Gå till innehåll

SAJT: NoIQpoker.com


Gyre

Recommended Posts

Håller med både om sexor, åttor och tiden!

 

Dock så ser man sina kort i chatten när man blir delad, där är de tydligare (läs större).

 

Mer tid vore nice men kan bero på att jag inte är van vid klienten. Gjorde lite fiskmisstag idag som kostade lite onödiga dollares, miniraisade pre i pos med AK, skulle ju raisat till $24 var ju tanken :P.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nja, det är rätt lugnt tycker jag så länge man inte spelar turbo. Och då får man väl skylla sig själv. Jag klarar lätt 9 vanliga bord utan att behöva bekymra mig om tiden.

 

Jo sant, jag klarar också av att spela rätt många. Dock tror jag att iPoker fått rätt mycket klagomål överlag på det med tiden, då det känns som den va lite kort i början iallafall. Precis som du säger så har man vant sig, men då får man väl gå upp på 12 bord nu då om man får några sekunder extra. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag har lyckats med att gula mitt lönekonto, pga för vidlyftigt levende ;)

SÅ jag gjorde ett uttag från Noiq till mitt Visa den 6juni, fast ännu har inga pengar kommit finns det nån att kontakta för se vad som har hänt?

 

Ajdå, kan juh lätt bli så ;) Låter väldigt konstigt, om det var sent den 6:e så kanske de inte gick igenom förren sjunde? Brukar ta max 2-3 bankdagar för mig både med visauttag och med bankuttag därifrån. Om de fortfarande inte kommit in några pengar så kontakta supporten och fråga när pengarna gick iväg, och sedan kanske det kan va idè att kontakta din bank och höra om de vet något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajdå, kan juh lätt bli så ;) Låter väldigt konstigt, om det var sent den 6:e så kanske de inte gick igenom förren sjunde? Brukar ta max 2-3 bankdagar för mig både med visauttag och med bankuttag därifrån. Om de fortfarande inte kommit in några pengar så kontakta supporten och fråga när pengarna gick iväg, och sedan kanske det kan va idè att kontakta din bank och höra om de vet något?

 

Det löste sig, pengarna kom idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lyckats med att gula mitt lönekonto, pga för vidlyftigt levende ;)

SÅ jag gjorde ett uttag från Noiq till mitt Visa den 6juni, fast ännu har inga pengar kommit finns det nån att kontakta för se vad som har hänt?

På grund av helgdag mitt i veckan så tog allt typ två dagar extra. Det får man räkna med. Fattar inte varför folk ska ha så bråttom med allt jämt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer vars bord hela tiden ploppar upp så fort någonting händer vid bordet?

Fruktansvärt störigt när man ska skriva in betstorlek och andra bord hela tiden ploppar upp så man inte hinner skriva. Finns det någon inställning för detta?

 

Förresten. Någon som vet om PO ska fungerar i miniwiew? Får de inte att funka.

 

tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer vars bord hela tiden ploppar upp så fort någonting händer vid bordet?

Fruktansvärt störigt när man ska skriva in betstorlek och andra bord hela tiden ploppar upp så man inte hinner skriva. Finns det någon inställning för detta?

 

Förresten. Någon som vet om PO ska fungerar i miniwiew? Får de inte att funka.

 

tack!

Det gör det ju på de flesta sajter. Varför inte bara använda den där draggrejen? :D Det gör jag så gott som hela tiden.

 

Jag provade PO till iPoker förrut. Tyckte det var väldigt flimrigt och inte alls så stabilt. Rekommenderar PokerTracker + Game Time Plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör det ju på de flesta sajter. Varför inte bara använda den där draggrejen? :D Det gör jag så gott som hela tiden.

 

Men bordet ploppar upp så fort det blir någon vid bordets tur att agera. Alltså inte enbart när de är min tur att agera. Det har jag aldrig varit med om på någon sida. Måste vara en bugg lr nåt?

 

Jag provade PO till iPoker förrut. Tyckte det var väldigt flimrigt och inte alls så stabilt. Rekommenderar PokerTracker + Game Time Plus.

 

OK. Någon som använder PO tillsammans med miniwiew och vet att de fungerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men bordet ploppar upp så fort det blir någon vid bordets tur att agera. Alltså inte enbart när de är min tur att agera. Det har jag aldrig varit med om på någon sida. Måste vara en bugg lr nåt?

