Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

Någon som lyckats signa sig på The Gaming Club Poker Room och redan varit medlem på Expekt.com och Ladbrokes.com?

 

Det blir ju helt knas. Gaming Club känner av mitt medlemskap hos Prima och fyller automatiskt i det alias jag har hos Expect och kräver sedan antingen ett verifieringslösen som jag skulle fått vid tidigare reggning hos Prima men det har jag inget minne av... Alternativt att jag drar in min e-post för att få ny kod men då får jag felet att adressen inte stämmer fastän det är den enda adress jag använder...

 

Strul.

 

Länk: http://www.gamingclubpoker.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det blir ju helt knas. Gaming Club känner av mitt medlemskap hos Prima och fyller automatiskt i det alias jag har hos Expect och kräver sedan antingen ett verifieringslösen som jag skulle fått vid tidigare reggning hos Prima men det har jag inget minne av...

Strul.

 

Knas? Det går ju att välja att dom ska skicka en ny kod för att verifiera kontot. Bara att klicka på länken i mailet sedan som dom skickar till dig så funkar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Lydde rådet ovan, men formuläret på siten fungerar inte och efter 24h har de inte svarat på mitt mail.

Det är lustigt hur snabbt man tappar tålamodet när man börjar misstänka att man inte får sina utlovade bonusar :)

 

Edit: Och dagen efter att jag skrev det här så dök pengara så klart upp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

TGC (och kanske resten av prima) har nyligen börjat med 0.25-0.5 FL-bord. Räknas spel på dessa in i de 50 händer som man måste spela för att kvalificera sig till deras $1000 freerolls? Vad menas med en raked hand på prima?

 

Jag frågar för att jag just spelat två bord i nästan två timmar, vilket borde bli bra mycket mer än 50 händer, men inte fick jag vara med i turneringen inte. :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter viss brevväxling med supporten, som för övrigt borde få nåt pris för sin nästan imponerande oförmåga att besvara en väldigt rak och enkel fråga med en mening med färre än 60 ord, verkar det som om man måste se floppen för att handen ska räknas.

 

Men så jävla mycket som de ansträngde sig för att undvika att ge ett rakt svar på frågan så vet man ju inte om ens det räcker. ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En raked hand på prima är en hand där en rake tas och du har bidragit till potten. Oavsett om du ser floppen eller inte. Dock måste man spela på lägst 0.25/0.50 bord. Därför man måste spela ett tag, för på de nivåerna är det inte alltid säkert att potten går upp till 5 dollar som krävs för att det ska dras en rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta stod i ett av de svar jag fick:

 

A hand will only contribute to your total rakes if you have added funds

to the pot when the hand becomes raked or when it is already raked.

 

Folding before a hand is will not increase your raked hand amount.

Jag tolkar i alla fall detta som att man måste vara med när potten blir rakad. Fast vad sista meningen egentligen betyder kan man ju diskutera.

 

Därför man måste spela ett tag, för på de nivåerna är det inte alltid säkert att potten går upp till 5 dollar som krävs för att det ska dras en rake.

 

Det stämmer inte. Om det finns en undre gräns så är den $1, åtminstone på 0.25-0.5 FL-borden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
nu säger dom att jag måste skicka en kopia av min "utility bill"... vad är det för räkning?... får alla som signar upp sig på gaming club gå igenom detta?... aldrig vart med om liknande...

Inte på Gaming Club, däremot på Pacific. Det brukar inte vara något strul när det en gång kollat alla detaljerna.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu ska jag fixa ett "bank statement with your address details on it"... vad är det exakt, om jag nu skall gå och fråga om detta på banken??... jag kommer ju inte åt mina 500$, det är ganska störande...

 

Det är ett vanligt konotutdrag från banken typ.

Du har väl något bankonto iaf? Där barnbidraget glider in ;)

 

Så ta ett vanligt foto (digitalt då..) där ditt namn och bostadsadress tydligt syns. Du kan ju oxå läga ditt vanlig legg/id kort synligt (har du inget sånt så ta passet) dom vill bara se att du är DU lixom. Och att du inte försöker lura dom på något sätt. Hoppas det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu ska jag fixa ett "bank statement with your address details on it"... vad är det exakt, om jag nu skall gå och fråga om detta på banken??... jag kommer ju inte åt mina 500$, det är ganska störande...

 

Det är ett vanligt konotutdrag från banken typ.

Du har väl något bankonto iaf? Där barnbidraget glider in ;)

 

Så ta ett vanligt foto (digitalt då..) där ditt namn och bostadsadress tydligt syns. Du kan ju oxå läga ditt vanlig legg/id kort synligt (har du inget sånt så ta passet) dom vill bara se att du är DU lixom. Och att du inte försöker lura dom på något sätt. Hoppas det löser sig.

 

barnbidraget ja ;) ... jo, jag har ju lönekontot... och IDkopia har jag redan skickat in... de vill väl dubbelkolla... men de vill ha gatuadressen på papper och då gäller väl inte kontoutdragen... menar de verkligen kontoutragen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jamen på ditt kontoutdrag står väl oxå din adress? Annars kommer ju brevbäraren få svårt att hitta din brevlåda.

 

På mitt kontoutdrag (föreningssparbanken) står iaf adressen i högra övre hörnet har jag för mig!?

 

Ta en bild på lönespecen annars då? Även där står ju adressen...

 

Lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...