TheEmbassy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 From: MarketingFeedback@expekt.com "Dear Sir/Madam, This email address is only used for feedback purposes. We are happy to receive feedback about our services. Please note that information sent to this email address will be reviewed to better understand what suggestions and comments you have about our services." LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Lider med er som drabbas vet själv hur förbannad jag skulle ha blivit, men om detta kom som en total chock för er så är ni nog lite väl naiva det är online poker med T&C där de kan göra precis hur de vill vi pratar om och alla med lite pokerbakgrund borde från början ha fattat att denna bonus var för bra speciellt som de höjde upp alla som ville till legend, tror det var det de föll på går dock inte att bortse från att det är otroligt dåligt skött från expekts sida... Lärdomar av detta kommer det en kannonbonus fixa den snabbt som attan och för inte en massa liv till support och på forum, upptäcker du den sent lägg in i kakylen att den kan komma att ändras. but snauen expekt tack för den bästa bonusen pokervärlden någonsin har skådat. bra sammanfattning..bästa bonusen någonsin..utan tvekan!..trots ja backade i prinip allt under tiden jag spelade fram den=) men skönt att få en svacka täckt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Skickade ett mail direkt inatt efter "nyheten" kom ut och begärde min cashbackbonus för 86k poäng och fick ett svar några timmar senare att de ska utreda det så ni kan vara lugna. Antagligen sjukt högt tryck på de stackarna som sitter på supporten. Som Myssion skrev så kan inte supporten göra ett skit och kommer antagligen inte ens vidarebefodra era hatmail så om ni ska skicka något konstruktivt så emaila: email@marketing.expekt.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Varför inte maila direkt till Christian Jacobs som är PokerManager och skrev under mailet om att kampanjen är slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Varför inte maila direkt till Christian Jacobs som är PokerManager och skrev under mailet om att kampanjen är slut? Jo det är ju det bästa! Har du email-adressen så kan du väl posta den här i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Varför inte maila direkt till Christian Jacobs som är PokerManager och skrev under mailet om att kampanjen är slut? Har du hans mailadress? EDIT: Långsam... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krite Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Finns det ngt tel nr att tillgå?... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jean_b Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 vad fan är det här ..fyfan så dåligt.. kan jag claima min bonus idag? och vad ska man skriva i mailet när man skickar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 vad fan är det här ..fyfan så dåligt.. kan jag claima min bonus idag? och vad ska man skriva i mailet när man skickar det? vild gissning: hej jag vill ha min cashbackbonus från datum1 till datum 2. hej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 vild gissning: hej jag vill ha min cashbackbonus från datum1 till datum 2. hej då. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Snacka om totalmisslyckad promotion: massa förluster i $$$, sidan får grind-rykte pga av alla 9/2 bonus-nits, sidan får dåligt rykte pga de måste dra tillbaka bonusen, supporten får dåligt rykte för att de får så extremt mycket att göra att de inte hinner med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 grym dag. Företaget man jobbar på konkar och expekt blåser en på $2500. trevligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Borde väl vara: Christian.Jacobs@expekt.com Har testat att validera den och den verkar vara "valid". Har dock inte mailat till den adressen. Har vart på lunch, därav det sena svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Alla skriver att dom alldrig kommer att spela på Expekt igen, frågan är hur många som skulle ha stannat efter att de hade fått sina $5000. Inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 grym dag. Företaget man jobbar på konkar och expekt blåser en på $2500. trevligt.... Cassano säger: grym dag. Företaget man jobbar på konkar och expekt blåser en på $2500. trevligt.... ziddax Cassano säger: fyfan Jag kan inte annat än hålla med. Hoppas du hittar nytt jobb snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ezkash Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 vild gissning: hej jag vill ha min cashbackbonus från datum1 till datum 2. hej då. För att göra gissningen extra "tokig", varför inte skicka med användarnamnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanneGBG Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Alla skriver att dom alldrig kommer att spela på Expekt igen, frågan är hur många som skulle ha stannat efter att de hade fått sina $5000. Inte jag iaf. Jag nådde min 5K bonus i mars och har valt att spela kvar på expekt och även varit på vip-kväll och blivit erbjuden live turneringsdeal, men ja kommer aldrig mer i mitt liv spela en hand på expekt. Detta av lojalitet till de vänner ja har som tagit ekonomisk risk och försökt komma igång med en pokerkarriär igen, eller helt sonika bara velat få lite br-marginal och därför spelat över sina normala stakes. Det finns absolut inget försvar för det expekt gjort. Hade de, som någon skrev, ändrat slutdatum till 15 april och skrivit ett långt förklarande mail hade nog heltidsspelare som jag kunnat förstå och accepterat det. Nu tänker ja med lojalitet till alla er som slitit och tagit ekonomiska risker för det här pajasftg, aldrig mer spela där och ja hoppas alla andra som nåt cashbackbonusen gör detsamma. Nånstans måste man värna om varandra och inte bara gotta sig för man hann. Många bäckar små.. Mvh Dannesan/2007Kent747 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Aldrig i hela mitt liv jag vait mer tacksam över att jag är en tokspelare. Aldrig har jag varit mer tacksam för att jag inte alls följde bankullekraven! Fick mina 5000 och cashade ut! Phew! Samma idioti som nordicbet. Men nordic bet betalade ut de första 450 iaf. Och man hade ju kunnat hoppas att även dem meddelat i tid att man sen inte skulle få det. Detta gjorde dem ju en ändring i och korrigerade så att alla visste sedan vad som skulle gälla. Och jag tycker expekt kunnat göra samma sak. Att modifiera så att inte kunder kände sig så gundlurade som ni måste känna er nu. Jag kände från dag ett att det aldrig skulle hålla. Spec efter det som hände mig på nordic bet. Därför man skyndade och lirade 20K om dagen. Och tack gode gud för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 sluta gnälla nu.. expekt har varit mer än generösa.. bästa bonusen någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
checkamat Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 sluta gnälla nu.. expekt har varit mer än generösa.. bästa bonusen någonsin vild gissing, du spelade in 100 000 fpp innan 11e? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 sluta gnälla nu.. expekt har varit mer än generösa.. bästa bonusen någonsin Lätt att säga när man är fulltidsspelare och hunnit cleara den. Prova att se saker ur andras perspektiv. Tycker du att Expekt hanterar saken på ett bra sätt när man skickar ut mail där de säger att för 2 timmar sen ströp vi bonusen? Klart bonusen var för bra för att vara sann men det finns olika sätt att strypa en bonus på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 sluta gnälla nu.. expekt har varit mer än generösa.. bästa bonusen någonsin are you a retard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ronnagangstern Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Enda sättet expekt kan komma undan det här är att ge någon form av kompensation till alla kunder som känner sig blåsta. Jag väntar Du kan vänta tills döden avlöser dig. Det står ju klart och tydligt att de får göra så här. Håller med om att det är surt, men tror det är mycket låg chans att det blir ngn kompensation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvisero Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Cassano säger:grym dag. Företaget man jobbar på konkar och expekt blåser en på $2500. trevligt.... ziddax Cassano säger: fyfan Jag kan inte annat än hålla med. Hoppas du hittar nytt jobb snabbt. Jag har hört att det blir en del platser lediga på Expekts kontor... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Alla skriver att dom alldrig kommer att spela på Expekt igen, frågan är hur många som skulle ha stannat efter att de hade fått sina $5000. Inte jag iaf. Faktiskt så hade jag gjort det då jag gillar att belöna sajter som är schysst mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts