Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har nyligen börjat spela på den här siten och måste säga att jag är positivt överraskad. Supporten är genuint intresserad av att man ska trivas, något jag inte kan påstå om andra siter i Primanätverket.

 

De ringde mig och jag snackade med nån engelsk snubbe och jag får svar väldigt fort när det är något som krånglar. Sen att man måste ta ut pengarna via NETeller är något jag inte riktigt gillar men det får väl gå an, måste lära mig hur den skiten fungerar bara. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyligen börjat spela på den här siten och måste säga att jag är positivt överraskad. Supporten är genuint intresserad av att man ska trivas, något jag inte kan påstå om andra siter i Primanätverket.

 

De ringde mig och jag snackade med nån engelsk snubbe och jag får svar väldigt fort när det är något som krånglar. Sen att man måste ta ut pengarna via NETeller är något jag inte riktigt gillar men det får väl gå an, måste lära mig hur den skiten fungerar bara. :roll:

 

ja, jag har hört lite olika bud om supporten men jag har helt klart fått ett mycket bra bemötande och bra svar på mina frågor.

 

sen ni som har problem med att klienten hänger sig, jag kan få massivt lagg när jag har anmält mig till ngn MTT och väntar på att den ska starta...kan vara en variant av samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nyligen börjat spela på den här siten och måste säga att jag är positivt överraskad. Supporten är genuint intresserad av att man ska trivas, något jag inte kan påstå om andra siter i Primanätverket.

 

De ringde mig och jag snackade med nån engelsk snubbe och jag får svar väldigt fort när det är något som krånglar. Sen att man måste ta ut pengarna via NETeller är något jag inte riktigt gillar men det får väl gå an, måste lära mig hur den skiten fungerar bara. :roll:

 

Får du svar väldigt snabbt när nåt krånglar!? Jag skulle vilja kalla deras support den sämsta jag nånsin varit med om. Dom svarar verkligen inte på mail. Sen att det ringer nån snubbe när man signat upp precis är ju kanske trevligt men skulle föredra om dom svarar på mailen istället.

 

Hur gör ni för att få svar på era frågor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Jag signade upp på TGC genom länken på PF sidan för ca 2 månader sedan. Då skulle man visst bortsett från bonus få lite grejer.

Jag undrar om tillvägagångsättet har ändrats för hur man ska göra för att få grejerna? Tror jag skickar ett privatmess till nån med nödvändiga uppgifter, men nu ska man maila till en mailadress med samma uppgifter?

Måste jag skicka de uppgifterna igen? Har spelat tillräckligt med raked händer så det ska inte vara nåt problem.

 

Eller är grejerna på väg och det bara tar lite längre tid? Kan gott vänta om det bara händer nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får du svar väldigt snabbt när nåt krånglar!?

Japp, och om jag inte får svar med en gång så åtminstone samma dag.

 

Jag skulle vilja kalla deras support den sämsta jag nånsin varit med om. Dom svarar verkligen inte på mail.

 

Märkligt. Jag har varit med om betydligt sämre support än vad TGC har. Jag får bra svar, koncisa svar och svar som faktiskt är mer än standardsvaret att de ska titta på problemet och återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag reggade mig på TGC i slutet av Oktober via den länk som finns på PF för att få ta del av bonus och keps och två kortlekar.

 

I fredags trillade det ner en keps.

Nu har jag då en fundering. När jag signade så var det en keps och två kortlekar som man skulle få för att signa via PF länken.

Nu är det ändrat och man får bara en keps. Förstå jag saken rätt att det är inte när man signar som spelar roll, utan vad som gäller efter 8 veckor (den tid det tar innan man kan förväntas få sina saker)?

 

Alltså, när jag signade så gällde en keps och två kortlekar. 8 veckor senare var erbjudandet bara en keps, och därför fick jag bara en keps och inte två kortlekar också?

