Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tanka Crime Mob. Albumetet heter Hated on Mostly. Finns en låt som passande nog heter "Shine cause I grind"! Och snälla ignorera inte denna post bara för jag inte har 443543 posts, inte spelar 100-200 nl med phil ivey och inte har en fräsch avatar.

 

Nå va tycks?

 

hah, varför skulle nån ignorera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jay-z är ju en klassiker i gamet inom hiphop branschen,riktigt sjyssta beats med sjyssta refreänger mm.

 

Kan även rekomendera $hamrock.

Killen har en sjuk sjysst röst med sjuka flow och beats,

hans album räknas släppas i slutet av året men man kan hitta ett par låtar av han på hans myspace sida.Du kan ju lyssna om det är nåt u gillar så har du nåt att vänta på..http://www.myspace.com/shamrockmusic

Även Bone thugs n harmony senaste album är sjysst som fan,

gillar den snabba southern style.

 

Kan även rekomendera Da Muzicianz-Hush....http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=50077389

 

Pitbull-El Mariel...sjysst album.

 

 

Carro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilläggas skall såklart att nerladdning av musik inte är tillåtet..

Så gå gärna ut och köp den musik som näms....

Det beror lite på var man tankar sin musik också. Om man t ex tankar från iTunes Store eller någon av de dussintals andra stora sajter som säljer musik så är det faktiskt helt lagligt. Skivaffärer har nog spelat ut sin roll lite idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror lite på var man tankar sin musik också. Om man t ex tankar från iTunes Store eller någon av de dussintals andra stora sajter som säljer musik så är det faktiskt helt lagligt. Skivaffärer har nog spelat ut sin roll lite idag.

 

Jag håller självklart med dig i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jay-z är ju en klassiker i gamet inom hiphop branschen,riktigt sjyssta beats med sjyssta refreänger mm.

 

Kan även rekomendera $hamrock.

Killen har en sjuk sjysst röst med sjuka flow och beats,

hans album räknas släppas i slutet av året men man kan hitta ett par låtar av han på hans myspace sida.Du kan ju lyssna om det är nåt u gillar så har du nåt att vänta på..http://www.myspace.com/shamrockmusic

Även Bone thugs n harmony senaste album är sjysst som fan,

gillar den snabba southern style.

 

Kan även rekomendera Da Muzicianz-Hush....http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=50077389

 

Pitbull-El Mariel...sjysst album.

 

 

Carro

 

Finns det folk som lyssnar på hiphop för att det låter bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det folk som lyssnar på hiphop för att det låter bra?

 

Jag antar att "folk" lyssnar på hiphop för att det tycker det är bra. Jag kan förstå deras resonemang av att det är bra. Jag lyssnade oerhört mkt på punk för sådär.. ett hundrafemtio år sedan, och då tyckte jag det var bra. Antar att alla har sin egna smak på vad som är bra musik då det ofta är mkt bakomliggande känslor och andra "skumheter" som gör att musiken låter bra i ens öron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det folk som lyssnar på hiphop för att det låter bra?

 

Självklart finns det folk som lyssnar på hiphop för det bra.

Jag tycker det är viktigt med ett sjysst beats.

Sen är jag inte mycket för den*gangstarap*:i kill u mama and i sell drugs to alla my bitches,then i get shot 15 times and survive:

 

Eller ska inte säga så 2pac´s *Hit em up* är ju en klassiker jag fortfarande kan lyssna på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol va är detta?

 

ok här får du ramz;

 

fabolous ft. lil wayne - diamonds on my damn chain

big boi ft. purple ribbon - im on it

epdm ft. redman, method man and lady luck - symphony 2000

method man ft. lauren hill - things they say

method man - release yo'delf

 

så vill jag ha 25% i dig för du kommer va $miljonär efter årets ept:er med detta i lurarna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...