-PK- Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Ser att du är kvar i primaturren, hitta klonken idag då! De kommer säkerligen stänga ner turren men men, bara hoppas att jag får mina pengar om jag klonkar;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Tequila, du som är Lincoln Burrows? hahaha så lik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 De kommer säkerligen stänga ner turren men men, bara hoppas att jag får mina pengar om jag klonkar;-) De var ju trist.. problem med sidan eller? Bara att jobba in den och hoppas på det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 Jag höjer KJ till 6000 i Prima, får syn av SB. Flopp K-hög, han c/r allin med AA, jag träffar K på turn:-) över 90k nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zero Postad 3 Juni , 2007 Rapport Share Postad 3 Juni , 2007 h Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Riktigt bra NL600/NL800 session precis avslutad. Spelade 1300 händer typ och plussade $7200. Mer spel om ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrdawwe Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 GRYMT bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Phew.. Nu får det vara slut på spel för den här dagen. Sjuuuukt bra dag, min bästa plusdag någonsin då jag lyckades vinna $10250 på 2020 händer:-P Skapligt oslagbar man känner sig efter en sådan här dag. Extra skönt eftersom jag dagarna innan har haft extremt litet pokersug, det kom definitvt tillbaka idag:-) Dags att sova några timmar innan jag ska dra iväg och fixa mobilt internet. Förmodligen så blir det en sväng i klädaffärerna också Goodnight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Norrköpings/Finspångs-riggen Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Sjukt fina resultat förstår dock inte hur du jämt lyckas plusa så bra på så få händer spelade..men hoppas verkligen det håller i sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Sjukt fina resultat förstår dock inte hur du jämt lyckas plusa så bra på så få händer spelade..men hoppas verkligen det håller i sig Tack:-) Vet inte heller hur jag lyckades men nr man sitter och bombar på 3/6 till 5/10 och i princip allt stämmer så kan det bli ganska stora summor man vinner. Hoppas såklart också att det kan hålla i sig;-) GL me liret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Sjukt snyggt jobbat Jimmy! Kom och lär mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Då var man hemma i lägenheten i Finspång igen. Sov ingenting på hela natten och det var först nu 45 minuter på bussen mellan Norrköping och Finspång som jag sov litegrann. Därför ska jag försöka sova i ett par timmar nu innan det är dags för mig och mrdawwe att åka till Djens och grinda, det blir trevligt:-) Har förövrigt fixat mobilt internet nu, skönt, nu kan jag grinda hemma igen:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Satans vidriga äckel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Satans vidriga äckel! Det finna bara en P_kung:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Bra rigg hemma hos Djens. + $2500 än så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Jag som tyckte jag hade en bra dag med +$3000 men så ser man +$10k och man känner sig totalt underlägsen igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Norrköpings/Finspångs-riggen Snyggt! Varför får inte jag ta del av den riggen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Dagen slutade strax under $3000 + vilket man får vara nöjd med. Nu är jag så sjukt trött att det börjar bli dags att bege sig hemåt. Mer grind imorgon, eller möjligen inatt;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 5 Juni , 2007 Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Dagen slutade strax under $3000 + vilket man får vara nöjd med. Nu är jag så sjukt trött att det börjar bli dags att bege sig hemåt. Mer grind imorgon, eller möjligen inatt;-) Strax under 3000+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2007 Strax under 3000+? What am I missing? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Jag som tyckte jag hade en bra dag med +$3000 men så ser man +$10k och man känner sig totalt underlägsen igen... Vafaan WrIen, 3k? Kanner inte igen dig:) Sjalv sa ligger man o harvar runt 1k-plusset nar man orkar lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oggeking Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 BTW Punken, Gav Dawwe min jacka till dig? Du kan ju ringa sa jag kan ta den i sa fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 Juni , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 BTW Punken, Gav Dawwe min jacka till dig? Du kan ju ringa sa jag kan ta den i sa fall.. Han tog med den så den är hemma hos mig nu. Jag hör av mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rille Postad 6 Juni , 2007 Rapport Share Postad 6 Juni , 2007 Vafaan WrIen, 3k? Kanner inte igen dig:) Sjalv sa ligger man o harvar runt 1k-plusset nar man orkar lira.. Lungt hade bara +$2000 igår. Ska du upp till Luleå i sommar? Är ju PDOL där bla Millencolin spelar 28 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts