Gå till innehåll

PokerHost


MR_Jimmy

Recommended Posts

Hoppla. Chatten funkade ju kanon. Dom sa att dom haft serverproblem och det nog var därför mina mail kommit bort. Lät lite skumt alt. tekniskt kass, men strunt samma.. Dom var kanon och bekräftade snabbt att jag spelar för den gamla bonusen, hur många händer jag hittills spelat osv.

Ej skitsajt längre - numera bra sajt.

 

Så bra att du fick hjälp. Menade inte att låta alltför sur eller gnällig själv, bara hade en helt annan uppfattning om supporten. Och nu har ju du fått uppleva hur hjälpsamma dom är också =)

 

Helnöjd med siten hitills, bara synd att dom ändrade villkoren. Men det kan man väl förstå om det blev för dyrt för dom. Bättre ändra villkor än att avbryta bonusen helt som en annan site gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 176
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo, lite surt att dom ändrade villkoren. Satte ju bara in $500 för att prova om sajten kändes bra för mig och därefter skulle jag sätta in $2000 i reload, men men.. så är det. Har full förståelse för att dom ändrade villkoren. Dom var helt enkelt för bra (läs: för dåliga för sajten)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan också bekräfta att det är en kanon site med superb support! Framför allt magnus :-) Inget strul alls för mig förutom då att dom ändrade villkoren men skönt att man inte klipper hela bonusen för "gamla" kunder, ett bra tecken på trovärdighet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen

 

Kan bekräfta att alla som satte in pengar före den 1 maj 2007 går på dom gamla villkoren vilket innebär att alla raked hands oavsett nivå eller om man bidrog till potten eller inte räknas. Så om du satte in den 30 april exempelvis så kommer vi att kolla på dom gamla villkoren och inte dom nya oavsett om allt spel skett efter 1 maj.

 

Raked hands i lobbyn är samma som förrut, tyvärr har inte Prima funktionen att visa enbart contributed raked hands än, dock så får du veta detta snabbt om du kontaktar oss, vi får rapporter från Prima varje dag.

 

Skall kika på handhistoriken och återkomma, dock undrar jag vad du har för användarnamn hos oss.

 

hoppas detta svarar på era frågor.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker PokerHost har hanterat det här bra.

Tänkte man 2 ggr innan man hoppade på sign-up:en så förstod man att det var bara den som skulle vara "lätt".

Vi har sett det flera gånger att de lätta bonusarna ändrar villkor efter siten fått in ett gäng spelare.

Bra support, inget skitsnack om bonusen, klara besked...bra jobbat!

 

Sen att $2000 till skulle ju suttit fint är det ju inget snack om :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

maggan får gärna förklara de nya reglerna igen. Det räcker alltså att man antingen betalar en rake som är dubbelt det man får i bonus, eller ett visst antal raked händer?

 

Alltså vill jag ha $2000 i bonus så är den avklarad antingen när jag spelat 20000 raked händer, eller har betalat $4000 i rake? Iaf som jag förstår inlägget ovan? Isåfall förstår jag inte varför man måste sätta en gräns på vilken nivå man måste spela på? Då man måste ha contributed hands så är väl $4000 i rake $4000 oavsett vilken nivå det spelats på?

 

En annan grej, i terms & conditions står det: "This offer is valid for initial deposits and one reload made between 05/01/07 and 09/30/07, inclusive." Vilket kan tolkas som att man kan börja på reloaden när man vill om man bara börjar innan den 30e september.

Fast på reload sidan står det att man måste börja senast den 15e juni och måste vara färdig innan den 30e september. Tycker de nya reglerna är lite otydliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

Bra fråga, ok så här ligger landet. Du har helt rätt att rake är rake oavsett stakes, men tidigare då vi gick efter raked hands så blev utfallet att spelade man på microlimits så nådde man raked hands utan att ha rejkat vad vi önskade, detta var ingen nyhet för oss men i längden går det inte att ha en sådan bonus eftersom vi förlorar pengar om kunden drar efter att ha clearat bonusen. Så för att jämna ut detta så kan man nu cleara bonusen genom att antingen nå dubbla insättningssumman i rake eller rätt antal raked hands, vad som nu kommer först. Statistiken visar att spelar man på dom lägre nivåerna når man raked hands först medans dom som spelar högre stakes kommer till raked amounts först. Problemet ligger egentligen i Microgamings sätt att ge raked hands, det finns ingen säker relation mellan raked hands och rake i dollar vilket skulle vara önskvärt, utan man får som operator räkna ut vad ens kundbas rejkar i genomsnitt per spelad hand, därefter sätter man villkoren och dom kan aldrig bli hundraprocentiga.

 

Sen vill jag tacka för din uppmärksamhet vad gäller villkoren för reloaden, det verkar som internetavdelningen kopierat villkoren för signup bonusen. Vad som gäller för reloaden är att man måste signa up före den 15 juni och sedan har man 3 månader på sig drygt att cleara den.