Nej det har jag o andra sidan inte heller varit med om förrut. Har du provat att installera om klienten? Om inte det funkar och du inte får svar här så kontakta deras support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men bordet ploppar upp så fort det blir någon vid bordets tur att agera. Alltså inte enbart när de är min tur att agera. Det har jag aldrig varit med om på någon sida. Måste vara en bugg lr nåt?

 

Det låter verkligen konstigt och jag har aldrig upplevt det och testade nu att köra några bord och det va bara när det blev min tur att agera som det är så. Du menar alltså att ditt bord ploppar så fort det blir en ny spelares tur, dvs 6 gånger per betting runda om det är 6 spelare med i floppen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter verkligen konstigt och jag har aldrig upplevt det och testade nu att köra några bord och det va bara när det blev min tur att agera som det är så. Du menar alltså att ditt bord ploppar så fort det blir en ny spelares tur, dvs 6 gånger per betting runda om det är 6 spelare med i floppen??

 

Ja precis. Först ploppar den upp när UTG ska agera sen när UTG+1 ska agera o.s.v. Sen fortsätter det så alla gator. Helt omöjligt att lira fler än 2 bord.

 

Prövar att ominstallera klienten nu. Återkommer med resultat.

 

Edit: Edit: Lösning på problemet finns här: http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=7914&highlight=ipoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja precis. Först ploppar den upp när UTG ska agera sen när UTG+1 ska agera o.s.v. Sen fortsätter det så alla gator. Helt omöjligt att lira fler än 2 bord.

 

Prövar att ominstallera klienten nu. Återkommer med resultat.

 

Edit: Edit: Lösning på problemet finns här: http://www.pokq.com/forum/viewtopic.php?t=7914&highlight=ipoker

 

Kanon, så problemet med att den ploppa upp hela tiden va alltså pga pokertracker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menade pokeroffice så klart, sorry my misstake.

 

 

Nej pga pokeroffice...

 

Tog upp det direkt när jag såg detta som freddo skrev, de skulle kontakta pokeroffice och höra vad som krävs för att göra detta automatiskt, för är juh inte alla som hittar hit och ser detta med chattfunktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nyss skaffat Pokertracker samt pokeracehud.

 

Kan någon vänlig själ förklara för mig hur jag konfigurerar dessa för att komma igång, jag har aldrig använt dessa verktyg förut men skall börja nu.

 

Hur ställer man in PT till att börja med?

Det finns massvis med guider för detta. Först och främst bör du leta dig in på pokertrackers sida (http://www.pokertracker.com). Det finns även en hel del att läsa här på forumet i andra trådar (använd sökfunktionen).

 

Sen kan jag säga att PA Hud inte funkar på iPoker. Vill du ha ett program som lägger ut statistik på bordet så får du ladda ner GameTime Plus. Du hittar länk till det från PokerTrackers sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara idé att ta upp det med NoiQ kanske?

 

Fick just veta att NoiQ nu varit i kontakt med pokeroffice och de skulle försöka göra NoiQ "automated" i nästa "patch", de sa bara hur pokeroffice hade förklarat det och jag är inte så haj på hur man översätter det där. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiQ har börjat köra $1,000 freerolls varje onsdag bara för NoiQPoker spelare. Finns juh hur många sajter som helst som kör massa freerolls, men detta är första gången ikväll klockan 20:00 och bara 37 spelare som registrerat sig ännu, så kan nog bli skapligt värde i den tror jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoiQ har börjat köra $1,000 freerolls varje onsdag bara för NoiQPoker spelare. Finns juh hur många sajter som helst som kör massa freerolls, men detta är första gången ikväll klockan 20:00 och bara 37 spelare som registrerat sig ännu, så kan nog bli skapligt värde i den tror jag. :)

Jättesmart av dig att skriva ut det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, nu kommer massvis med folk regga sig enbart för att spela freerollen.

Bättre folk som vekrligen spelar får tbax lite extra bonus..

 

Sorry, tror dock inte att det blev så många flera som reggade bara för jag skrev. Blev väl 55 spelare till slut eller något, någon som placerade sig bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...