Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lång tid brukar det ta för GaminClub att genomföra ett NetEller uttag? Förde över igår morse men inget har kommit in till mitt NetEller konto än...

 

Vet inte med just TGC, men för andra Primasajter (RoyalVegas och bet365) har det tagit lång tid för mig. Ibland ända upp till en vecka.

 

Edit: fast det är klart, utbetalningstid/-rutiner kanske inte är gemensam mellan primasajter... Nåja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid brukar det ta för GaminClub att genomföra ett NetEller uttag? Förde över igår morse men inget har kommit in till mitt NetEller konto än...

 

Om det är första gången du gör överföringen till Neteller från GC kan det ta 2-3dagar......

Normalt brukar det ta ca. 1 dag... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår skulle jag föra över lite dollars till mitt neteller konto o allt verkade gå bra, men idag när jag logga in på TGC så hadde pengarna kommit tillbaka till mitt TGC konto. Nån som vart me om nåt liknande eller vet vad som kan ha hänt?

 

Du försökte inte ta ut ett ojämt belopp? Vet att många siter bara låter dig ta ut jämna dollar. Hur just TGC gör vet jag inte men det kan vara felet iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! min första post här :D

Har nu suttit och horat några dagar på gaming club....dom två första dagarna fick jag ut 2st bonusar på $20 st, dom sattes in på mitt konto och jag fick även besked om detta via mail.

 

Men efter det har statistiken stannat upp? jag e ute efter $300 bonusen. När jag kollar på mina Bonus Redemption Points så har det inte hänt något på flera dagar, även fast jag har spelat många många rakade händer. Sitter med 4 bord i 4-5 timmar om dagen.

Så här har det sett ut i 3-4 dagar nu:

 

Total Points Earned: 700

Total Bonus Points Paid Out: 600

Points until next Bonus: 200

Bonus Cash Remaining: 260

 

Någon som har någon aning ;)

 

har även mailat dom utan att ha fått något svar :evil:

 

(Skall även tilläggas att jag gillar denna sida skarpt, har 5 dubbblat mina $100 insatta på bara en vecka hittills :D )

 

/scouserandy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nää jag har fått 1800 poäng ($120) genom att grinda på NL/PL 0,25.0,5 borden. Och ändrar dom reglerna, borde dom ju fan medela det.. Fick senast idag $20. Eller det det var från gårdagens spel föresten, sorry.

 

Vilken nivå spelar du på scouserandy?

 

Om du signade upp innan de ändrade reglerna så kör du med de gamla men alla nya får de nya reglerna. Vet inte exakt när de ändrade men runt årskiftet tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stod det ingenting om när jag signade upp förra veckan. Då stod det att för varje 300:e rakade hand på.25/.50 skulle man få $20 och för var 400:e rakade hand på .5/1 skulle man få 3*$20.

 

jaha, det låter som ytterligare en version av bonusen då... Ibland undrar man ju om de själva vet vad de erbjuder

Nu är det den här informationen på hemsidan iaf

 

lång länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...