Gå till innehåll

PokerHost


MR_Jimmy

Recommended Posts

  • Svars 176
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ingen här på forumet tidigare haft problem med Pokerhost/Prima?

 

För man läser ju dessa historier om hur folk får deras account freezade och att supporten rakt av skiter i dem efter det. Sjäv lirar jag på Pokerstars och vet att om jag någonsin får problem så går det att lösa på ett bra sätt.

 

Men någon pokerhost lirare som upplevt något konstigt tidigare?:oops:

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag pratade nyss med livesupporten ( kanonbra service! ) och detta fick jag fram:

 

you: Do you know anything about a special bonus for swedes?

Jesus: Yes, this bonus works with the raked hands you earn at the tables.

Jesus: And you can choose in 5 different codes, that depends on the amount of money you have on your account or you deposit.

Jesus: The codes are:

Jesus: SWE100, SWE250, SWE500, SWE1K, SWE2K.

you: Thanks! Great info.

you: Is it true that every raked hand counts, even if i do not contribute to the pot?

Jesus: Yes that is true.

you: And i must rake ten times the amount i deposit? And I can play up to ten tables at once?

Jesus: Jesus: Yes you can play up to ten tables at once.

Jesus: To earn a raked hand, the rake on the table must be over $0.25

you: How long is the bonus valid?

Jesus: It is valid until January 31st.

you: When is the last date for a deposit?

Jesus: You have until October 31st to request the bonus.

 

Det gäller alltså att köra igång bonusen innan månadens slut!

Vore kanon om nån som spelar här kan berätta lite hur insättning/uttag funkar, går det problemfritt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allesammans

 

Vi kan tyvärr inte idag skicka pengar tillbaka till VISA men däremot till erat bankkonto vilket för många är samma sak, tar ca 5 bankdagar om allt går som det skall. Vid insättning via CC så ber vi om viss dokumentation som klargör att du är du och att du godkänner köpet, om man gör insättning via cc så kan det vara smart att skicka dessa dokument direkt så när du vill göra uttag så går det mycket fortare. Tror nog att om ni frågar runt så har alla utbetalningar sköts korrekt har under min tid som chef här ( snart 17 månader) aldrig nekat någon uttag som rätterligen skall ha det. I bland kan det ha tagit mer tid beroende på dokument mm men normalt är vi väldigt snabba så fort vi har byggt upp en relation med spelaren.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hur ofta uppdateras "raked hands" i lobbyn?? Mina siffror stämmer inte. I förrgår splade jag ca 600 händer på NL50 SH och kollade dagen efter och såg att att jag hade 25 raked hands. Igår spelade jag 300 händer NL50 SH och 300 NL20 SH och jag både förlorade och vann potter som var långt över 5 dollar men det står fortfarande bara 25 raked hands i lobbyn och I livechatten så sa dom att jag inte spelat någon raked hands igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har märkt att raked hands uppdateras på hemsidan en gång per dag, normalt efter kl 18 svensk tid. Då med föregående dags siffror. Vet inte om det är midnatt svensk tid eller amerikansk tid som räknas som "Pokerhost-midnatt". Vore intressant att veta.

RJonsson: För mig har det funkat varje dag utan problem. Raked hands uppdateras som det skall. Tycker du skall kontakta livechatten igen. Dom brukar gå att snacka med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Kommer inte in några händer nu när jag försöker importera från pokerhost, står bara att det inte finns några nya händer, vet inte om det har något samband med uppdateringen av klienten? Någon annan som har problem?

 

Jag har exakt samma problem, så det är uppenbarligen något som har hänt efter uppdateringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...