Gå till innehåll

Snacktråd för SM


Nusseman

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså att man inte får göra deals är ju bara för jävla sjukt.

 

Just nu skiljer det fjuttiga 2,25 miljoner mellan första och andra. Inte ens jag har tillräckligt mycket galghumor för att finna ironin i "jag torskade en coinflip värd en större tvåa på Södermalm igår, men annars mår jag fint"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också lira, någon som är sugen på att staka mig ?:D

 

nej! du får helt enkelt gå den hårda vägen för att skaffa fram pengarna. Klä dig sexigt men varmt om du ska gå på gatan hela natten ;)

 

Haha, jag tänker inte göra några sådana dumheter:) Tyvärr så var jag sent ute med att köra sateliter i år, och 300$ är för mycket för min br att offra för det värde jag får:).

 

Någon som vet när SM spelas nästa år, och vilken client?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också lira, någon som är sugen på att staka mig ?:D

 

nej! du får helt enkelt gå den hårda vägen för att skaffa fram pengarna. Klä dig sexigt men varmt om du ska gå på gatan hela natten ;)

 

Haha, jag tänker inte göra några sådana dumheter:) Tyvärr så var jag sent ute med att köra sateliter i år, och 300$ är för mycket för min br att offra för det värde jag får:).

 

Någon som vet när SM spelas nästa år, och vilken client?!

 

Lever vi ens nästa år liksom? =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså att man inte får göra deals är ju bara för jävla sjukt.

 

Just nu skiljer det fjuttiga 2,25 miljoner mellan första och andra. Inte ens jag har tillräckligt mycket galghumor för att finna ironin i "jag torskade en coinflip värd en större tvåa på Södermalm igår, men annars mår jag fint"...

 

Håller med! Dock verkar det ju som man kommer kunna spela utan allin-mode i slutet. Så bara hoppas på att man möter någon som är mer nervös än man själv och sedan spela efter bästa förmåga, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torgny, ska du lira poker sm ikväll lr ?? För de måste la va okej att ni i förbundet får va me o lria också eller ?

 

Japp, vi är flera från styrelsen som spelar.

 

Vi har ju inget med själva arrangemanget eller något tekniskt att göra så det är helt okej att vi är med.

 

Vi har endast sanktionerat SM.

 

Lycka till alla! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...