Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fast de räknade fel fick vi ju mail om. De sa att de inte hade räknat med att det skulle bli så populärt.

De hade räknat ut en maxgräns men sen gjort en felbedömning om att maxgränsen antagligen inte nås och därför medelade de inte i förväg om att det faktiskt existerade en maxgräns.

 

 

På vilket sätt visste de precis vad de gjorde? Syftet med bonusen och avslutandet av bonusen kan knappast ha varit att de ville ha dålig publicitet (och dessutom förlorat x antal miljoner dollar).

 

 

Bonusstegens konstruktion samt att man skulle anmäla sig efter man spelat bonusen får mig att tro att det är uträknat i förväg . Hade Expekt låtit spelarna anmäla sig före man började spela så hade de haft full koll på när gränsen var nådd, men då hade man missat bonuserbjudandets långsiktiga värde, dvs då hade snacket och följdaktligen tillströmningen till sajten avstannat på ett mycket tidigare stadium.

 

Jag skiter egentligen i vilket. Deras sätt att hantera hela grejen är under all kritik, det tror jag många håller med om. Och oavsett syftet/upplägget av bonusen blev det generalfel. Även om hälften av spelarna hunnit bli klara och är nöjda med det så finns det lika många som inte är nöjda och som följdaktligen sprider detta till alla de känner + att 38.000 PF:are vet nu att de inte är att lita på.

 

Den ekvationen har de dock inte haft med i kalkylen.

 

Edit: Till de som ev. tror att Expekt ekonomiskt inte skulle kunna fullfölja sina åtaganden, så sålde de Parbet nyligen till Crypto för 81 mille, så kassa har de nog så det räcker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som fått sin bonus sen dem stängde 10 april?

 

Jag drog iväg ett mail 02:00 11e april till poker@expekt.com och ytterligare ett 2 dagar senare till pokerbonus@expekt.com typ 13e april.

 

Fick bara autoreply på första mailet i övrigt har jag ej hört något från expekt.

 

Jag fick svar, och som det mongo jag är hade jag inte fyllt i rätt startdatum. Så jag gissar att jag står sist i kön igen. De verkar dock gå igenom mailen så jag hoppas de fortfarande är på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som upplever att det är extremt segt att få ut sina pengar? Gjorde första cashouten till Visakortet 7 april, fick inte mail om att skicka in säkerhetshandlingar förräns den 12e vilket jag gjorde på en gång och fick bekräftat att de mottagits. Imorse belv jag lovad att mitt uttag skulle behandlas under dagen, nu fick jag mail om att mtt ärende är "under utredning"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som upplever att det är extremt segt att få ut sina pengar? Gjorde första cashouten till Visakortet 7 april, fick inte mail om att skicka in säkerhetshandlingar förräns den 12e vilket jag gjorde på en gång och fick bekräftat att de mottagits. Imorse belv jag lovad att mitt uttag skulle behandlas under dagen, nu fick jag mail om att mtt ärende är "under utredning"

 

Gjorde cashout med VISA i onsdags. Fick pengarna idag.

 

För att svara på någon som skrivit tidigare:

 

Jag HAR satt in pengar på expekt både med VISA OCH Neteller.

Tog ut mina pengar till VISAT och det funkade utmärkt.

 

Dock inte fått min bonus än, väntat länge nu. Hoppas den kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Tack för ditt E-mail

 

Jag har nu betalat ut din Cash Back Bonus till ditt pokerkonto.

 

Jag gratulerar till en välförtjänt bonus och önskar dig all lycka till med ditt forsatta spel.

 

Med vänliga hälsningar

Mattias Jansson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

 

KLONK!

 

såja. tog typ 4 dygn... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in deg med neteller från början. Var nära att gula mot slutet så jag degade in lite extra från visa, mest för att kunna köra fler bord samtidigt. Nu när jag är klar med expekt (för alltid) vill jag ju casha ut. Jag har requestat en cashout till visakortet ( cirka 3x ursprungliga visainsättningen). Kommer jag att få den godkänd? Jag har spelat kanske 10k fpps efter att jag satte in med visakortet, så det är ju inte så att jag tvättar pengar direkt, men jag är ju inte missnöjd om jag slipper lite av netellers växlingsavgifter...

 

Jag har fått ett mail om att min "withdrawal is processed". Betyder det att den också är godkänd? Det står inget mer än det där. Och när kan man isåfall räkna med att få pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är 2500 dollar / dag som är max med neteller vet jag. Men i svenska kronor har dom lyckats översätta det till 20 000 kr / dag. Så det är max om du har kontot i SKR.

 

2500 dollar / dag är inget expekt kan göra åt. Det är neteller som satt dom riktlinjerna. Så sa ialf en support till mig när jag frågade om varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...