Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

Undrarade samma sak förra veckan, fick följande av supporten.

You will be pleased to know that you can check the number of BRPs you

have earned by pressing the Promotions & Events button in the poker

software. Click on the link near the top of the page that comes up and

you will be taken to a form where you fill in your user account number.

 

Kindly note that this counter is 24 hours behind the action, so you may

get an error message stating that you do not qualify for this promotion.

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

quizz_kid hur går det med dina stålar? Har dom lagt beslag på dom likadant som de gjorde för mig?

 

För mig funkade det att sätta in pengar, men efter massa tjafs med deras support om den obefintliga bonusen och deras ständiga "technical difficulties" så bestämde jag mig för att ta ut alla slantarna (då ungefär -100$ mot vad jag satte in). Men då var det helt plötsligt "security reasons "för att spärra, och man skulle skicka in det ena efter det andra. Det har gått en vecka nu

och jag har skickat in all j-vla skit som de har krävt. Men det är alltid samma gamla vanliga svar från support "inom 24h". 24h senare, "inom 24h till 48h".

 

 

Inom en vecka kommer jag presentera en hel del irriterande fakta om TGC, bland annat vågar jag påstå att de vilseleder sina kunder samt rent ut sagt ljuger!

 

Kommer bjuda på ett väldigt intressant svar från en på deras support, det går i stil med.

Jag mailar en fråga/påstående "X" angående deras bonus till support. Support svarar "X är inte sann".

Humm men skummt, för jag läste ju på en av de större poker-siterna att det skulle vara så. Jag mailar den poker-siten och ber dom ändra infon på sin sida så det stämmer med hur TGC säger att det egentligen funkar.

 

-"Visst, ska bara maila dom själv och kolla så det stämmer"

Svarade dom.

Han mailade TGC-support med samma fråga som jag hade ställt. Men får svaret

"X är sann"! OCH det är exakt samma person på supporten som har svarat! Det här är inte frågan om något missförstånd utan rena lögner från

TGC. Till den lille användaren säger dom en sak men när en större aktör

frågar samma fråga någon dag senare så är det inte alls samma svar.

 

Vill tillsvidare varna alla för att spela på TGC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom vet verkligen inte när dom har gått för långt.

 

Efter att ha skickat in bild på ID samt en räkning och fått höra

det vanliga "inom 24h", 24h senare "inom 24-48h", 48h senare osv. You get the point. Så får jag följande svar från supporten (självklart efter att jag själv skrivit och frågat vad i helv-te de håller på med):

 

"Our Processing Department could not open your encrypted documentation.

They have attempted to do so in all formats. "

 

Ehhhh... Enrypted documentation? Jag skickade dom en PNG bild, om de verkligen är seriösa nu (vilken jag iofsig inte tror de är), då är bara en sådan här grej ett så pass starkt bevis på att de är totalt inkompetenta att ingen borde spela där.

 

Passa er för TGC, om ni vill lira Prima så välj något annat ställe. Dessa gossar är inte att lita på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt plötsligt lyckas de öppna PNG filen, men då duger inte legitimationen!

 

 

Observera att det tagit flera dagar för dom att komma fram till detta.

 

De accepterar inte svenska ID-kort, jag måste skicka in kopia på körkortet.

Otur bara att man inte har något.

 

 

Och vad som är ännu mer intressant, och vad som gör dom ännu mindre trovärdiga är:

 

Dom har låst upp mitt konto, bankrollen är 0. Men dom har erbjudit att sätta tillbaka pengarna som jag försökt ta ut, så att jag kan spela.

 

MEN VÄNTA lite nu, om de är så misstänksamma mot mig nu, jag får ju absolut inte plocka ut några pengar. Om de nu har anledning att misstänka mig för något fuffens, hur f-n kan de då erbjuda mig att spela med pengarna? Det är så uppenbart att det är riktiga bluffmakare man har att göra med så det är ju pinsamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De accepterar inte svenska ID-kort, jag måste skicka in kopia på körkortet.

Otur bara att man inte har något.

 

Har du inget pass heller?

 

Jo visst har jag ett pass, men det är ju inte där skon klämmer. Dom kommer ju helt enkelt inte ge sig, så är det bara. Varför ber dom mig tex skicka in leg, vägrar svara på 3+ dagar, och sedan får man snabbt ett svar att svenska ID'n duger inte? Vad trodde de jag skulle ha för ID? Dom vet ju att jag är svensk.

 

Vet inte om jag vågar skicka något mer till dom här, jag har inte förtroende för dom. Känns inte säkert att skicka passuppgifter till dom (är det överhuvudtaget lagligt att gör en kopia på passet?), jag får en obehaglig känsla av att dessa personer kan sälja vidare uppgifter till kriminella. Visst jag är säkert för paranoid nu, men har de varit förtroendeingivande hittills?

 

 

Hela historian är ju bs.

1. Dom säger att dom ska skydda MIG mot "fraud"

2. Jag försöker flytta tillbaka pengar till samma konto som de drog ifrån,

måste vara en jäkligt avancerad scam från någon då.

3. Dom är villiga att låta mig ha pengarna på pokerkontot, men exakt HUR skyddar då mig mot "fraud"?

 

Snälla den som kan knäcka deras logik, skriv gärna ut koden. Jag tror det kan ligga ett nobelpris i potten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jo visst har jag ett pass, men det är ju inte där skon klämmer. Dom kommer ju helt enkelt inte ge sig, så är det bara. Varför ber dom mig tex skicka in leg, vägrar svara på 3+ dagar, och sedan får man snabbt ett svar att svenska ID'n duger inte? Vad trodde de jag skulle ha för ID? Dom vet ju att jag är svensk.

