gör jag fel som bara får ner filer med innehållet:

"An Error has occoured while processing your request."

 

?

 

Testa att välja ett mindre intervall.. kan vara att det blir timeout pga att du exporterar för mycket på en gång. Men idag och igår verkar primas HandHistory ha deckat helt å hållet så det finns nog inte mkt å göra just nu

 

Den verkar vara lite upp och ner den där tjänsten... Fick ner de flesta av mina spelade dagar igår, men idag är det tokkört igen. Nåja.. fick ju de äldsta, så mindre risk att jag inte får ner alla nu!

 

(Någon som har ett sätt att få äldre HHs än 30 dagar?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min bonus gick ut efter 30 dagr, vilket gjorde mig redigt sne eftresom jg hade över$100 i olöst bonus som inte gick att få ut :((

 

Tror det bara är signup-bonusen på 200 bucks som är begränsad till 30 dagar? Den man får senare på 300 tror jag är obegränsad... eller åtminstonde har jag inte sett någon tidsgräns!

 

(Åkte på samma på min 200-bonus... svagt att man inte får någon varning! Hade typ 40 bucks kvar, missade en tjuga med 17 händer... ganska surt.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...