Gå till innehåll

PokerHost


MR_Jimmy

Recommended Posts

Någon som lirar där? Sitter och snackar med deras live support (plus för den), tycker killemn i supporten inte verkar ha 100 koll på allt dock. Han säger bla att man ska kunna cleara alla bonus på sidan, utan att sätta in. Har sparat hela chatten om det blir nått strul. Tacksam för råd om sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 176
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte börjat lira där än... verkar dock som ett bra deal. 50% rakeback mostvarar ju bonusen, och man ska kunna ta en ny bonus hela tiden när den gamla är klar. Det ska va öppet med bonusarna fram till september, jag tänkte prova snart, har lite andra ställen som jag ev ska ta före, men har någon lust att testa lira hade det varit kul att höra er respons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara tillägga att jag pratat med deras poker manager (tror jag hon var iaf) dom verkar väldigt måna om sina spelare, och i detta fallet framtida spelare. Vädligt schyssta dealer på så pass stora bonusar. Jag tänkte jaga efter deras 2000$ bonus, 20 000 raked hands krävs (alltså räcker det att sitta vid ett bord för att få raked hands) man har ända fram till september den siste att spela in sina raked hands. Måste vara en superbonus för en lowlimit grinder, typ NL50-NL100.

Men innan man sätter in sitt kapital där, hade varit kul att höra någon som spelat där innan. Fungerar allt felfritt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat hos dom när dom låg på Tribecca och har även haft kontakt med en Svensk kille som jobbar där. Har aldrig haft något problem med uttag på något sett hos dom.

 

Men kan inte säga hur dom är efter flytten till Microgaming. Men mitt helhets intryck är att dom är seriösa och väldigt trevliga emot sina spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är på G! Håller på med unibet just nu, tänkte ta ladbrokes innan också... sen bär det av till Pokerhost. Håller med dig om att deras bonus ser mkt bra ut. Dessutom har man ända till september på sig att cleara den, inga brådska med andra ord, perfekt om det dyker upp nått super erbjudande då kan man haka på det parallellt med pokerhost.

Kom på att en annan pfare spelar där nu som jag pratar med på msn ibland, han har inte klagat på nått än så länge mer än riggen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu gör du mig väldigt osäker... jag har pratat med deras manager och enligt henne är det: en raked hand får man varje gång raken blir över 0,25, alltså krävs 20 000 raked hands för den största bonusen. Kolla på tex bonuswhores:

 

$.25/$.50 No Limit $2.88

$.50/$1.00 No Limit $4.59

$1/$2 No Limit $5.58

 

Den är absolut bra... men vadå... för att räkna extremt lågt. Man rakear 0,15 i i snitt per hand man spelar (har ingen koll på siffror men det måste va mer i snitt) isåfall får dom in 3000$ i rake. Någon som har bättre koll på siffor får gärna rätt till min höftning här :)

Dessutom hade det varit väldigt trevligt att höra någon som clearat just denna bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter också och funderar på att jaga dessa $2000, och letar också en hake med dealen.. känns nästan för bra för att vara sann.

 

Om inget oförutsett inträffar så börjar nog jakten i början på maj.

 

Det jag inte riktigt förstår.. måste man maila dom och fixa bonuskod eller liknande? Finns ingen solklar bonuskod att använda om jag fattat saken rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay,

 

Lirade in signup på $300 (STÖRRE bonus tar man senare, som RELOAD, eftersom sista datum för den är imorrn den 15.e april) , NL20, 9 tablat för 3000 raked hands. Snacka med supporten för att beivljas bonusen, nekad pga de påstod att jag hade 157 raked hands för lite, trots att det stod klart över 3000 raked i mitt fönster (och jag har enbart rakeat händer efter jag signa up för bonusen). Suck. Halv Tilt. Lirar in resterande händer, torskar 2 inköp (så kul o spela omotiverad o halvtiltad), tebax te chatten o skickar förfrågan igen.

 

De bekräfta antalet rakade, fick in bonus pengarna på sekunden i kontot. Bad om en reload, blev beviljad en reload. Snabbt, enkelt o pålitligt.

Enda minuset var antalet raked hands som inte överenstämde först, så tips är att kolla hur mycket du rakeat VIA SUPPORT någongång i början så vet var du står.

 

Summering; Riktigt bra bonus, inget krångel och inge "hake" som någon tidigare sökte. Finns gott om bord dygnet runt på de flesta nivåer och DU FÅR SPELA FLERA BORD.

 

Jah lycka till grabbs, ses vid borden.

 

.kidane

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen exakt tid, men jag började i måndags den 9.e april o var klar nu i fredags den 13.e. Spela till o från varje dag, hade ett prov o en hel del arbeten att lämna in så pokermässigt gick väl rakeandet snabbt.

 

Det är INTE contributed, räcker med att du blivit tilldelad kort (för att ytterligare klargöra, det räcker med att du sett dina kort).

 

Borde nog tillägga att det är sista dagen IDAG (sön 15.e april) att be om en reload, så jag föreslår att man ger sig på en maffig SIGNUP medetsamma.

 

.kidane

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iofs är jag i första hand ute efter signup bonusen som är likadan. Men på deras sida står det ju att sista dagen för reloadbonusen är 15 juni? Stämmer alltså inte det?

 

Men har jag förstått saken rätt så behöver man inte sätta in pengar för att få reloaden? T.ex. så ska jag kunna göra en signup på $1000 och få $1000 till efter 10000 raked händer, och därefter köra reloaden på $2000 utan att behöva sätta in nåt? Förutsatt att jag nu inte torskar min första tusing =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer alldeles utmärkt.

 

Känner mig tokigt naiv nu när man jobbat hårt för en snabb signup, bara för att tjäna maximalt på reloaden. Men nu har Deadlinen faktiskt förlängts till 15.e Juni, så bara att ta sin tid med signup bonusen.

 

...och sedan ta sig an en lika maffig reload, utan att behöva DEPOSITA mer pengar.

 

.kidane

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för infon kidane!

 

Smart plan det där med reloaden...

 

Så om man sätter in typ $300. tar bonusen på $300 och har någonstanns runt $1000 på kontot...

så kan man ändå köra $2000 rh reloaden???

 

Känns skumt bra det med :)

 

 

Har du tagit ut några pengar (eller någon annan här på pf) än. och det har isfall funkat?

 

/Lim

 

Du kan ju bara köra reload på så mycket du har på kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...