 

ha det bra tills vi hörs igen

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in 1000 dollar (före 1a maj) men hade problem med att borden frös när jag använde pokeroffice så efter ett ett tag tog jag ut pengarna igen. Har dock kommit uppdateringar nu till po2 så jag funderar på att kanske prova igen med eller utan programmet, är min bonus då (på dom gamla villkoren) fortfarande aktiverad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in 1000 dollar (före 1a maj) men hade problem med att borden frös när jag använde pokeroffice så efter ett ett tag tog jag ut pengarna igen. Har dock kommit uppdateringar nu till po2 så jag funderar på att kanske prova igen med eller utan programmet, är min bonus då (på dom gamla villkoren) fortfarande aktiverad?

 

PO fungerar nog inte ordentligt ännu. Klienten har frusit för mig ett antal gånger idag, alltid när man har nötterna förståss :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är bra att Pokerhost svarar här. Förstår fortfarande inte riktigt varför man inte kan spela NL50 längre för att få reload bonusen. Skulle säkert ta ett tag, men skulle hellre göra ett försök där på att dra in $4000 i rake och få $2000 i bonus. Vågar inte riskera min BR på högre nivåer. Förstår dock att ändringen till att man även kan dra in bonusen genom att dubbla raken är mer attraktivt för de som spelar på högre nivåer och det är ju smart med en sån ändring. Men hade varit trevligt om man kunde fått försöka på NL50 också.

 

Övrigt så tycker jag att en bonus har man ju inte bara för att vara snäll, man har den ju för att man vill dra folk till siten. Och mycket folk på NL50 måste ju i slutändan också vara bra för affärerna.

 

Nåja, började ju iaf insättningsbonusen i tid så jag får väl vara nöjd med det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen

 

Vi har pratat med många kunder efter det att vi ändrade villkoren och det verkar som många är av åsikten att .25 - .50 borde vara det lägsta limit för NL och pottlimit istället för 0,5-1 som det är idag. Vi kommer därför att ändra till detta med effekt omedelbart. Vill inte verka som vi hoppar fram och tillbaka men vi som alla andra siter försöker lyssna på våra kunder och anpassa oss därefter så långt det går. Andra villkor är som förrut men som sagt nu gäller 0,25 - 0,50 som lägsta limit för NL och PL.

 

Ha det bra och hoppas korten är med er.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej igen

 

Vi har pratat med många kunder efter det att vi ändrade villkoren och det verkar som många är av åsikten att .25 - .50 borde vara det lägsta limit för NL och pottlimit istället för 0,5-1 som det är idag. Vi kommer därför att ändra till detta med effekt omedelbart. Vill inte verka som vi hoppar fram och tillbaka men vi som alla andra siter försöker lyssna på våra kunder och anpassa oss därefter så långt det går. Andra villkor är som förrut men som sagt nu gäller 0,25 - 0,50 som lägsta limit för NL och PL.

 

Ha det bra och hoppas korten är med er.

 

mvh

 

magnus

 

Kanonbra, det är service. Nu gäller det bara att hinna klart med insättningsbonusen innan den 15e juni =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur länge hade man på sig att klara signup bonusen enligt de gamla kraven??

 

Tidskraven har väl aldrig ändrats? Det har väl alltid varit den 30e september som är sista dagen, både för reload och initial deposit bonusen. Men reloaden måste påbörjas senast den 15e juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en fråga till maggan123. Håller på med insättningsbonusen nu, och bara på skoj så kontaktade jag supporten för att få veta hur många av de händer jag spelat hitills som var contributed. Inte för att det spelar nån roll just nu eftersom jag spelar efter de gamla bonusreglerna. Men jag ville få ett litet hum om det ens vore möjligt för mig att spela in den största reloadbonusen på utsatt tid.

 

Men supporten kunde bara svara på hur många raked händer jag hade(samma som står i klienten och enligt utsago inte ska vara contributed) samt hur mycket min totala rake var.

 

Hur ska man få reda på hur många contributed man har om inte ens supporten vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket bra fråga,

 

vi får; eller ska få skall jag säga, rapporter dagligen från Prima som visar på hur många contributed raked hands varje spelare har, men dom har haft lite strul med att skicka rätt rapporter så jag håller på att jaga dom. Allt reggas ju så ingen förlorar på detta men det är lite dåligt att vi nte kan säga idag hur man ligger till men inom nån dag eller 2 så är detta fixat.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Ser att ni inte tar Moneybookers. Var precis på väg att signa upp med er nya bonus, men nu blir allt plötsligt väldigt jobbigt... :evil:

 

Ni har inga planer på att starta ett samarbete med Moneybookers? Typ dom närmsta dagarna? ;) Dom känns ju ändå som alternativet nu när NETELLER inte verkar sådär jättestabilt längre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...