RiverKlonk Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 nygges jävla idiot tyst på dig ok? HEJ DÅ EXPEKT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 jag blev klar med min bonus 5-10 min över 12 och skickade mail och skrev att jag började den 31a och slutade den 11e.. fick svaret:> >Vänligen notera att cashbackens sista dag är 10 april kl. 23:59 vill du ha > >istället 10 april som sista dag? vet inte om jag ska våga tro att dom menar dom har överseende och skriver att jhag hade 100,000FPP kl 00.00 eller om dom skriver att jag hade 99,600 FPP i värsta fall blire väll sätta på en kent skiva och ta fram bladet.. De kommer ge dig cashbackbonus för 75k poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag rake'de 940 dollar på nl100 FR på 100 000 FPP alltså över 500% RB Men då fick du spela NL100 FR också som straff. Hur många händer tog det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Hur räknar de med turneringar som startade innan 00:00 men avslutades efter???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lundvall Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Hur räknar de med turneringar som startade innan 00:00 men avslutades efter???? Dom borde väl räknas eftersom du betalade avgiften innan kl 00:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Hur räknar de med turneringar som startade innan 00:00 men avslutades efter???? Det beror väl på när du fick dina FPP? Tror att du fick de när turneringen startade, men är absolut inte säker. Testa att spela en SnG eller nåt så ser du väl när poängen delas ut. Vid anmälan, start eller slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arne123 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Poängen delas tyvärr ut när man åker ut ur turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kisscool Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 De kommer ge dig cashbackbonus för 75k poäng. så skönt att vara maktlös.. hatar expekt mer än något annat om jag inte får full bonus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det beror väl på när du fick dina FPP? Tror att du fick de när turneringen startade, men är absolut inte säker. Testa att spela en SnG eller nåt så ser du väl när poängen delas ut. Vid anmälan, start ellerslut. Slut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 ** Du som är berättigad till CashBack Bonus får din bonus utbetalad genom att senast 10 maj mejla pokerbonus@expekt.com och uppge ditt poker-alias samt kvalificeringsperiod. Kvalificeringsperioden kan vara upp till 30 dagar lång. Startdatum kan vara mellan 23 februari och 31 mars och slutdatum senast 10 april 2007. Måste man skicka om sitt "claim" som man redan skickat till poker@expekt.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Nästa stora kampanj på Expekt.com är vår $300,000 WSOP FPP Race som startar den 15 april, där vi bl.a. ger bort 15 biljetter till WSOP. Och vi lovar, den kampanjen kommer inte avslutas i förtid! Tyvärr, dina löften är inte värda ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorenj Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Wtf, börja lira cg nu och fast jag samlat in mer än 115k ffp senaste 20 dagarna verkar det som min status har sänkts, får in mindre fpp. Fick man inte behålla legendstatusen efter 10e eller vadå?! Tjänade in ca 65k fpp förra månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Måste man skicka om sitt "claim" som man redan skickat till poker@expekt.com? undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Hur räknar de med turneringar som startade innan 00:00 men avslutades efter???? Man får poängen efter avslutad tourney Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mauau Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Wtf, börja lira cg nu och fast jag samlat in mer än 115k ffp senaste 20 dagarna verkar det som min status har sänkts, får in mindre fpp. Fick man inte behålla legendstatusen efter 10e eller vadå?! Tjänade in ca 65k fpp förra månaden. Baserat på 3 månader enligt procentfördelningen 50/30/20. Alltså är din VIP-nivå (0.5X65)+(0.3X0)+(0.2X0)=32.5K. Vilken nivå det motsvarar får du kontrollera på deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Tycker att "kompensationen" är ett skämt.En kompensation är väl något som kunderna ska tjäna på, inte företaget. 50% RB ger ju plus i kassan för Expekt, det kallar inte jag en kompensation. Finns bättre bonusar isåfall. Han jag pratat med på Expekt sa tidigare under dagen att man diskuterade en kompensation och att ett av förslagen man diskuterade var förslaget EAK kom med, att man skulle få den % av 5000 man clearat. Men det blev lång näsa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Tycker att "kompensationen" är ett skämt.En kompensation är väl något som kunderna ska tjäna på, inte företaget. 50% RB ger ju plus i kassan för Expekt, det kallar inte jag en kompensation. Finns bättre bonusar isåfall. Han jag pratat med på Expekt sa tidigare under dagen att man diskuterade en kompensation och att ett av förslagen man diskuterade var förslaget EAK kom med, att man skulle få den % av 5000 man clearat. Men det blev lång näsa igen. Tack för att du försökte, kul att se någon som uppfattar situationen på samma sätt. Du råkar inte ha en syster som: är singel/i min ålder/bor i Umeå/är snygg/intelligent/spelar poker? Känner mig lite stolt att dom diskuterade mitt förslag, synd att dom inte nappade. Då hade jag fått skicka en faktura till Expekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Vi hoppas att du med detta känner dig väl informerad om vad som gäller. Skulle du ha ytterligare frågor eller synpunkter, tveka inte att höra av dig till vår support. Jag tvekar inte, men er support är helt död och svarar ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jag tvekar inte, men er support är helt död och svarar ju inte. Det står något på deras hemsida om att det ska ta max 1 timma, gångrar vi det med 10 så är det sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Men då fick du spela NL100 FR också som straff. Hur många händer tog det? Körde samma nivå, betalade 960$ rake över 31k händer i det inkluderar det 1.5k NL200 händer med 75$! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Man fick sina 5k till slut. Jag lider med er andra som föll på mållinjen! Att de avbryter bonusen förstår jag men att de skickar mailet 2 timmar efter att de har avbrutit den är helt galet. De kunde sagt "vi måste tyvärr avbryta bonusen vid den 12:e" eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Körde samma nivå, betalade 960$ rake över 31k händer i det inkluderar det 1.5k NL200 händer med 75$! Nästan dubbelt så många händer som jag då. Kanske NL50-spelarna rejkat ännu mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lallen84 Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Nu fick jag mina $5000 av expekt. Hoppas att alla ni andra som inte fått än får den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 På NL200 hade jag ca 210% rakeback på cashbacken. 210%/5 = 42% Är man däremot SnG-spelare så blir det exakt 50% rakeback. Hörde även andra som rejkat så lite som kring $1,500. Vet dock inte hur de gjorde. Som ett generellt riktvärde kan man väl säga 50% rb. Det är väl faktiskt helt ok. Svårt att hitta bättre avtal om man vill spela på iPoker. Vet inte hur det ser ut på NoIQ. För mig är det dock mest en akademisk fråga eftersom jag inte verkar ha fått den där double-up bonusen och nu orkar jag verkligen inte ha nåt mer med deras support att göra. Edit: Såg att jag inte var kvalificerad till bonusen... Jag har rakat $908 på 100k FPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Nu fick jag mina $5000 av expekt. Hoppas att alla ni andra som inte fått än får den också. Nej....claimade den 8:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts