Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Den nya klienten är ju helt värdelös. Jag vet inte hur många missclicks jag gjort med den nya, är ju riktigt svårt att multitabla med den. Klickade nyss bort 10$ helt i onödan.

Ta tillbaks den gamla, den var mycket bättre. Betydligt enklare, och framförallt snyggare.

Postad
Hur kan det vara svårare att multitabla med den nya nu när man kan ställa in bordstorleken?

Jag tycker att den nya programvaran är klart bättre och snyggare.

Håller med till 100%. Den gamla var större och hade en chatt som tog onödigt stor plats. Knapparna sitter på exakt samma plats som tidigare och fungerar likadant, så det är oklart för mig hur det skulle kunna vara lättare att misclicka.

Postad

Gör väl varken till eller från vad man säger här men jag och några med mig var flitiga besökare på pokerforum.nu innan renoveringen och är det inte längre... Antar att ni tappat en del användare...Ärligt talat så förstår jag inte alls varför man går från en riktigt lyckad sajt till en...ja...vad man nu ska säga... Jag är fortfarande här men det blir längre och längre mellan gångerna för det finns ju ingen som helst översikt numera...

Postad
Gör väl varken till eller från vad man säger här men jag och några med mig var flitiga besökare på pokerforum.nu innan renoveringen och är det inte längre... Antar att ni tappat en del användare...Ärligt talat så förstår jag inte alls varför man går från en riktigt lyckad sajt till en...ja...vad man nu ska säga... Jag är fortfarande här men det blir längre och längre mellan gångerna för det finns ju ingen som helst översikt numera...

Du kanske skulle stanna borta när du inte har en aning om vad det pratas om....

Postad
Berätta för mig vad ni snackar om istället för att snacka skit då....

De snackar om EVERESTs nya klient, inte forumets nya plattform.

Kolla under vilken rubrik du postar. "POKERFORUM.nu > Pokersajter > Everest Poker > Ta tillbaks den gamla klienten"

Postad

Haha...ser det nu ja... Det är ju ett rätt bra bevis på vad jag tycker om pokerforum numera....haha

Det där vart ju rätt kul...

Trodde inte att folk spelade på den dyngsajten längre....

Postad
Haha...ser det nu ja... Det är ju ett rätt bra bevis på vad jag tycker om pokerforum numera....haha

Det där vart ju rätt kul...

Trodde inte att folk spelade på den dyngsajten längre....

Haha, dyngsajten? De har ökat spelarantalet med 300% på ett halvår typ. :]

OT: Håller med. Den förra var så mycket skönare. Det som stör mig mest är att man inte kan ha statistiken på bordet.

• 1 month later...
Postad
Det är nog din dator.

Nej har man grindat typ 40 min eller nåt och kommer åt skitknappen när man sitter med AA och har blivit re-raisad så hänger sig bordet i 30 sek och man foldar.

Så vissa saker måste helt klart optimeras i den nya klienten!

Sen älskade jag den gamla rutan som talade om vem som vann och vad han hade :D

"Salan vann $400 A hög"

Postad

Jupp tycker också att separera-chatten-knappen måste fixas, kör jag sex bord lyckas den alltid komma under fold knappen på ett annat bord och vipps hoppar den upp och handen är så gott som död innan man ens har sett den...

Utom det tycker jag att nya klienten är bättre, gillade dock när man såg vilken hand man skulle ha fått efter man foldat, fast å andra sidan blir det inte lika många "jag skulle ha synat pre och dragit in en runner-runner stege med 5-8off"

Postad

man borde kunna få ta bort "separera chatten" rutan.. vet inte hur många gånger jag klickat på den när jag multitabbat och bordet hängt sig och handen autofoldats..

och det är inte min dators fel... testa och spela 300-400 händer på ett bord och klickan på knappen

Postad

den nya klienten är snyggare och mer inbjudande än den förra, och knapparna har inte byt platser så förstår inte hur folk kan missklicka, förminska era bord om ni inte har kontroll på det!