Gå till innehåll

Expekt.com Sick FPP race som tar dig till VEGAS el BARCELONA


fraes

Recommended Posts

även ajg fick brev om att de ville se min hyresavi och skärmdumpar.

 

blev lite småsne så jag skickade in en okomprimerad png i 2560x1600+1600x1200 där jag har igång lite andra pokerklienter =)

 

Haha, festligt. Jag hoppas att det var andra klienter på iPoker-nätet.

 

Jag mejlade in mina dokument igår trodde jag, men fick svar idag att jag glömt bifoga bilderna. Det händer oftare att jag glömmer skicka med bilagorna än att jag kommer ihåg det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej, hur har det blivit med bonusen för er? Märkte nu när jag loggade in att jag hade fått hela summan $5000. Hur många andra har fått det? Jag behöver inte vara rädd för att dom ska claima tillbak pengarna?

 

nej du kan vara lugn. har du fått dem så är de dina att göra vad du vill med dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in $2706 (i två omgångar, först 206 sedan 2500).

Nu tar jag ut $2500 och de skriver att det 0.00 i avgift.

 

Sedan får man det här mailet:

 

Dear XXXXX XXXXXXX,

Expekt has sent $2,402.50 USD to you, and is currently in your Neteller Account.

 

Thank You

 

 

Tack så mycket, snällt! Men vart försvann $98? :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

..Förrutom då möjligen att ta ut dem som vanligt.

 

150+ h väntade nu...

 

har du verifierat ditt konto me körkort o visa etc.?

 

Jag väntade 5 dygn innan mitt tålamod sprack, då svarade dom att jag måste verifiera mitt konto. Kunde dom inte sagt de direkt när jag begärde mitt uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet faktiskt inte exakt. Men var klar med bonusen ungefär 01:30 den 11e så var alltså 90min försen. Dom kanske tyckte synd om mig.. vad vet jag?:)

 

Men kanske låg på 95k kl12?

 

MEN VAD FAN I HELA HELVETET. Du va alltså inte klar med hela bonusen men fick ändå 5000 dollar? VAFAN är det med expekt? Dom får ju tamejfan behandla folk rättvist.

 

Då skulle jag vilja ha 2500 dollar istället för mina 1000 jag fick!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MEN VAD FAN I HELA HELVETET. Du va alltså inte klar med hela bonusen men fick ändå 5000 dollar? VAFAN är det med expekt? Dom får ju tamejfan behandla folk rättvist.

 

Då skulle jag vilja ha 2500 dollar istället för mina 1000 jag fick!

 

 

Definera inte klar? Jag var inte klar 24:00, men hade 100k fpp 01:30..

Efter lite diskussion så fick jag hela beloppet, har spelat där från och till ganska länge så dom ville väll ha kvar mig eller nåt antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Definera inte klar? Jag var inte klar 24:00, men hade 100k fpp 01:30..

Efter lite diskussion så fick jag hela beloppet, har spelat där från och till ganska länge så dom ville väll ha kvar mig eller nåt antar jag.

 

Vilka diskuterade du med? Verkar inte finnas någon som vill prata på någon mail tycker jag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka diskuterade du med? Verkar inte finnas någon som vill prata på någon mail tycker jag =)

 

Vanliga supporten:) Jag har haft konstant kontakt och fått svar förhållandevis snabbt. Dom har vart väldigt trevliga mot mig och jag tyckte personligen att dom löste det bra! Lycka till för er andra som ännu inte fått era pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee nu blir ja sur!

 

Jag har cashat ut från expekt 2 ggr denna vecka, dvs 2000$ båda gångerna. Nu när man ska casha ut ytterligare 2000$ så får jag fram detta medelande.

 

 

Withdrawal failed.

 

This can be due to a number of reason(s)

Declined, please try again.

 

 

 

?????????????????????????

 

Vad ska man göra? Någon?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nee nu blir ja sur!

 

Jag har cashat ut från expekt 2 ggr denna vecka, dvs 2000$ båda gångerna. Nu när man ska casha ut ytterligare 2000$ så får jag fram detta medelande.

 

 

Withdrawal failed.

 

This can be due to a number of reason(s)

Declined, please try again.

 

 

 

?????????????????????????

 

Vad ska man göra? Någon?!

 

Du måste vänta 24 timmar mellan uttagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej tack så mkt jojje2k!

 

En fråga till då! :P

 

 

När jag går in på "My Account" i klienten, där det står hur mkt FPPs man tjänat in osv, så står det oxå "Pending Bonus Dollars 2500". Skulle man inte bara få 1000$ bonus på den där "double up bonusen"? e de så att dom gjort fel på mitt konto? :) Är den värd å spela in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till ni som cashat in med NETeller. Tjänar man på att göra ett bankuttag med tanke på alla avgifter NETeller tar när man ska göra en cashout till banken från dom? Eller är det lika bra att göra Expekt -> Neteller -> Bank?

 

Handlar det om lite pengar så blir det inte så många kronor som försvinner, handlar det om mycket pengar så har du råd att tappa några hundringar.

 

Tid är pengar. Gör det som känns lättast för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej tack så mkt jojje2k!

 

En fråga till då! :P

 

 

När jag går in på "My Account" i klienten, där det står hur mkt FPPs man tjänat in osv, så står det oxå "Pending Bonus Dollars 2500". Skulle man inte bara få 1000$ bonus på den där "double up bonusen"? e de så att dom gjort fel på mitt konto? :) Är den värd å spela in?

 

Om jag förstod rätt så ska du få lika mkt i "pending bonus" som du clearade på cashbackbonusen (inte de som clearat hela dock). Dvs clearade du $2500 på cashbacken så får du en $2500 "pending bonus", därav namnet "double up bonus".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...