Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

du får väl lira ändå fler bord om du ska lyckas :/ typ minst 15 :P haha :mrgreen:

Jo spelade en hel del med 12 bord men blev då överlapp. Skitsamma pallar inte mera och lägger ner det. Innan jag kör igång ett nytt race ska jag köpa en 30 tum skärm så att jag har samma förutsättningar som många andra. Plussade ändå $3k inklusive dubbel-upp bonus så jag är inte så missnöjd. Spelar nog ändå in 110k fpp till innan racet är slut då jag har 1100 bonusdollar kvar att cleara och då bör jag väl hamna bland de 100 bästa så att jag åtminstone har chans att vinna wsop paketet på turneringen. Kan ju alltid hoppas åtminstone :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo spelade en hel del med 12 bord men blev då överlapp. Skitsamma pallar inte mera och lägger ner det. Innan jag kör igång ett nytt race ska jag köpa en 30 tum skärm så att jag har samma förutsättningar som många andra. Plussade ändå $3k inklusive dubbel-upp bonus så jag är inte så missnöjd. Spelar nog ändå in 110k fpp till innan racet är slut då jag har 1100 bonusdollar kvar att cleara och då bör jag väl hamna bland de 100 bästa så att jag åtminstone har chans att vinna wsop paketet på turneringen. Kan ju alltid hoppas åtminstone :-)
Att komma top 100 borde vara lätt, satsa på top 60-30 iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wsop racet verkar ju omöjligt. Spelade 12 st 2-4 NL bord c:a 12 timmar igår. Låg på 23 plats när jag började och avancerade bara till 20. Inte nog med det, dom 11 första drog ifrån ännu mer. Det är något som inte stämmer. Det verkar helt kört just nu.

 

Är du inte legend är det inte lönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, kommer bli så sjuk hets för de i toppen detta. ingen verkar ju rycka överdrivet...

 

17h max per dag gör detta racet lämpligt att köra på 2pers. skulle gissa på att man pallar att få in ca 20k händer/dag, vilket blir typ 100k poäng/dag om man spelar riktigt hårt. så lite förvånad att ingen dragit ifrån mer. kanke alla de seriösa race:arna kör på andra siter istället... :-/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är Legend, det är det som är konstigt. Vissa i toppen sitter och spelar 9 st 1-2 bord och drar ifrån iallafall. Och att Besprudlaren drog ifrån mig så mycket igår är HELT sjukt. Beprudlaren hur många timmar körde du igår???

 

Många, Jag 20 tablade mycket också, men det pallar man inte mer än typ 3-4 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, kommer bli så sjuk hets för de i toppen detta. ingen verkar ju rycka överdrivet...

 

17h max per dag gör detta racet lämpligt att köra på 2pers. skulle gissa på att man pallar att få in ca 20k händer/dag, vilket blir typ 100k poäng/dag om man spelar riktigt hårt. så lite förvånad att ingen dragit ifrån mer. kanke alla de seriösa race:arna kör på andra siter istället... :-/

 

Man får inte spela två pers på samma konto på Expekts race.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt o bevisa om båda spelar på samma dator/ställe.

 

Sten, sax o påse avgör sedan vem som får åka :lol:

 

Hehe,,, ska nog vara nått enormt pris om man ska bekymmra sig å spela två pers. Det går ju "relativt enkelt att komma topp 11 själv.

 

haha, kommer bli så sjuk hets för de i toppen detta. ingen verkar ju rycka överdrivet...

 

17h max per dag gör detta racet lämpligt att köra på 2pers. skulle gissa på att man pallar att få in ca 20k händer/dag, vilket blir typ 100k poäng/dag om man spelar riktigt hårt. så lite förvånad att ingen dragit ifrån mer. kanke alla de seriösa race:arna kör på andra siter istället... :-/

 

Är ingen ide å rycka om man inte ska till WSOP, top 11 får ju ändå exact samma cashpris om man byter ut det till cash.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon förklara detta för mig

 

Här är en topplista från Titanpoker:

http://www.titanpoker.com/cash_table2_leaderboard.html

 

men där är ju expekt spelare med och även känner man igen namn från topplistan från noiqpoker

 

http://www.noiqpoker.com/race.html

 

blir inte klok på detta..känns som det borde va fler från expekt listan med på titanpoker listan om nu ändå expekt räknas in under titan..fattar som sagt ingenting

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon förklara detta för mig

 

Här är en topplista från Titanpoker:

http://www.titanpoker.com/cash_table2_leaderboard.html

 

men där är ju expekt spelare med och även känner man igen namn från topplistan från noiqpoker

 

http://www.noiqpoker.com/race.html

 

blir inte klok på detta..känns som det borde va fler från expekt listan med på titanpoker listan om nu ändå expekt räknas in under titan..fattar som sagt ingenting

 

Eh inte jag heller.. jag har då alldrig spelat på titan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför skulle man inte vilja åka till vegas o spela WSOP o dessutom få gott om fickpengar? :shock: 10 000$ istället känns ju som ett rejält nerköp.

 

Ingen turneringsspelare eller pedro? Eller under 21?

 

Jag har väl i princip bara lirat multipokers 100 dollars freeroll ett par gånger för två år sedan. Och livepoker typ 2 gånger i hela mitt liv. Så även om 10 000 dollar är ett nerköp så är det ju 10 000 dollar som jag skulle betala. Vore dock kul om man var tvungen att ta resan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(

Kan någon förklara detta för mig

 

Här är en topplista från Titanpoker:

http://www.titanpoker.com/cash_table2_leaderboard.html

 

men där är ju expekt spelare med och även känner man igen namn från topplistan från noiqpoker

 

http://www.noiqpoker.com/race.html

 

blir inte klok på detta..känns som det borde va fler från expekt listan med på titanpoker listan om nu ändå expekt räknas in under titan..fattar som sagt ingenting

 

Kan det vara så att VSOP racet är hela nätverket och inte bara expekt ? Kanske därför man är totalt chanslös att hänga på i racet:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...