 

Bara så jag vet vad som gäller om man ska regga sig via nån länk på PF i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

raptorjr, ebjudandet ändrades den 1/1, alla som signade innan det ska få 2 kortlekar enligt den gamla kampanjen.

 

Dock så blev det lite fel i utskicken förra veckan, PMa Nusseman med dina uppgifter så kollar han av mot adresslistan, så ordar det sig.

 

Enjoy! :D

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

raptorjr, ebjudandet ändrades den 1/1, alla som signade innan det ska få 2 kortlekar enligt den gamla kampanjen.

 

Dock så blev det lite fel i utskicken förra veckan, PMa Nusseman med dina uppgifter så kollar han av mot adresslistan, så ordar det sig.

 

Enjoy! :D

 

- QoS

 

Lite OT, men vilket var det senaste datumet man skulle skickat in till pokergoodies för att få sina grejer den här omgången?

Känns inte som som mitt mejl kommit fram (x2) :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej!

Funderar pa att kora TGCs 1500 dollar bonus. Nagon som kort den? Maste man lagga in pengar i en pot for att den i bonusen ska raknas som raked? Laste sa mycket jag kunde om den pa deras sida och det verkade bra men efter att ha last traden har sa har jag blivit lite osaker. Om nagon kort den bonusen sa sag garna till.

 

// Ludde

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

jag körde deras sign up bonus för ett tag sedan, dom verkar lite ovilliga att betala ut den dock...får höra att jag ska vänta mellan 24-48 timmar varje gång jag frågar..har gått 48 h två gånger nu sen jag frågade, känns som att dom pengarna får jag nog glömma och försöka casha ut mina pengar istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Funderar pa att kora TGCs 1500 dollar bonus. Nagon som kort den? Maste man lagga in pengar i en pot for att den i bonusen ska raknas som raked? Laste sa mycket jag kunde om den pa deras sida och det verkade bra men efter att ha last traden har sa har jag blivit lite osaker. Om nagon kort den bonusen sa sag garna till.

 

// Ludde

 

Jag körde $1500 bonusen i Nov-Dec förra året. Raked hands räknas som vanligt i Prima nätverket. D.v.s. du behöver inte lägga pengar i potten. Däremot måste du bli tilldelad kort och potten måste komma över en viss summa (osäker på hur mycket det är). Jag tyckte att bonusen gick ganska snabt att cleara. Man måste dock spela på minst NL100 för att det ska gälla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag körde deras sign up bonus för ett tag sedan, dom verkar lite ovilliga att betala ut den dock...får höra att jag ska vänta mellan 24-48 timmar varje gång jag frågar..har gått 48 h två gånger nu sen jag frågade, känns som att dom pengarna får jag nog glömma och försöka casha ut mina pengar istället.

 

Jag har kört ett antal bonusar på TGC. Ibland har det hänt att de varit lite sega med utbetalningarna av dessa. Men fortsätt skicka mail till dem så får du säkert bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köra pf:s 1550$ sign up på tgc och läste deras Terms and Conditions för det:

 

*Players who have already received a Sign-Up Bonus from one of the Multiplayer Poker Rooms within the Belle Rock Gaming Group may not take part in this Promotion.

 

Finns det någon sida inom primanätverket man inte får ha ett konto på för att cleara denna bonus?

 

Frågan kanske är dum, men jag har ingen lust att slita för att sedan inte få nåt för det.... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köra pf:s 1550$ sign up på tgc och läste deras Terms and Conditions för det:

 

*Players who have already received a Sign-Up Bonus from one of the Multiplayer Poker Rooms within the Belle Rock Gaming Group may not take part in this Promotion.

 

Finns det någon sida inom primanätverket man inte får ha ett konto på för att cleara denna bonus?

 

Frågan kanske är dum, men jag har ingen lust att slita för att sedan inte få nåt för det.... :oops:

 

Lucky Nugget poker & River Belle poker. Tror inte att det är några andra men är inte helt säker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...