MOffegrev Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Den nya klienten är ju helt värdelös. Jag vet inte hur många missclicks jag gjort med den nya, är ju riktigt svårt att multitabla med den. Klickade nyss bort 10$ helt i onödan. Ta tillbaks den gamla, den var mycket bättre. Betydligt enklare, och framförallt snyggare. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 du kan få $10 av mig på stars Citera
Duddis Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag saknar den gamla klienten med , men trivs rätt bra med den nya nu också när jag vant mig =) Citera
Willy_Wonka Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Hur kan det vara svårare att multitabla med den nya nu när man kan ställa in bordstorleken? Jag tycker att den nya programvaran är klart bättre och snyggare. Citera
MOffegrev Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 du kan få $10 av mig på stars Du är min kompis. Citera
Trolldeg Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 du kan få $10 av mig på stars BALLAH! Citera
DrRoland Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Hur kan det vara svårare att multitabla med den nya nu när man kan ställa in bordstorleken? Jag tycker att den nya programvaran är klart bättre och snyggare. Håller med till 100%. Den gamla var större och hade en chatt som tog onödigt stor plats. Knapparna sitter på exakt samma plats som tidigare och fungerar likadant, så det är oklart för mig hur det skulle kunna vara lättare att misclicka. Citera
Lassis Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Gör väl varken till eller från vad man säger här men jag och några med mig var flitiga besökare på pokerforum.nu innan renoveringen och är det inte längre... Antar att ni tappat en del användare...Ärligt talat så förstår jag inte alls varför man går från en riktigt lyckad sajt till en...ja...vad man nu ska säga... Jag är fortfarande här men det blir längre och längre mellan gångerna för det finns ju ingen som helst översikt numera... Citera
Skanke Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Gör väl varken till eller från vad man säger här men jag och några med mig var flitiga besökare på pokerforum.nu innan renoveringen och är det inte längre... Antar att ni tappat en del användare...Ärligt talat så förstår jag inte alls varför man går från en riktigt lyckad sajt till en...ja...vad man nu ska säga... Jag är fortfarande här men det blir längre och längre mellan gångerna för det finns ju ingen som helst översikt numera... Du kanske skulle stanna borta när du inte har en aning om vad det pratas om.... Citera
Lassis Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Berätta för mig vad ni snackar om istället för att snacka skit då.... Citera
ah_derka Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Berätta för mig vad ni snackar om istället för att snacka skit då.... De snackar om EVERESTs nya klient, inte forumets nya plattform. Kolla under vilken rubrik du postar. "POKERFORUM.nu > Pokersajter > Everest Poker > Ta tillbaks den gamla klienten" Citera
Sylwester Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Berätta för mig vad ni snackar om istället för att snacka skit då.... Snälla... Citera
Lassis Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Haha...ser det nu ja... Det är ju ett rätt bra bevis på vad jag tycker om pokerforum numera....haha Det där vart ju rätt kul... Trodde inte att folk spelade på den dyngsajten längre.... Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Haha...ser det nu ja... Det är ju ett rätt bra bevis på vad jag tycker om pokerforum numera....haha Det där vart ju rätt kul... Trodde inte att folk spelade på den dyngsajten längre.... Haha, dyngsajten? De har ökat spelarantalet med 300% på ett halvår typ. :] OT: Håller med. Den förra var så mycket skönare. Det som stör mig mest är att man inte kan ha statistiken på bordet. Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 du kan få $10 av mig på stars NEj! GE MIG!!11 Citera
MannenMedH Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 är det bara för mig den nya klienten är jätteseg? om man tex råkar klicka på "separera chatten" så fastnar bordet i säkert 30s innan chatten är separerad... Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 är det bara för mig den nya klienten är jätteseg? om man tex råkar klicka på "separera chatten" så fastnar bordet i säkert 30s innan chatten är separerad... Det är nog din dator. Citera
FlexWheeler Postad 1 Mars , 2007 Rapport Postad 1 Mars , 2007 Fan är du hög jacke? Nya clienten är ju mycket bättre. Citera
XaaL Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Det är nog din dator. Nej har man grindat typ 40 min eller nåt och kommer åt skitknappen när man sitter med AA och har blivit re-raisad så hänger sig bordet i 30 sek och man foldar. Så vissa saker måste helt klart optimeras i den nya klienten! Sen älskade jag den gamla rutan som talade om vem som vann och vad han hade "Salan vann $400 A hög" Citera
Memory Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Jupp tycker också att separera-chatten-knappen måste fixas, kör jag sex bord lyckas den alltid komma under fold knappen på ett annat bord och vipps hoppar den upp och handen är så gott som död innan man ens har sett den... Utom det tycker jag att nya klienten är bättre, gillade dock när man såg vilken hand man skulle ha fått efter man foldat, fast å andra sidan blir det inte lika många "jag skulle ha synat pre och dragit in en runner-runner stege med 5-8off" Citera
heltok Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 chattfönstret är ju irriterande. speciellt om man grindar med lite överlapp och ska klicka på fold och fönstret bakom poppar upp. Citera
Zyr Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 man borde kunna få ta bort "separera chatten" rutan.. vet inte hur många gånger jag klickat på den när jag multitabbat och bordet hängt sig och handen autofoldats.. och det är inte min dators fel... testa och spela 300-400 händer på ett bord och klickan på knappen Citera
hampulito Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Tycker den nya klienten är sjukt mycket skönare. Mindre bord och inte lika mörk och deppig. Älskar mitt Hawai tema. Citera
teddybeahr Postad 8 Mars , 2007 Rapport Postad 8 Mars , 2007 Jag tycker klienten är grymt skön, synd att inte borden går att minska mer (som på stars). Kortlekarna är sjukt snygga och lite annorlunda. Citera
laewl Postad 9 Mars , 2007 Rapport Postad 9 Mars , 2007 den nya klienten är snyggare och mer inbjudande än den förra, och knapparna har inte byt platser så förstår inte hur folk kan missklicka, förminska era bord om ni inte har kontroll på det! Citera
Recommended Posts