Gå till innehåll

SAJT: GamingClubPoker.com


Adam Holmes

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skulle precis logga in på TGC, och får ett meddelande som säger att jag redan är inloggad och att jag skall stänga ner den första clienten för att kunna logga in!! Vad är detta? Jag är absolut inte inloggad, av mig själv iaf..maila supporten, men tar ju ett tag innan dom svarar...nån annan som får upp samma mess??

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har nu clearat TGC:s $1500 bonus. Fick ett mail som sa att bonusen var godkänd och hade utbetalats till mitt konto. Men inte har jag fått några pengar till kontot! Någon som varit med om detta?

 

Har mailat supporten men inte fått svar. Återstår att se om jag får något svar överhuvudtaget. Har inte fått det tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag fortfarande inte fått något svar på mina e-mail så ringde jag deras support. Killen i supporten säger att dom nu manuellt ska ordna så att bonusen betalas ut och att det då ska ta ytterligare 24-48 timmar innan pengarna landrar på kontot. Vilket skämt! Har ju redan väntat 36 timmar efter det att de via e-mail meddelat att bonusen var utbetald.

 

Sedan när jag frågar varför dom ignorerar mina e-mail så försöker han patetiskt nog hävda att dom svarat. Löjligt med tanke på att jag får alla andra e-mail från support@gamingclubpoker.com. Även personliga e-mail. Men just mailen med svaren på mina frågor får jag inte av någon konstig anledning. OMG!

 

Summa sumarum: Undvik denna skitsajt!!! Har kört gissningsvis cirka 30 sajter och denna sajt har överlägset sämst support. Utan konkurrens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag fortfarande inte fått något svar på mina e-mail så ringde jag deras support. Killen i supporten säger att dom nu manuellt ska ordna så att bonusen betalas ut och att det då ska ta ytterligare 24-48 timmar innan pengarna landrar på kontot. Vilket skämt! Har ju redan väntat 36 timmar efter det att de via e-mail meddelat att bonusen var utbetald.

 

Sedan när jag frågar varför dom ignorerar mina e-mail så försöker han patetiskt nog hävda att dom svarat. Löjligt med tanke på att jag får alla andra e-mail från support@gamingclubpoker.com. Även personliga e-mail. Men just mailen med svaren på mina frågor får jag inte av någon konstig anledning. OMG!

 

Summa sumarum: Undvik denna skitsajt!!! Har kört gissningsvis cirka 30 sajter och denna sajt har överlägset sämst support. Utan konkurrens.

 

Har vantat i ca 3 man pa en cashout pa $12K. Javla meck med div. document\ID hit och dit. Sa lagger nog ner den sajten sen. Dessutom ar ju prima rigget sa.... :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag fortfarande inte fått något svar på mina e-mail så ringde jag deras support. Killen i supporten säger att dom nu manuellt ska ordna så att bonusen betalas ut och att det då ska ta ytterligare 24-48 timmar innan pengarna landrar på kontot. Vilket skämt! Har ju redan väntat 36 timmar efter det att de via e-mail meddelat att bonusen var utbetald.

 

Sedan när jag frågar varför dom ignorerar mina e-mail så försöker han patetiskt nog hävda att dom svarat. Löjligt med tanke på att jag får alla andra e-mail från support@gamingclubpoker.com. Även personliga e-mail. Men just mailen med svaren på mina frågor får jag inte av någon konstig anledning. OMG!

 

Summa sumarum: Undvik denna skitsajt!!! Har kört gissningsvis cirka 30 sajter och denna sajt har överlägset sämst support. Utan konkurrens.

 

Har vantat i ca 3 man pa en cashout pa $12K. Javla meck med div. document\ID hit och dit. Sa lagger nog ner den sajten sen. Dessutom ar ju prima rigget sa.... :x

 

Ajdå, det låter inte särskilt hoppingivande för mig. Fick till slut bonusen utbetald till mitt pokerkonto, men nu återstår alltså den svåra biten? Att få pengarna utbetalade till Neteller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog över en vecka för TGC att kontakta mig, sedan så fick jag ett luddigt svar, och efter det så gick det snabbt att få svar i två tre dagar, sedan när jag skicka igen så tog det 8 dagar.

 

Sjukt kasst. River Beller Ent. suger... :evil:

 

Bet365 verkar vara det enda stället man kan lita på, vad gäller Primas olika sajter. Tyvärr. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...