Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

Tack för ditt e-mail!

 

Ditt konto har nu krediterats cashback $5000 för 100,000 inspelade FPPs under kampanjtiden.

 

--------------

 

Väntade runt 4 dygn sen jag mejlade första gången... sen mejlade jag till nya adressen, pokerbonus@expekt.com för runt 6 timmar sedan, fick bonusen 5 timmar senare, vet inte om det skyndade på processen, så bomba nu inte alltför mycket bara pga detta :P

 

okej, skickar ett mail nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En sak som jag inte förstår är hur VD och/eller marknadschefen tänker egentligen. Här hade Expekt ett gyllene tillfälle att återupprätta sitt skamfilade rykte sen bytet från Prima till Tain, SM-strulet etc. Är dessutom huvudsyftet med kampanjen att dra kunder från Svenska Spel är det ännu underligare med tanke på att många gillar den "trygghet" det innebär att spela där. Expekt ingav iaf tidigare intryck av seriositet. Svensk koppling (det kändes tryggt), marknadsföring utav helvete i TV osv fick iaf mig att börja spela där. Nu liknar det mest nån obskyr pokersajt från Yttre Mongoliet.

 

Att ha ambitionen att konkurrera med Svenska Spel kräver både bollar och kulor. Att gå ut med pokervärldens häftigaste bonus någonsin och inte fullfölja tyder på att varken bollar eller kulor finns i tillräcklig mängd. Hjärnan bakom den här kampanjen har läst på dåligt.

 

Gör om, gör rätt! Ge oss upprättelse Expekt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sjukt många precis runt 100k FPP, fattar inte hur jag kunde placera mig där 111 plats

 

Därför att de allra allra flesta inte var intresserade av racet. Det var egentligen bara de första 8 platserna som det fanns nåt värde i som motsvarade ansträngningen. För att nå till plats 8 krävdes det över 500k FPP.

 

Det fanns väl lite värde på platserna strax under också men... Nere på plats 30 är man nere i $575 om man valde att ta ut det som pengar istället för som resa. Krävdes ändå 166k FPP att nå dit och det var det ju inte värt om man jämför med att cleara andra bonusar istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha, kul, nu har man mindre FPP i listan än tidigare..

 

när racet började hade jag 22057 FPP, när jag slutade spela runt 25e mars hade jag 156528 vilket är det jag fortfarande har på kontot

 

dvs, totalt 134k.. men listan säger nu 129k???

 

har dessutom haft 134k i listan senaste 2 veckorna.. men idag har jag 5k mindre?? ser att fler i listan råkat ut för detta..

 

tilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu börjar jag bli orolig. 72h och inga pengar. och börjar de dra tillbaka pengar från folk som fått sin cashback... gah.... är ju trots allt 40lax det handlar om. :evil:

 

 

** Utbetalingene vil gjøres i samsvar med CashBack Bonus stigen. Hvis du for eksempel fram til 10. april (med start før 1. april) har tjent mellom 40.000 og 49.999 poeng, vil du motta $500 in CashBack Bonus fra expekt.com. Bonusen utbetales senest innen 96 timer

-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntat i 100 timmar snart och skickat iväg två mail som jag inte fått svar på... det ena skickade jag dock till den nya pokerbonusadressen för drygt fyra timmar sen så jag hoppas pengarna dyker upp under kvällen. Nån annan som fortfarande väntar och har väntat lika länge som jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntat i 100 timmar snart och skickat iväg två mail som jag inte fått svar på... det ena skickade jag dock till den nya pokerbonusadressen för drygt fyra timmar sen så jag hoppas pengarna dyker upp under kvällen. Nån annan som fortfarande väntar och har väntat lika länge som jag?

 

Exakt likadant för mig. Har mailat båda adresserna i två dagar utan att få ett enda svar...

 

(Skriv gärna i tråden om du får din bonus :))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...