Gå till innehåll

Punkrock_kid - Satellittomteri och CG-grind


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har precis avslutat en 500 händerssession på 5/10. Började väldigt segt och jag hamnade ganska snabbt back mer än $2000 men sedan så lyckades jag vinna en AA mot QQ allin pre och efter det så var det bara fortsätta. Tillslut så landade resultatet på $1700+ vilket jag måste vara riktigt nöjd med om man tänker på starten. Ska umgås med tjejen nu snart så det blir ett litet uppehåll i grinden men eventuellt så spelar jag lite mer framåt kvällen när hon blivit trött:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt att du lyckas vända 2 inköp back till nästan 2 plus på en så kort session. Imponerande :-D

 

Hur känns det annars att lira 5-10 nu? Börjar du bli bekväm där oxå lr?

Tack så mycket!:-P

 

Jorå, det känns bara bra. Känner mig inte rädd att stoppa in när det behövs;-) Har väl förstått nu att jag verkligen har tillräckligt många inköp för att iaf testa 5/10 ett tag. Skulle det börja gå dåligt så har jag tillräckligt bra disciplin för att gå ner så egentligen kan jag testa även 10/20, får se när det blir av:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går fortsatt bra idag och jag är typ $4200 +. Testade Prima litegrann under kvällen nu och det gick bra bortsett från ett par tveksamma spel. På ett av de sex bord jag spelade satt det en EXTREM fisk. Han var fruktansvärd:-) Han bettade typ aldrig mer än en tiondels pot, spelade alla händer typ och synade ner extremt mycket.

 

Spelade en ganska rolig hand mot honom. Höjer till 40 med 44 på knappen. Han synar i SB. Flopp Q94. Han bettar 10, jag slår om till 100, han synar. Turn 9. han bettar 10, jag säger 300, han synar. River 3. Han bettar 10, jag slår om till 1000, han synar:-)

 

Vet inte om jag spelade så jättemånga intresanta händer. Hade någon sjuk syn med TPTK mot ett 2,5x pot push på river. Hade väldigt svårt att sätta honom på en hand som slog mig så jag hittade synen och vann:mrgreen:

 

Funderar på att ta ytterligare en session då jag inte är direkt trött, vi får se. Annars så tar jag o kikar på en film istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar gå helt sjukt bra för dig nu! Hur ligger du till för juni så här i halvtid av månaden?

Är iaf riktigt skoj och inspirerande att gå in oh läsa det från dag till dag!

Keep it up!

Det känns riktigt bra för tillfället. Månaden ligger på typ $20500+ på 10500 händer. 10k-dagen gjorde förstås sjukt mycket för resulatet och har bara haft en riktig backdag(4k) så hoppas att det fortsätter såhär. GL med liret så hörs vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf? Standard?:-)

 

Prima Network No-Limit Hold'em, $10.00 BB (5 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

 

MP ($690.00)

Button ($2149.07)

SB ($755.07)

Hero ($1357.00)

UTG ($741.99)

 

Preflop: Hero is BB with 9[:heart:], 9[:spade:]. MP posts a blind of $10.00.

UTG calls $10, MP (poster) checks, 1 fold, SB completes, Hero bets $60, UTG calls $40, MP folds, SB folds.

 

Flop: ($130) A[:spade:], A[:heart:], J[:diamond:] (2 players)

Hero checks, UTG checks.

 

Turn: ($130) 7[:diamond:] (2 players)

Hero checks, UTG checks.

 

River: ($130) 9[:diamond:] (2 players)

Hero checks, UTG bets $60, Hero raises to $225, UTG raises to $390, Hero raises to $1317 (All-In), UTG calls $301.99 (All-In).

 

Final Pot: $2138.99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E det bara jag som e weaktight eller känns 4beten på rivern lite smågalen? :-)

Hehe, Grejen är ju den att han kommer ju inte att folda någon hand som han trebettar för värde där så om jag tror att jag leder(vilket jag tror) så tycker jag att jag kan stoppa in resten också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syna omslag pre med random SC, träffa par på floppen, syna CB, få upp färgdrag på turn, syna push och träffa färg på river.

 

Primafiskarnas nya metod för att dra ut mina AA.

 

Åker till Sthlm snart och kommer stanna hela dagen så det blir inget spel. Hann spela en stund nu på morgonen och slutade marginellt back.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...