 

Att de inte tar svenska IDn förvånar mig inte särskilt, kan inte minnas att ett svensk ID (dvs. typ posten-IDn) accepterats utomlands. Innan accepterades vad jag minns inte ens svenska körkort förrän vi gick med i EU.

 

Du har dock en poäng, det verkar bra skumt att du inte kan återföra pengarna till samma konto som du tog dem ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att de inte tar svenska IDn förvånar mig inte särskilt, kan inte minnas att ett svensk ID (dvs. typ posten-IDn) accepterats utomlands. Innan accepterades vad jag minns inte ens svenska körkort förrän vi gick med i EU.

 

Du har dock en poäng, det verkar bra skumt att du inte kan återföra pengarna till samma konto som du tog dem ifrån.

 

Men det är egentligen helt irrelevant, dom hade ju bestämt sig redan från början att de skulle strula. Först var det 3 dagar innan dom skrev "skicka igen utan kryptering", sedan kunde de helt plötsligt öppna bilden när jag påpekade att det var en vanlig jäkla PNG bild. Verkar som de verkligen hade ansträngt sig innan va?

 

Det är ju uppenbart att dom vill att jag ska säga "ja snälla flytta tillbaka pengarna", och sedan hoppas de att jag ska gå i deras fälla och chipdumpa, glöm det. Dom här idioterna är så lättlästa att det är löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet hur man gör för att kolla sin "transaction history" hos the gaming club. Jag mejlade supporten och fick det här svaret

"You can view a list of all transactions on your account from within the software. To do so click on the banking menu, then click on "Cashcheck".

 

Men antingen är jag blind eller så var supportkillen pårökt för jag hittar då ingen cashcheck knapp efter jag klickat på bankknappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den ligger under "menu" knappen....nu till min fråga, nån som har problem med och få hem handhistory? funkar inte för mej längre, står bara error nåt när filen kommer, kan de bero på ny brandvägg som tjötar om att d är farligt o tvingar mej att godkänna att jag verkligen vill ha ner filen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, jag tar den late mannens väg:

 

Hur tar jag bäst ut pengar från mitt TGC-konto? Jag har inget netteller-konto eller dylikt. Enda sajten jag tagit ut pengar från förut är multipoker som satte in direkt på kontot. Satte in lite pengar på TGC för att sponsra vår live-förening (brokelads-pojkarna förstår) och har spelat upp dem ganska bra nu. Har fortfarande lite kvar på min $200-bonus, men när jag spelat in hela den bonusen tänkte jag ta ut alla pengar från TGC.

 

Så, frågan är; Hur gör jag det smidigast?

 

Tänkt spela vidare på multipoker (förmodligen) senare, så vet inte riktigt om jag kommer att använda något netteller-alternativ i framtiden... är det fortfarande bäst med sådant?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

nu har jag hållt på och strulat med supporten ett tag eftersom jag inte lyckas signa pga alias på expekt verkar det som, här är svaret:

 

"After much investigation and a number of phone calls to Prima Poker, it appears that the problem with your account is that you do not have a Poker Room account with Expekt.com. According to Prima Poker, the account you have with them is a Sports Book account. You would have to create a poker account with them using the same alias and the same e-mail address, and then attempt the alias registration with us again."

 

schkumt detta, lirat där i ett halvår...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TGC ändrar äntligen sin bonuskrav - se nedan mailet jag fick från dom. Orkar inte översätta, men numera behöver man inte bidragit med pengar i potten, bara fått kort tilldelat sig - precis som på de flesta andra sajter.

 

---

 

As most of you know, we’ve gotten a lot of feedback (mostly negative) about the way raked hands are calculated at the poker rooms we support here at Referback.com. As a result of all the feedback & suggestions that they have received, they made some rather monumental changes to the definition of a raked hand.

 

As of this moment, the raked hand definition at The Gaming Club Poker Room, The Lucky Nugget Poker Room and The River Belle Poker Room have changed and is now the following:

 

“Any player who is dealt cards, where the pot is raked a minimum of 0.25c”

 

So it’s no longer necessary to contribute to the pot for it to be deemed a raked hand for you. As long as you’ve been dealt cards, and the rake taken is 0.25c, you’re good to go. This applies to certain stake levels of course and can be seen in the software help files or on the respective poker room websites.

 

What does this mean for you as a player?

Quite simply, earning bonuses will be that much quicker & easier. The poker rooms are not altering the BRP bonus structure so you will still earn BRP’s for promotions in the same way. The only difference is that the allocation of points for raked hands per limit will change to the following:

 

$0.25/$0.50 --> 1 BRP

$0.50/$1.00 and above --> 3 BRP’s

 

If you’re familiar with the BRP system already, you can see that not much has changed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TGC ändrar äntligen sin bonuskrav - se nedan mailet jag fick från dom. Orkar inte översätta, men numera behöver man inte bidragit med pengar i potten, bara fått kort tilldelat sig - precis som på de flesta andra sajter.

Antligen lyssnar siterna pa de rockiga bonushororna som bara fyller upp en stol och ser 10% av flopparna i vantan pa sin bonus! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...