Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Först slutade de när Polisen hade 150k kvar då hade Ramz förvarnat han om att han skulle sova. Då bönade o bad Polisen om 10min till. Efter dessa 10min så hade han väl 70kish kvar o försökte övertala Ramz att stanna och "blacka" han. Sen vetifan om de fortsatte.

 

Ok, fin vändning med andra ord då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hugger in lite i denna tråden om det e ok :-) .... Hade en hetsig diskussion igår med en polare om att IIIII är micka här på forumet.... kan någon av er som lirar mot honom/henne bekräfta det?

 

Tack på förhand.....

 

Hade också hört det ryktet men enligt ramzis internetnick hörna så skulle så ej vara fallet, klicka dig vidare o finn svaret. Typ nästsista sidan lr dyl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första gången i mitt liv som jag vunnit 500k på 2h och ändå är jättestuck, kul :)

 

Var megamegamegaback ett tag igår, nu är d bara jätteback, så är skönt.

 

Om ni inte ser det på spelstilen så är Polisen samma som Loke. Om |||| är Mikka vet jag ej, men jag tror inte det, fast vad vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror många missade en jättehemmafest igår. Helt klart i klass med highschoolfilmernas fester då det var inhyrda palmer och hela trädgården va täckt med sand... egen bar och egen dj och en jäääävla massa folk.

 

Jag lyckades få dit ramzi, peter korian, syltsimon, love mm. Litenfisk kom aldrig vafan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror många missade en jättehemmafest igår. Helt klart i klass med highschoolfilmernas fester då det var inhyrda palmer och hela trädgården va täckt med sand... egen bar och egen dj och en jäääävla massa folk.

 

Jag lyckades få dit ramzi, peter korian, syltsimon, love mm. Litenfisk kom aldrig vafan?

 

Och här får man inte veta något.... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...